Az akkor volt, most meg most van.Most épp igen, de pár éve a talgó is a csőddel küszködött annyira nem volt megrendelése most a DB meg a refene megmentette
Igen, csak a skoda termékei a KKE-ben sokkal versenyképesebb, mint a talgóé, mert a talgó egyszerűen egy HSR vonatgyár és rendes HSR hálózat a térségben nagyon nem most lesz...
Egyelőre le kell szállítani a megrendeléseket.
Addig az M&M zrt meg a Market zrt majd megépíti az infrát hozzá, főleg, ha lehívható lesz EU-s támogatás is rá.
Csak a Stadlerral is az a baj, hogy eszméletlen drága talán az a legdrágább vonatgyár Európában.
Jó, akkor legyen Flirt…
Inkább ne ha lehet ugyanis a kínaiaknak nem nagyon megy az európai tipusengedély megszerzése
Ugyan ez igaz az osztrákoknál, ott is már több éve kínlódnak egy CRRC motorvonat típusengedélyévelMégsem veszi át a kínai motorvonatokat a Leo Express?
A cseh Zdopravy nevű közlekedési szaklap arról számolt be, hogy a Siriusok nem tudták megszerezni a teljeskörű forgalomba állítási engedélyt.iho.hu
…meg legyen a kedvenced, a lengyel. Én ehhez nem értek, csak benyögtem kettőt. Nem ez a lényegi mondanivalóm.
Csak a lengyeleknél meg a cseheknél van értelme, mert ott van HSR hálózat fóleg a lengyeleknél, meg ők el tudják küldeni a német HSR hálózatra is a szerelvényt könnyen.
A cikkben is azt írják, hogy a tervek szerint a szlovákokon keresztül felcsatlakozunk a lengyel meg a cseh hálózatra. Gondolom az osztrákokon keresztül a németre-svájcira, a szlovéneken keresztül meg az olaszra (ha már ott lesz kikötő).
Én nem vagyok jövőbelátó. Mindenestre a légitársaságokkal nem így lett.Akik aztán bedöglenek egy váláság alatt és jönnek vissza az állami vasúttársásgok..
Nem tudom mi értelme volt összevonni a két céget, szerintem semmi már akkora a cég, hogy lehetetlen átlátni az egy bullshit amivel magyarázzák: a menetrendet enélkül is össze lehetett volna hangolni.
Én sem.
Olyat biztos nem fognak, mert se a MÁV-nak se a volánnak nincs árúszállító cége
Most nem, mert se Cargo, se Tefu.
De hogy “biztos, hogy nem fognak “, ez megint olyan, hogy mire alapozva állítod ilyen magabiztosan?
Én nem gondolnám, hogy pl a Bp-Belgrádot az ÖBB Hungarocargojának marzsáért építi a Ner. A liberalizációt követően akár a Waberer’s is alapíthat majd ilyen céget, de biztos lesz rá jelentkező, ha ilyet kell majd gründolni.
2008 óta ígérgetik, pont ennyire kell komolyan venni
Gyorsvasút épül 2020-ra a Fekete-tengerig - ORIGO
Friss hírek Magyarországról és a nagyvilágból, sport, technika, szórakozás, tudomány, kultúra. Az ORIGO a legfrissebb hazai és nemzetközi hírekkel szolgál olvasói számára.www.origo.hu
Azt még a Gyurcsány ígérte.
Érted.
Ukrajna meg Moldova még talán de EU-Oroszország távon a vasútnak esélye sincs a repülővel szemben.
Bp-Mockba ~1800km. Az 6 óra 300-as átlaggal. Repzivel 3 óra (plusz check-in, meg a többi).
Paris-Barcelona (Avignon felé megy, úgyhogy mondjuk olyan 1200 km) évek óta napi 3-4 járattal megy - tömve.
A HSR pont az ilyen short- és medium-haul kihívója középtávon (árban, kényelemben). Főleg ha a légiforgalmat továbbadóztatják a zöld gondolat jegyében.
Elég rossz vízió a fentiek miatt.
OK, tudod, mit? Meggyőztél.