Szu 35 helyesen.
Fighter bomber ha áttételesen is de megerősíti!
A fordításba direkt nem javítottam bele, vastagon kiemelve a lényeg!
A hülye khokhillek tegnap egész nap néhány képernyőfotóval zaklattak néhány kitalált vészhelyzeti rádiókapcsoló pontról.
A következő a helyzet. Még a hülye Khokhloknak is tudniuk kellene, hogy a vészhelyzeti rádiók a harci műveletek során lekapcsolódnak mindenféle automatikus kioldásról és a pilótán lévő mellény NAZ-IR mellényre átadott csésze NAZ-ról. Természetesen kikapcsolt állapotban.
Pontosan azért, hogy a Khokhls és más köcsögök nem pepelengo helyét a pilóta a munka az állomáson. És a helikopter látóvonalában használják a mentőhelikopter személyzetének parancsnokával való kommunikációra, nem pedig a jeladó üzemmódban (amely jelet ad a COSPASA műholdaknak) és a hangrádió üzemmódban.
Ez a kézikönyv szerint így van.
És ez azért sem "működhet", mert ezeket a jól ismert adásfrekvencián működő normál vészhelyzeti rádiókat a pilótáink kurvára kidobták a SWO első napjaiban, mert teljesen szarok, és átálltak a tőlünk kapott rádiókra.
Ezek nem kapcsolódnak a SARSAT COSPAS rendszeréhez, és több tucatszor erősebbek és jobbak, mint a szabványos R-855-ös.
De például a Szu-35-ös pilótája tegnap a katapultálás után hagyományosan a jó öreg mobiltelefonon keresztül vette fel a kapcsolatot a parancsnoksággal.
Ezt nem is annyira a khokhalaiaknak írtam, hanem a mi katonai vezetőinknek, akik az elmúlt 50 évben nem tudták megoldani a vészhelyzeti kommunikáció problémáját. Ma sem oldották meg.
És ezt a problémát, valamint a légierőnk sok más problémáját maguk az önkéntesek és a pilóták oldják meg.
H.Y. Az állítólag ma lelőtt Szu-34-es is baromság.
Fighter bomber ha áttételesen is de megerősíti!
A fordításba direkt nem javítottam bele, vastagon kiemelve a lényeg!
Fighterbomber
Тупые хохлы весь вчерашний день насались с какими то скринами каких-то выдуманных точек срабатывания аварийных радиостанций. Тут дело такое. Даже тупые хохлы должны знать что аварийные радиостанции во время ведения боевых действий отключаются от всех видов автоматического срабатывания и с чашки...
t.me
A következő a helyzet. Még a hülye Khokhloknak is tudniuk kellene, hogy a vészhelyzeti rádiók a harci műveletek során lekapcsolódnak mindenféle automatikus kioldásról és a pilótán lévő mellény NAZ-IR mellényre átadott csésze NAZ-ról. Természetesen kikapcsolt állapotban.
Pontosan azért, hogy a Khokhls és más köcsögök nem pepelengo helyét a pilóta a munka az állomáson. És a helikopter látóvonalában használják a mentőhelikopter személyzetének parancsnokával való kommunikációra, nem pedig a jeladó üzemmódban (amely jelet ad a COSPASA műholdaknak) és a hangrádió üzemmódban.
Ez a kézikönyv szerint így van.
És ez azért sem "működhet", mert ezeket a jól ismert adásfrekvencián működő normál vészhelyzeti rádiókat a pilótáink kurvára kidobták a SWO első napjaiban, mert teljesen szarok, és átálltak a tőlünk kapott rádiókra.
Ezek nem kapcsolódnak a SARSAT COSPAS rendszeréhez, és több tucatszor erősebbek és jobbak, mint a szabványos R-855-ös.
De például a Szu-35-ös pilótája tegnap a katapultálás után hagyományosan a jó öreg mobiltelefonon keresztül vette fel a kapcsolatot a parancsnoksággal.
Ezt nem is annyira a khokhalaiaknak írtam, hanem a mi katonai vezetőinknek, akik az elmúlt 50 évben nem tudták megoldani a vészhelyzeti kommunikáció problémáját. Ma sem oldották meg.
És ezt a problémát, valamint a légierőnk sok más problémáját maguk az önkéntesek és a pilóták oldják meg.
H.Y. Az állítólag ma lelőtt Szu-34-es is baromság.