Magyarország ipara


Mi a f*nak kell"nekünk" a Talgo? Nincs semmi know-how-juk ami nekünk kéne. akkora értelme van megvenni, mint az Aero Vodochy-t.
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby
Az látszik, hogy szinte semmi jelentősége az ügynek, mert a spanyol kormány majd összexarja magát, csak ne vegyük meg, annyira nem számít.
Nekik azért fontos a politikai dolgok mellet, mert a talgóra épül a HSR hálózatuk... De nekünk nincs 1 mmnyi HSR pályánk se szóval nekünk igazából nem kéne a talgó...-
 
Mostanában két fő gondot látok a magyar iparral a kommenteket olvasgatva. Ha valahova gyár épül, meg ha veszünk külföldön gyárat.

Hol vannak már a régi szép idők, amikor futott a szekér, bezártak a gyárak és a magyar gyárakat adták el idegeneknek.
 
Mostanában két fő gondot látok a magyar iparral a kommenteket olvasgatva. Ha valahova gyár épül, meg ha veszünk külföldön gyárat.
Hát ezt most nagyon lesarkítottad... Én pl sokkal jobban örülnék ha a talgó helyett a Siemensel (Dunakeszi amúgy is beszállít neki...) vagy pl a lengyel NEWAG-al akarna közösködni a MÁVAG... És azért mert nekik van a prtfóliójukban olyan bevált-jól működő motorvonat/mozdony amire nekünk szükségünk van.... és pár példa a NEWAG-tól, mert az Ő termékei nem annyira ismertek, mint a Siemensé:
Griffin 200 Nemzetközi forgalomba illetve IC-nek ha már nem akarnak Vetcronokat venni
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
IMPULS 2 személyvonatoknak van belőle hibrid változat olyan vonalakra mi nem teljesen villamosított
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

222m mellékvonali járműnek a BZ-k helyett
https://www.youtube.com/watch?v=CcRObKh17zQ

De lehetne példát hozni a cseh skodától a szintén lengyel PEASA-tól vagy a Stadlertól is, csak ők szerintem nagyon drágák
 
"Ez nagyon rossz hír, nekünk is negatív volt az elmúlt negyedévben, és ez alapján lesz még rosszabb is..."
Nem kéne hazudni!
"A magyar gazdaság az idei második negyedévben 1,3 százalékkal nőtt "

Nem kéne hazudni? Ilyen erős nyitásra egy válaszom van: nem kéne funkcionális analfabétának lenni...

Magyarország bruttó hazai termékének volumene az idei év II. negyedévében a nyers adatok szerint 1,5 százalékkal, a szezonálisan és naptárhatással kiigazított és kiegyensúlyozott adatok szerint 1,3 százalékkal haladta meg az előző év azonos időszaki értéket. Az előző negyedévhez képest viszont a gazdaság teljesítménye 0,2 százalékkal csökkent – tájékoztatott erről a Központi Statisztikai Hivatal.


Gyengébbek kedvéért vastagon szedve, javaslom az eredeti hozzászólásommal összevetni.
 
Papíron ezek is növelték a GDP-t:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Amúgy hihetetlen mit összevolt itt is sztárolva Maróth.

Igazándiból ami felróható neki az a német mánája, ill. hogy nem terveztek átmeneti időszakkal 2028-ig mire feláll a nehézdandár. Erre az átmeneti időszakra bizony venni kellett volna használt Leókat és Mardereket vagy csinálni kellett volna egy rendes T72 korszerűsítést + egy rakás páncéltörőt, Utóbbi most sincs,

Ill. hogy azt hitték 2+2 dandár+ 1 repcsisalakulat elég lehet, bár ezt szerintem nem ő döntötte el.

Ami az árakat illeti, ilyen lepkefing mennyiségekhez nyilván nemjárt különösebb kedvezmény.






A háború, a hadiipar és a segélyek finanszírozásán keresztül rengeteg pénzt von el a gazdaságtól és a fejlesztésektől, valamint bizonytalanságot kelt a piacokon, ezáltal visszafogja a befektetéseket és gátolja az óvatossági motívum drasztikus enyhülését
Ezek a barmok még mindíg az elektromos autógyártásra építenék a gazdaságot, a rengeteg akksigyárral, mikor már a vak is látja, hogy bezuhant az a piac!
 
Ezek a barmok még mindíg az elektromos autógyártásra építenék a gazdaságot, a rengeteg akksigyárral, mikor már a vak is látja, hogy bezuhant az a piac!

Ez az elektromos autó hype nagy seggreülés lesz, már látható, politikai agymenés tolta át az egészet a brüsszeli idiótáknál.
Az sajnos tény hogy nagyon egy lapra tettünk fel mindent, aki meg ezt felhozta , le lett hurrogva.
 
Az sajnos tény hogy nagyon egy lapra tettünk fel mindent, aki meg ezt felhozta , le lett hurrogva.

Mert a győri Audi (ami a világ egyik legnagyobb belsőégésű motorgyártó üzeme), az esztergomi Suzuki, a szentgotthárdi Opel/Stellantis motorgyár, a kecskeméti Mercedes közben bezárt...?

Van ez is, meg az is.
 
Ezek a barmok még mindíg az elektromos autógyártásra építenék a gazdaságot, a rengeteg akksigyárral, mikor már a vak is látja, hogy bezuhant az a piac!
Ez a jövő! Én is támogatom.
De én se tudok venni, mert még túl drága (nekem).
Ahogy idejönnek a kínai gyárak úgy lesznek olcsó elektromos autók és onnantól feog megindulni a kereslet rá.
 
Ha a realitásokat nézzük akkor Nagy Mártonnak teljesen igaza van. Mint ahogy itt többen is megerősítették túl későn, túl keveset szereztünk be és amit sikerült abból is nem éppen a legjobbat és még azt is szarul.

Tekintve, h a háború már itt van (hamarabb mint számítottak rá), de még nem nálunk és úgyse tudjuk megvédeni magunkat, akkor bízzunk a jó szerencsében és fordítsuk hasznosabbra a források le nem nyúlt százalékát.
Nagy Márton bekaphatja... Mikor volt érdemi ötlete annak a csávónak bármire is??
 
  • Tetszik
Reactions: Veér Ispán
A kisgömböc tovább nőhet.

Macedónia
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Nagy Márton bekaphatja... Mikor volt érdemi ötlete annak a csávónak bármire is??
A deviza-jelzáloghitelek forintosítását kiváló ütemérzékkel hajtotta végre (pár nappal azelőtt, hogy a svájciak elengedték a frank árfolyamot).
Ezzel k nagy bukót került el az ország, onnantól kezdve Orbán lieblingje lett.
 
WGM-0294E_cimlapkep-920x613.jpg