Hát ezt most nagyon lesarkítottad... Én pl sokkal jobban örülnék ha a talgó helyett a Siemensel (Dunakeszi amúgy is beszállít neki...) vagy pl a lengyel NEWAG-al akarna közösködni a MÁVAG... És azért mert nekik van a prtfóliójukban olyan bevált-jól működő motorvonat/mozdony amire nekünk szükségünk van.... és pár példa a NEWAG-tól, mert az Ő termékei nem annyira ismertek, mint a Siemensé:Mostanában két fő gondot látok a magyar iparral a kommenteket olvasgatva. Ha valahova gyár épül, meg ha veszünk külföldön gyárat.
Griffin 200 Nemzetközi forgalomba illetve IC-nek ha már nem akarnak Vetcronokat venni
222m mellékvonali járműnek a BZ-k helyett
https://www.youtube.com/watch?v=CcRObKh17zQ
De lehetne példát hozni a cseh skodától a szintén lengyel PEASA-tól vagy a Stadlertól is, csak ők szerintem nagyon drágák