majd meglátjuk...Elöbb fog az eu ebből kihátrálni, mint hogy lejárna a 4 év...
majd meglátjuk...Elöbb fog az eu ebből kihátrálni, mint hogy lejárna a 4 év...
Több szakértő is mondta hogy azok a tervek elkészültek, és nem hiába a szavazás elötti napokban írta meg a balos sajtó, már a cikk megjelenése megmozgatta a forintotOFF
Azt az újságok pletykálták összevissza.
Egyébként meg lehet trollkodni, csak semmire nem jó: Ukrajna EU-tagjelölt lett és kap 50mrd EUR-ót.
K. nagy arccal ki megy Orbán hogy "nem enged!" aztán, mégis az lesz amit a többiek akarnak.
Ez már itt OFF-TOPIC szóval ez a vonalat hagyjuk is.
ON
Off topik...Több szakértő is mondta hogy azok a tervek elkészültek, és nem hiába a szavazás elötti napokban írta meg a balos sajtó, már a cikk megjelenése megmozgatta a forintot

Most komolyan ezt valakinek magyarázni kell, hogy mind a két fel egymásra van utalva minket a Saab nem dobhat csak úgy elveszíti az utolsó európai ügyfelet aki meg venne gripent mi meg nem tudunk csak úgy átállni egy másik geptipusra…"Szóval mi sem tudunk csak úgy ugrálni, de a svédek sem: annyira nem fut jól a Gripen biznisz szóval minden megrendelés kell."
Ez egy logikai összefüggés.
Ezt meg honnan vetted, hogy mi azzal rosszabbul járnánk?Már miért buknák, ha nem a SAAB tartja karban őket akkor ki ? Nekünk csak az maradt adu ásznak, hogy nem veszünk további Gripent, hanem veszünk drágábban KF21-et amivel mindenki rosszul járna a koreaiakon kiívül.
Miért ne tudnánk?Most komolyan ezt valakinek magyarázni kell, hogy mind a két fel egymásra van utalva minket a Saab nem dobhat csak úgy elveszíti az utolsó európai ügyfelet aki meg venne gripent mi meg nem tudunk csak úgy átállni egy másik geptipusra…
Mert az nem 1-2evMiért ne tudnánk?
Mert sokkal drágább lenne mint a jelenlegi Gripen flotta tovább üzemeltetése. A KF-21 jelen formájában meg nem egy 5G-s gép és még sok évig nem is lesz az.Ezt meg honnan vetted, hogy mi azzal rosszabbul járnánk?
Nagy dicsőség nekünk, hogy csak pár évvel utánuk megyünk a levesbe![]()
Mert utána a szárazföldi fejlesztéseket felfüggesztheted jópár évre megint.Miért ne tudnánk?
A Gripenhez megvan már mindenünk a koreai géphez meg ki kéne megint építeni mindent ami kurva sok pénz lenne szóval én várnék 2 század Gripennel addig amíg nem lesz más 5gen gép az F-35-ön kívül.Ezt meg honnan vetted, hogy mi azzal rosszabbul járnánk?
Ez volt az alapterv.A Gripenhez megvan már mindenünk a koreai géphez meg ki kéne megint építeni mindent ami kurva sok pénz lenne szóval én várnék 2 század Gripennel addig amíg nem lesz más 5gen gép az F-35-ön kívül.
Mit kéne kiépíteni? Számításom szerint még a készenléti hangárokat is tudnák használni, abból sem kellene újat építeni. Számításaim szerint a hangár nyílása 15m. Kicsit passzosabb lenne, de mivel a beállásnál a pilóta a középvonalat követi, így azért ez megoldható.A Gripenhez megvan már mindenünk a koreai géphez meg ki kéne megint építeni mindent ami kurva sok pénz lenne szóval én várnék 2 század Gripennel addig amíg nem lesz más 5gen gép az F-35-ön kívül.
Szerintem arra gondolt a kolléga, hogy újra kikell épiteni hozzá mindent az alapoktól.Mit kéne kiépíteni? Számításom szerint még a készenléti hangárokat is tudnák használni, abból sem kellene újat építeni. Számításaim szerint a hangár nyílása 15m. Kicsit passzosabb lenne, de mivel a beállásnál a pilóta a középvonalat követi, így azért ez megoldható.
Azt, hogy pár berendezést újat kellene venni, az úgy is benne van a pakliban. Elvileg a svédek is tudták volna tovább használni a C-k diagnosztikai cuccai nagy részét az E-hez, de teljesen újakat rendeltek, mivel kezdtek erősen öregedni. Ezek csak az F-35 esetén jelentenek csillagászati kiadásokat, mivel speciális biztonsági követelményeknek kell megfelelni. Meg ugye bérelni kell a szervereket, amik az USA-ban vannak.
Köszönöm, hogy leírtad helyettem!Szerintem arra gondolt a kolléga, hogy újra kikell épiteni hozzá mindent az alapoktól.
Szerszám készlet, diagnoszikai berendezések, karbantartó állványok, alkatrész raktár, kiképzés a műszakiaknak és pilótáknak.
Utóbbi kettő időben a k. sok.
És mire mindezzel meglennénk vehetnénk az 5gen-es gépet mivel addigra a gen4 elavult lenne véglegMiért a Gripen 5. generációs lenne? Igen többe kerülne a fenntartás, de nem akkora ugrás lenne, mintha F-35-re ugranánk. Ráadásul egy már meglévő hardware-t fognak 5. generációssá alakítani. Ha az első századot megrendeljük a jelenlegi Mark I-es konfigurációban, a továbbiakat meg akkor ha kész az Mk III. Így szétoszlik költség is. A pilóták képzése elkezdődhet. A fedélzeti rendszereken nem lesz jelentős változtatás, attól, hogy kialakítják a testben a rejtett fegyverteret.Mert sokkal drágább lenne mint a jelenlegi Gripen flotta tovább üzemeltetése. A KF-21 jelen formájában meg nem egy 5G-s gép és még sok évig nem is lesz az.
K. sok pénzért alig lennénk előbbre.
Most álltunk át orosz helikopterekről, Airbusra.Szerintem arra gondolt a kolléga, hogy újra kikell épiteni hozzá mindent az alapoktól.
Szerszám készlet, diagnoszikai berendezések, karbantartó állványok, alkatrész raktár, kiképzés a műszakiaknak és pilótáknak.
Utóbbi kettő időben a k. sok.
Ugye nem ismered a KF-21 fejlesztési terveit?Köszönöm, hogy leírtad helyettem!És mire mindezzel meglennénk vehetnénk az 5gen-es gépet mivel addigra a gen4 elavult lenne végleg
Ja, eltelt 5 év az első 2 érkezése óta és azóta se tudjuk teljeskörűen használni őket: nem volt még 70mm-es rakétával lövészet spike még kanyarba sincs...Most álltunk át orosz helikopterekről, Airbusra.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..