Adoptaltad...A történelmi hűséghez hozzátartozik, hogy loptam - ha jól emlékszem @krisss -től....![]()
Adoptaltad...A történelmi hűséghez hozzátartozik, hogy loptam - ha jól emlékszem @krisss -től....![]()
Ezeknek a gépeknek ki van nézve valamiféle váltó típus vagy nem igen létezik európai megfelelője?
Ezeknek a gépeknek ki van nézve valamiféle váltó típus vagy nem igen létezik európai megfelelője?
Nincs európai megfelelője, guruló pontonhíd elemek vannak európában. Légpárnás esetleg a LCAC, de az egy batár jószág vagy a régen kivont LARC.Ezeknek a gépeknek ki van nézve valamiféle váltó típus vagy nem igen létezik európai megfelelője?
A Török Otter nem a Német M3 liszenc változata?Van ilyen:
![]()
M3 Amphibious Rig - Wikipedia
en.wikipedia.org
Meg van valami nagyon hasonló török dolog is, FNNS Samur néven.
Én speciel a törököt néztem ki.
Ilyen PTSZ-M -et lehetne innoválni egy kiválósági központban.
DeA Török Otter nem a Német M3 liszenc változata?
inkább másolat - csak 4x4 helyett a török 8x8-as lett, de amúgy nagyon hasonló.A Török Otter nem a Német M3 liszenc változata?
nem teljesen azonos: 4x4 helyett a török 8x8-as lett. Szerintem nem vettek licencet, csak lemásolták...
Az USMC AAV7 gépei ami hasonló, de azok zárt felépitményesek, és nem "pickup" mint PTSZ-M. Esetleg cserébe AAV, de korban az se fitalabb.Nincs európai megfelelője, guruló pontonhíd elemek vannak európában. Légpárnás esetleg a LCAC, de az egy batár jószág vagy a régen kivont LARC.
Nem volt véletlen, hogy a KEHOP pályázaton felújítottunk párat...
Meg kellene szerezni a licenszét és gyártani ami a csövön kifér, hasonló sincs a natoban.
Szerintem a 2 gèp nagyon nem hasonlít.Az USMC AAV7 gépei ami hasonló, de azok zárt felépitményesek, és nem "pickup" mint PTSZ-M. Esetleg cserébe AAV, de korban az se fitalabb.
![]()
Köszönő viszonyban sincs egymással a kettő.Az USMC AAV7 gépei ami hasonló, de azok zárt felépitményesek, és nem "pickup" mint PTSZ-M. Esetleg cserébe AAV, de korban az se fitalabb.
![]()
van a katasztrófavédelemnek is ptsz eMondjuk a PTSZ jármű, meg valami hasonló, a Katasztrófavédelemnek sem ártana, ha lenne nekik. Inkább el tudom képzelni ott is még, mert elég sok folyónk van, ami bizony megvadul, ha jön az árvíz. Ott jól jönne bármikor is, ha nem csak a Honvédségnek lenne ilyesmi. Igaz, ha baj van, úgyis a Honvédséget rángatják azonnal elő.
Te tényleg nem tudod/érted a PTSZ lényegét?FNSS ZAHA
KMW APVT
+1Nincs európai megfelelője, guruló pontonhíd elemek vannak európában. Légpárnás esetleg a LCAC, de az egy batár jószág vagy a régen kivont LARC.
Nem volt véletlen, hogy a KEHOP pályázaton felújítottunk párat...
Meg kellene szerezni a licenszét és gyártani ami a csövön kifér, hasonló sincs a natoban.
Cseh Excaliburnak volt egy ilyen hordozója fejlesztés alatt, nem tudom mi van mostanában vele.Ezeknek a gépeknek ki van nézve valamiféle váltó típus vagy nem igen létezik európai megfelelője?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..