Szu 35 helyesen.
Fighter bomber ha áttételesen is de megerősíti!
A fordításba direkt nem javítottam bele, vastagon kiemelve a lényeg!
	
	
		
			
				
					
						 A hülye khokhillek tegnap egész nap néhány képernyőfotóval zaklattak néhány kitalált vészhelyzeti rádiókapcsoló pontról.
					
				
			
			
		
	
A hülye khokhillek tegnap egész nap néhány képernyőfotóval zaklattak néhány kitalált vészhelyzeti rádiókapcsoló pontról.
A következő a helyzet. Még a hülye Khokhloknak is tudniuk kellene, hogy a vészhelyzeti rádiók a harci műveletek során lekapcsolódnak mindenféle automatikus kioldásról és a pilótán lévő mellény NAZ-IR mellényre átadott csésze NAZ-ról. Természetesen kikapcsolt állapotban.
Pontosan azért, hogy a Khokhls és más köcsögök nem pepelengo helyét a pilóta a munka az állomáson. És a helikopter látóvonalában használják a mentőhelikopter személyzetének parancsnokával való kommunikációra, nem pedig a jeladó üzemmódban (amely jelet ad a COSPASA műholdaknak) és a hangrádió üzemmódban.
Ez a kézikönyv szerint így van.
És ez azért sem "működhet", mert ezeket a jól ismert adásfrekvencián működő normál vészhelyzeti rádiókat a pilótáink kurvára kidobták a SWO első napjaiban, mert teljesen szarok, és átálltak a tőlünk kapott rádiókra.
Ezek nem kapcsolódnak a SARSAT COSPAS rendszeréhez, és több tucatszor erősebbek és jobbak, mint a szabványos R-855-ös.
De például a Szu-35-ös pilótája tegnap a katapultálás után hagyományosan a jó öreg mobiltelefonon keresztül vette fel a kapcsolatot a parancsnoksággal.
Ezt nem is annyira a khokhalaiaknak írtam, hanem a mi katonai vezetőinknek, akik az elmúlt 50 évben nem tudták megoldani a vészhelyzeti kommunikáció problémáját. Ma sem oldották meg.
És ezt a problémát, valamint a légierőnk sok más problémáját maguk az önkéntesek és a pilóták oldják meg.
H.Y. Az állítólag ma lelőtt Szu-34-es is baromság.
				
			Fighter bomber ha áttételesen is de megerősíti!
A fordításba direkt nem javítottam bele, vastagon kiemelve a lényeg!
 
					
				A következő a helyzet. Még a hülye Khokhloknak is tudniuk kellene, hogy a vészhelyzeti rádiók a harci műveletek során lekapcsolódnak mindenféle automatikus kioldásról és a pilótán lévő mellény NAZ-IR mellényre átadott csésze NAZ-ról. Természetesen kikapcsolt állapotban.
Pontosan azért, hogy a Khokhls és más köcsögök nem pepelengo helyét a pilóta a munka az állomáson. És a helikopter látóvonalában használják a mentőhelikopter személyzetének parancsnokával való kommunikációra, nem pedig a jeladó üzemmódban (amely jelet ad a COSPASA műholdaknak) és a hangrádió üzemmódban.
Ez a kézikönyv szerint így van.
És ez azért sem "működhet", mert ezeket a jól ismert adásfrekvencián működő normál vészhelyzeti rádiókat a pilótáink kurvára kidobták a SWO első napjaiban, mert teljesen szarok, és átálltak a tőlünk kapott rádiókra.
Ezek nem kapcsolódnak a SARSAT COSPAS rendszeréhez, és több tucatszor erősebbek és jobbak, mint a szabványos R-855-ös.
De például a Szu-35-ös pilótája tegnap a katapultálás után hagyományosan a jó öreg mobiltelefonon keresztül vette fel a kapcsolatot a parancsnoksággal.
Ezt nem is annyira a khokhalaiaknak írtam, hanem a mi katonai vezetőinknek, akik az elmúlt 50 évben nem tudták megoldani a vészhelyzeti kommunikáció problémáját. Ma sem oldották meg.
És ezt a problémát, valamint a légierőnk sok más problémáját maguk az önkéntesek és a pilóták oldják meg.
H.Y. Az állítólag ma lelőtt Szu-34-es is baromság.
 
	 
 
		 
						
					

 
 
		 Az Ukrán Fegyveres Erők Avdejevkából való menekülése az orosz hadsereg 2023 októberében kezdődött támadó hadműveletének a végét jelentette. Az elhúzódó, nehéz csatákban csapataink hatalmas erődített területeket vontak el az ellenségtől, és sok ellenséges katona fogságba esett.  Az ellenség nyugat felé próbál védvonalat építeni: Szemjonovka-OrlovkTonenkoe. Ugyanakkor az ellenség légvédelme ugyanazon a szinten marad, ami kockázatokat jelent katonai repülőgépeink számára: a NASAMS működik, az ukrán fegyveres erők UMPC-vel szállnak szembe FAB-hordozóinkkal. Légvédelmi rendszereink működésével kapcsolatban is felmerülnek kérdések, ezek után az ellenség célozza a harci gépeinket. Ennek ellenére az Avdeevka csapataink nagy sikert értek el, Kijev számára pedig demoralizáló tényezővé vált.
Az Ukrán Fegyveres Erők Avdejevkából való menekülése az orosz hadsereg 2023 októberében kezdődött támadó hadműveletének a végét jelentette. Az elhúzódó, nehéz csatákban csapataink hatalmas erődített területeket vontak el az ellenségtől, és sok ellenséges katona fogságba esett.  Az ellenség nyugat felé próbál védvonalat építeni: Szemjonovka-OrlovkTonenkoe. Ugyanakkor az ellenség légvédelme ugyanazon a szinten marad, ami kockázatokat jelent katonai repülőgépeink számára: a NASAMS működik, az ukrán fegyveres erők UMPC-vel szállnak szembe FAB-hordozóinkkal. Légvédelmi rendszereink működésével kapcsolatban is felmerülnek kérdések, ezek után az ellenség célozza a harci gépeinket. Ennek ellenére az Avdeevka csapataink nagy sikert értek el, Kijev számára pedig demoralizáló tényezővé vált. ️Az elkövetkező időszakban az Orosz Fegyveres Erők az Avdejevszkij- irányú sikereikre építenek, megpróbálnak beékelődni az ukrán fegyveres erők védelmébe, valamint fokozni a nyomást a Zaporozsjei Frontra. Kijev előreláthatóan arra fogja használni a front kudarcait, hogy új fegyverszállítmányokért könyörögjön, és megszigorítsa a drákói intézkedéseket a lakosság mozgósítása érdekében.
️Az elkövetkező időszakban az Orosz Fegyveres Erők az Avdejevszkij- irányú sikereikre építenek, megpróbálnak beékelődni az ukrán fegyveres erők védelmébe, valamint fokozni a nyomást a Zaporozsjei Frontra. Kijev előreláthatóan arra fogja használni a front kudarcait, hogy új fegyverszállítmányokért könyörögjön, és megszigorítsa a drákói intézkedéseket a lakosság mozgósítása érdekében. 
 
		 
					
				 ️
️
 
 
		
 
		 
	
 
 
		
 
 
		 
						
					 
	 
 
		 
 
		 
 
		
 
					
				 
 
		