Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Levegő-levegő rakétával elsősorban, másodsorban meg egy sokkal zsírosabb célpontot mutatva minden létező radar számára.
Be is baszna, ha csapásmérő módban nem férne AA rakéta a gépre...
Az a lopakodó előnye, hogy nem látszik annyit és annyira a radaron, hogy sikeresen tüzet lehessen rá vezetni.
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Be is baszna, ha csapásmérő módban nem férne AA rakéta a gépre...
Az a lopakodó előnye, hogy nem látszik annyit és annyira a radaron, hogy sikeresen tüzet lehessen rá vezetni.
Ha hiszed ha nem, nem fér rá annyi AA rakéta csapásmérő konfigban, mint rá és még két Szu-35-ösöre.
Ez a gép még elég friss, így nagyon kell vigyázzanak rá, a presztízs meg a tech miatt is. Ha ezt nem fogod fel az már a te bajod. De még így is ez az egyetlen 5. gen, ami harci bevetésben részt vett, az 1000+ F-35-ösből max kecskepásztorokra dobtak valamit, hogy elmondhassák nem csak a kirakatba való.
 
Ha hiszed ha nem, nem fér rá annyi AA rakéta csapásmérő konfigban, mint rá és még két Szu-35-ösöre.
Ez a gép még elég friss, így nagyon kell vigyázzanak rá, a presztízs meg a tech miatt is. Ha ezt nem fogod fel az már a te bajod. De még így is ez az egyetlen 5. gen, ami harci bevetésben részt vett, az 1000+ F-35-ösből max kecskepásztorokra dobtak valamit, hogy elmondhassák nem csak a kirakatba való.
Ebben bizony van igazság. Egyébként ha egy gép csapásmérő feladatkörben kerül bevetésre, azt nem kell védővadászoknak kísérnie más légierőben is? Vagy ez orosz szokás csak...? Tudtommal Ukrajnában van (vagy volt) mindenféle high-tech nyugati légvédelem.
 
Ez a kíséret nekem is furcsa. A Szu-57 stealth, az ukránoknak meg 80-as évek szinvonalán álló Szu-27-esei, és MiG-29-esei vannak. Gyakorlatilag 1,5 vagy talán akár 2 generációnyi távra vannak egymástól a gépek. AA rakétából is tud elvileg leeget vinni, a két oldalsó fegyvertésben R-73-ast, az egyik központi térben két R-77-est, és még ott a másik központi tér csapásmérő fegyvernek.
@sidewinder12 én nagyon meglepődnék, ha már most fiatal pilóták repülnék az 57-eseket. Alig két századnyi van belőle, abszolút csúcs, és minden szempontból új technológiák sorát felvonultató típus, ami épp elkedzte a rendszerbeállást. Ha jól emlékszem, az amerikaiaknál annó az F-22-eseknál már hosszú évek óta szolgálatba állt a típus, több század állományában, mire elkezdtek nem csak tapasztalt F-15 pilótákat is képezni a típusra.
Még az jut eszembe, hogy a Szu-35-ösök nem is kimondottan "védik" az 57-eseket, hanem légvédelmi lefogó szerepben vannak ott. A légvédelem esetleg kiszúrja a rakéta indítást (magát a rakétát, vagy nyitott fegyvertér ajtók mellett az 57-eseket), indítanak rájuk, a 35-ösök pedig azonnal beavatkoznak.
 
Mivel a gép csapásmérő konfigurációban van. H-69 levegő-föld rakétával, így nem visz közepes hatótávolságú levegő-levegő rakétákat. Ugyanígy van ez a Szu-34-el is , azokat is a Szu-35Sz kíséri.
Miért nem visz R-77-est? A teherbírásba bele kell férnie, hely is van hozzá.
 
Belső fegyvertérben viszi a H-69-et és az R-74-et. Az R-77-1 pedig már csak a külső pilonon tudná vinni.
Miért? Nem két H-69 fér be egy fegyvertérbe? De vihet akár csak egyet, a másik központi térbe meg mehetne az R-77. Az R-74-et úgyis a két külső térben viszi.
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Ez a kíséret nekem is furcsa. A Szu-57 stealth, az ukránoknak meg 80-as évek szinvonalán álló Szu-27-esei, és MiG-29-esei vannak. Gyakorlatilag 1,5 vagy talán akár 2 generációnyi távra vannak egymástól a gépek. AA rakétából is tud elvileg leeget vinni, a két oldalsó fegyvertésben R-73-ast, az egyik központi térben két R-77-est, és még ott a másik központi tér csapásmérő fegyvernek.
@sidewinder12 én nagyon meglepődnék, ha már most fiatal pilóták repülnék az 57-eseket. Alig két századnyi van belőle, abszolút csúcs, és minden szempontból új technológiák sorát felvonultató típus, ami épp elkedzte a rendszerbeállást. Ha jól emlékszem, az amerikaiaknál annó az F-22-eseknál már hosszú évek óta szolgálatba állt a típus, több század állományában, mire elkezdtek nem csak tapasztalt F-15 pilótákat is képezni a típusra.
Még az jut eszembe, hogy a Szu-35-ösök nem is kimondottan "védik" az 57-eseket, hanem légvédelmi lefogó szerepben vannak ott. A légvédelem esetleg kiszúrja a rakéta indítást (magát a rakétát, vagy nyitott fegyvertér ajtók mellett az 57-eseket), indítanak rájuk, a 35-ösök pedig azonnal beavatkoznak.

A típuson fiatal alatt nem a teljesen tapasztalatlant értettem. Hanem olyanokat, akik más típusokon már tapasztaltak, de ezen még nyilván nem. Egyszerűen olyanokat, akik az első bevetéseiket teljesítik. Szíriában Barijev volt az egyetlen katonai pilóta aki bevetést repült a típussal, mert a másik gépet Szergej Bogdan repülte ott, aki már nem tudom mennyi ideje civil. De Barijev is berepülőpilóta. Tehát valószínűleg tesztalakulat repüli az 57-eseket. Főleg, ha Ahtyubinszkból mennek, akkor biztosan. De ettől még simán indolkoltak érezhetik az oroszok, hogy plusz védővadászokat rendeljenek melléjük.
 
meddig kell egy lopakodó vadászbombázónak ellenséges légtérben repülnije egy papiron szintén alacsony észlelhetőségű 400km hatótávolságú rakétával?? na mindegy, én buta vagyok, nem értek semmit, boki megmondta! :D
 
Ha hiszed ha nem, nem fér rá annyi AA rakéta csapásmérő konfigban, mint rá és még két Szu-35-ösöre.
Ez a gép még elég friss, így nagyon kell vigyázzanak rá, a presztízs meg a tech miatt is. Ha ezt nem fogod fel az már a te bajod. De még így is ez az egyetlen 5. gen, ami harci bevetésben részt vett, az 1000+ F-35-ösből max kecskepásztorokra dobtak valamit, hogy elmondhassák nem csak a kirakatba való.
Nem érted, hogy nem tud rá két SZU-35 vigyázni? Ennek a gépnek 10+ ezer méteren kell működnie valamivel hangsebesség felett, mert ez az 5.gen. gépek működési tartománya. Hogy a picsába vigyáz rá, egy 5000 méterrel és néhány száz km/h val lassabban közlekedő gép? A SZU-35Sz lépest sem tud tartani a SZU-57-el a bevetés egy jelentős részén, ha az a számára ideális paraméterekkel repüli a feladatot.
 
Miért? Nem két H-69 fér be egy fegyvertérbe? De vihet akár csak egyet, a másik központi térbe meg mehetne az R-77. Az R-74-et úgyis a két külső térben viszi.
R-74(2x) szintén belső fegyvertérből indítják. R-77-1 szintén elfér a hasa alatti térben, de jelenleg az ukarjnai bevetésen így használják. Ez van. Szu-35Sz kísér minden gépet , legyen az Szu-34, Szu-57, Tu-22M3.
 
R-74(2x) szintén belső fegyvertérből indítják. R-77-1 szintén elfér a hasa alatti térben, de jelenleg az ukarjnai bevetésen így használják. Ez van. Szu-35Sz kísér minden gépet , legyen az Szu-34, Szu-57, Tu-22M3.
Tudom, hogy abból indítja, már 2x írtam én is. Azt nem értem, miért így használják. Nyilván, ha ez így jó az oroszoknak, akkor ez van.
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Nem érted, hogy nem tud rá két SZU-35 vigyázni? Ennek a gépnek 10+ ezer méteren kell működnie valamivel hangsebesség felett, mert ez az 5.gen. gépek működési tartománya. Hogy a picsába vigyáz rá, egy 5000 méterrel és néhány száz km/h val lassabban közlekedő gép? A SZU-35Sz lépest sem tud tartani a SZU-57-el a bevetés egy jelentős részén, ha az a számára ideális paraméterekkel repüli a feladatot.
Kicsit jobban hozzanyúlnak a 35-ösökön a gázkarhoz és lám lám az is velmegy arra a magasságra meg sebességre is. Na meg nálad sokkal jobban hozzaértők reptetik így őket, biztos megvan az okuk rá.