Most épp igen, de pár éve a talgó is a csőddel küszködött annyira nem volt megrendelése most a DB meg a refene megmentetteElvileg a Talgonak ebben a pillanatban €5000M megrendelése van (főleg DB és Renfe), ‘26-ig. Meg azt követően - állítólag - van egy potenciális plusz €20kM rendelési potenciálja.
Nem tűnik azért olyan szar biznisznek.
Igen, csak a skoda termékei a KKE-ben sokkal versenyképesebb, mint a talgóé, mert a talgó egyszerűen egy HSR vonatgyár és rendes HSR hálózat a térségben nagyon nem most lesz...Ellentétben a Skodával, ami tavaly veszteséges volt, kevés a megrendelés, küszködik, szabadulnának tőle.
Indiaiaknál (Tata) kilincselnek most, hátha. Abban mondjuk sanszos, hogy csak ilyen libertysteeles köszönet lesz.
Csak a Stadlerral is az a baj, hogy eszméletlen drága talán az a legdrágább vonatgyár Európában.Én ezt innen nem tudnám megmondani, hogy mi a stratégia. Lehet, hogy nem elővárosi vonatokban gondolkodnak, abból majd lesz legfeljebb Stadler.
Inkább ne ha lehet ugyanis a kínaiaknak nem nagyon megy az európai tipusengedély megszerzéseBölénynek meg kínai.
![iho.hu](https://iho.hu/storage/27111/leoexpess_sirius_velim.jpg)
Mégsem veszi át a kínai motorvonatokat a Leo Express?
A cseh Zdopravy nevű közlekedési szaklap arról számolt be, hogy a Siriusok nem tudták megszerezni a teljeskörű forgalomba állítási engedélyt.
![iho.hu](https://iho.hu/favicon/favicon-32x32.png)
Csak a lengyeleknél meg a cseheknél van értelme, mert ott van HSR hálózat fóleg a lengyeleknél, meg ők el tudják küldeni a német HSR hálózatra is a szerelvényt könnyen.Itt a spanyolok is azon elmélkednek, mi lehet a háttér és arra jutnak, hogy az EU vasútfejlesztési stratégiájára akarnak felülni a KKE országok. 15-20 között 14.5%-ot bővült a HSR, 15-30 között 50% az előirányzott.
Akik aztán bedöglenek egy váláság alatt és jönnek vissza az állami vasúttársásgok..monopoliájának liberalizációját követően csak néhány szereplő marad majd az EU piacon
Nem tudom mi értelme volt összevonni a két céget, szerintem semmi már akkora a cég, hogy lehetetlen átlátni az egy bullshit amivel magyarázzák: a menetrendet enélkül is össze lehetett volna hangolni.Azt gondolnám, hogy a Volán beolvasztása is már a készülődés egy olyan MAV irányába
Olyat biztos nem fognak, mert se a MÁV-nak se a volánnak nincs árúszállító cégeárú-szállítást kíván ajánlani a környéken (és azon túl)
![Big Grin :D :D](/data/assets/smilies/biggrin.png)
2008 óta ígérgetik, pont ennyire kell komolyan venniNe felejtsük el, hogy a román ME is legutóbb Bp-Bucuresti HSR-t kért a patástól.
![Big Grin :D :D](/data/assets/smilies/biggrin.png)
![www.origo.hu](https://www.origo.hu/assets/images/og_image.png)
Gyorsvasút épül 2020-ra a Fekete-tengerig - ORIGO
Friss hírek Magyarországról és a nagyvilágból, sport, technika, szórakozás, tudomány, kultúra. Az ORIGO a legfrissebb hazai és nemzetközi hírekkel szolgál olvasói számára.
![www.origo.hu](https://www.origo.hu/favicon-32x32.png)
Ukrajna meg Moldova még talán de EU-Oroszország távon a vasútnak esélye sincs a repülővel szemben.Most kicsit merek nagyot álmodni: szintén elképzelhetőnek tartom, hogy a nyomtávváltási képesség azért lehet érdekes, hogy a Máv vonatok a jövőbeni (háború utáni) EU-tag Ukrajnába, Moldovába - továbbmegyek - azokon keresztül Oroszországba (esetleg azon is túl) képesek legyenek közvetlen összeköttetést teremteni az EU jelenlegi hálózatával.
Elég rossz vízió a fentiek miatt.Ez lehet egy vízió.
Bármelyiknek adnának pont úgy, mint 22 előtt...Főleg, ha arra gondolok, hogy ugyan melyik másik EU országnak adnának szabad bejárást az orosz hálózatba jelen állás szerint, ha nem a putyinpincsi Orbániának.