lol. Ennyire ne nevettesd már ki magad.
Viszont akkor a helyzet még rosszabb, mert az eddigiekkel együtt lesz 76 gép
Elég sokszor be lett a HTKa-ra linkelve az orosz nemzeti biztonsági koncepció, és a katonai stratégia is. Abból is látszik, hogy mik a prioritások. Atomfegyverek mindenek felett, mert nem akkora a hadiköltségvetés, mint az amerikai, így súlyozni kell a költekezést. Egy Szu-57-nél csak 2 vagy éppen akár 200 Szu-57 tud szebb lenni. Hidd el nekem, én láttam repülni. Viszont egy Borej-A egymagában sokkal inkább elgondolkodtatja az okosokat, akikben felmerül, hogy meg kellene támadni Oroszországot egy hagyományos háború keretében. Mert az egy Borej-A egymaga felér 200 Szu-57-essel, de valószínűleg nem kerül 200-szor annyiba. Ahogy Boki is leírta ebből a típusból 76db-ot rendeltek, 2027-ig. Mi a bánatnak gyártsanak havonta 12-őt az AL-41-esekhez,ami egyébként csodás manőverezőképességet biztosít a gépnek. Majd, ha kész a típuscertifikáció a "30-as gyártmányhoz", tehát lezajlik sikeresen a komplett tesztprogramja, akkor megpörgetik a gyártást. Másik szerződésről nem tudni. Le kéne gyártatni az összes sárkányt rohamtempóban, hogy utána majd lehessen visszahordani mindet áthajtóműveztetni? Plusz esetleg ott van az, hogy a hidraulikus rendszereket elektromosra akarják cserélni a kormánymozgatásnál(nem az FBW rendszerről,beszélek, mert most is az van benne, ráadásul kibaszottul fejlett). Amit én feleslegesnek tartok, de a Szuhoj szakemberei valószínűleg jobban értenek hozzá.
Lehet nyomni az "ennyit tudnak"-ot, de valószínűleg ebben az esetben ennyit is akarnak.
Egyébként is, tegnap megírta a portfolio. hu, hogy ezt most nem is gyárthatnák az oroszok, mert ugye szankciók vannak. Aztán mégis gyártják, pedig a portfolio megírta, hogy az nem lehet, mert nem lehetnek rá képesek. Tehát, ha minden úgy volna, ahogy nyugaton képzelik, akkor idén 0 darabot gyártottak volna, nem pedig 12-őt. Ha megnézed, hogy hol veszik elő az embereket (korrupció), abból is láthatod, hogy mi a kiemelt fontosságú.Csak kettő hír:1. Letartóztatták a Roszkozmosz fegyverzetfejlesztésért felelős vezérigazgató helyettesét. A Szarmat atomrakáta programban elkövetett több nagy összegű lenyúlás miatt. 2. A leváltott, több száz millió dollárt ellopó, elsikkasztó védelmi minisztert, Anatolij Szergyukovot 3 évvel a leváltása, és az elnöki kegyelem után 2015-ben beültették az "Oroszország Helikopterei" igazgatótanácsaába. Aztán 2017-től már a helikoptergyártást összefogó cégen felül még bekerült a Rosztvertol helikoptergyár igazgatótanácsába(ők gyártják a Mi-26 és változatai, Mi-35M és a Mi-28 és változatai helikopter típusokat), majd bekerült az OAK(Egyesített Repülőgépgyár) igazgatótanácsába is. És,hogy a csúcsdísz is felkerüljön a karácsonyfára: 2019-től ő irányítja az OAK-on belül az "Oroszországi Repülőipar Reformja" nevű programot....
Egy korrupt szemét, aki honvédelmi miniszterként mindent eladott nyaralótól a laktanyáig, plusz olyan fos nyugati cuccokat is megvásárolt az orosz haderőnek, amely csodafegyverek utána sorra véreztek el az összehasonlító állami teszteken.
Ha sikerült egy ilyen "csodás, feddhetetlen" emberre bízni az ország repülőgépgyártásának reformját, akkor az szerinted mennyire lehet prioritás? Míg a másik oldalon ugyan ezért(jogosan) bilincsben viszi el a Szpecnaz a többszörösen kitüntetett, tábornoki rendfokozatú vezérigazgató helyettest. Feel the difference...