Magyarország ipara

Hát azon már meg sem lepődnék, ha igaz lenne.

Nebassz! Most az a baj, hogy nem lesz BYD akkugyár Szegeden???

Már az is baj, ha nem itt gyártják az akksikat. :)
Nyilván a BYD (mivel akksigyár is) nem fog más akksit használni.
Egyébként 1 éve még volt szó arról, hogy akksikat is Magyarországon gyártanak, de nem Szegeden, hanem tőle északra 10-20km-re. Persze akkor azon ment a hörgés, hogy ne legyen akksigyár.
De, ha már itt tartunk, én örülnék 1 BYD akksigyárnak is. Kell az a buszukba is.
Pár hónapja nem volt erről szó, hogy nálunk csak a beépítés történne. Az aksi pakk Kínában készülne, még a kocsi váz náluk?
Vagy csak keverek dolgokat és valaki csak feldobta itt mint lehetőséget?
 
Pár hónapja nem volt erről szó, hogy nálunk csak a beépítés történne. Az aksi pakk Kínában készülne, még a kocsi váz náluk?
Vagy csak keverek dolgokat és valaki csak feldobta itt mint lehetőséget?
Igazából a BYD-nek csak azért kellet ez a "gyár", hogy rá lehessen írni a made in eu feliratot a kocsikra szóval ehhez mérten semmi komolyat nem hoznak ide, nekik ez már így bőben elég.
 

Itt a "szakértő" uraktól erre számíthatsz:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Pár hónapja nem volt erről szó, hogy nálunk csak a beépítés történne. Az aksi pakk Kínában készülne, még a kocsi váz náluk?
Vagy csak keverek dolgokat és valaki csak feldobta itt mint lehetőséget?
Helyes, az Alföldből amúgy is sivatagot csinálunk gyorsított eljárásban, nem kell tovább gyorsítani akkugyár odatelepítésével.
 
Igazából a BYD-nek csak azért kellet ez a "gyár", hogy rá lehessen írni a made in eu feliratot a kocsikra szóval ehhez mérten semmi komolyat nem hoznak ide, nekik ez már így bőben elég.

Kizárólag azért lehetünk fontosak a kínaiaknak, mert EU tagok vagyunk és mint ilyen, mi állunk velük szóba komolyabb gazdasági beruházásaik terén. Más kicsit szerintem óvatosabb, mint hogy beengedje őket. Persze ez egy hosszú történet lesz, majd kiderül mit nyerünk, vagy bukunk a dolgon.
 
Tipikusan ez a módi mostanában...
Kínai autógyár... az alkatrészek kínából jönnek... eladják EU-s ként.
Kínai aksigyár... az alkatrészek kínából jönnek... eladják EU-s ként.
Kínai vegyipar!!!(BC)... azért épít anilin gyárat, hogy kínából behozza tartályban... eladják EU-s ként... és a többi termékkel is ez van.

Kapu vagyunk számukra az EU-hoz. Biztosan nem lesz akkora gyártás itt, mint eladás. Ezt garantálom!

Ezek a majmok mindent átcimkéznek... olyan természetesen, mint ahogy levegőt vesznek.
 
Tipikusan ez a módi mostanában...
Kínai autógyár... az alkatrészek kínából jönnek... eladják EU-s ként.
Kínai aksigyár... az alkatrészek kínából jönnek... eladják EU-s ként.
Kínai vegyipar!!!(BC)... azért épít anilin gyárat, hogy kínából behozza tartályban... eladják EU-s ként... és a többi termékkel is ez van.

Kapu vagyunk számukra az EU-hoz. Biztosan nem lesz akkora gyártás itt, mint eladás. Ezt garantálom!

Ezek a majmok mindent átcimkéznek... olyan természetesen, mint ahogy levegőt vesznek.
Ezzel nem lenne baj. A nagyobb kikötővárosok az egész világon abból élnek nagyon jól, hogy a hajón beérkezett árút némi feldolgozás után tovább értékesítik.

A probléma az, hogy nálunk ennek a kiépítésére rengeteg állami pénz megy el, és másra emiatt nem jut pénz. Aztán ha az EU pár év múlva behúzza a féket, akkor itt fog állni a sok üres üzem.
 
  • Dühítő
  • Tetszik
Reactions: fishbed and L.O.B

a kormány legalább 40%-os felárral veszi meg a Tiborcz-kör irodatömbjeit​


Tiborcz István érdekeltségeivel egy helyre van bejegyezve egy rejtélyes hátterű cég, ami 70 milliárdhoz jutott az MNB-ből

#lyóbelpol
 
 
455261087_1029581439172621_8107309403223274261_n.jpg
 

A Közlekedési Minisztérium, a Renfe és a Talgo képviselőiből álló delegáció a múlt héten Magyarországra utazott, hogy meglátogassa a Magyar Vagon csoporthoz tartozó DJJ-gyárat, amely 617 milliós vételi ajánlatot adott be a spanyol gyártó átvételére. nagy sebességű vonatok.
 
“Átalakítjuk az N7 Holding Nemzeti Védelmi Ipari Innovációs Zrt.-t., újragondoljuk a fogyasztóvédelmet, hogy sokkal közelebb hozzuk az emberekhez, valamint az űripar esetében is nagy lépéseket szeretnénk megtenni, főként a műholdak területén.”
Megmaradt a kiemelt szerep az akkugyártásnak, meg fel akarja gyorsítani az elektromos autókra való átállást, csak az a kérdés a megnövekedett elektromos energiaárak miatt, meg a sok hátrány: hosszú töltési idő, nagy értékvesztés, magasabb biztosítói díjak, magasabb ár, ki fogja megvenni?
Nagyon befaragunk ezzel az akkugyárasdival.