Magyarország ipara

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

ZsoltHun

Well-Known Member
2018. október 26.
809
2 195
93
Hát azon már meg sem lepődnék, ha igaz lenne.

Nebassz! Most az a baj, hogy nem lesz BYD akkugyár Szegeden???

Már az is baj, ha nem itt gyártják az akksikat. :)
Nyilván a BYD (mivel akksigyár is) nem fog más akksit használni.
Egyébként 1 éve még volt szó arról, hogy akksikat is Magyarországon gyártanak, de nem Szegeden, hanem tőle északra 10-20km-re. Persze akkor azon ment a hörgés, hogy ne legyen akksigyár.
De, ha már itt tartunk, én örülnék 1 BYD akksigyárnak is. Kell az a buszukba is.
Pár hónapja nem volt erről szó, hogy nálunk csak a beépítés történne. Az aksi pakk Kínában készülne, még a kocsi váz náluk?
Vagy csak keverek dolgokat és valaki csak feldobta itt mint lehetőséget?
 

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
10 292
34 956
113
Pár hónapja nem volt erről szó, hogy nálunk csak a beépítés történne. Az aksi pakk Kínában készülne, még a kocsi váz náluk?
Vagy csak keverek dolgokat és valaki csak feldobta itt mint lehetőséget?
Igazából a BYD-nek csak azért kellet ez a "gyár", hogy rá lehessen írni a made in eu feliratot a kocsikra szóval ehhez mérten semmi komolyat nem hoznak ide, nekik ez már így bőben elég.
 

ZRÍNYI 20!026

Well-Known Member
2017. szeptember 20.
2 462
5 283
113

Veér Ispán

Well-Known Member
2011. február 14.
7 408
20 562
113
Pár hónapja nem volt erről szó, hogy nálunk csak a beépítés történne. Az aksi pakk Kínában készülne, még a kocsi váz náluk?
Vagy csak keverek dolgokat és valaki csak feldobta itt mint lehetőséget?
Helyes, az Alföldből amúgy is sivatagot csinálunk gyorsított eljárásban, nem kell tovább gyorsítani akkugyár odatelepítésével.
 

honved

Well-Known Member
2010. június 2.
10 396
19 797
113
Igazából a BYD-nek csak azért kellet ez a "gyár", hogy rá lehessen írni a made in eu feliratot a kocsikra szóval ehhez mérten semmi komolyat nem hoznak ide, nekik ez már így bőben elég.

Kizárólag azért lehetünk fontosak a kínaiaknak, mert EU tagok vagyunk és mint ilyen, mi állunk velük szóba komolyabb gazdasági beruházásaik terén. Más kicsit szerintem óvatosabb, mint hogy beengedje őket. Persze ez egy hosszú történet lesz, majd kiderül mit nyerünk, vagy bukunk a dolgon.
 

Groove

Well-Known Member
2017. október 3.
169
493
63
Tipikusan ez a módi mostanában...
Kínai autógyár... az alkatrészek kínából jönnek... eladják EU-s ként.
Kínai aksigyár... az alkatrészek kínából jönnek... eladják EU-s ként.
Kínai vegyipar!!!(BC)... azért épít anilin gyárat, hogy kínából behozza tartályban... eladják EU-s ként... és a többi termékkel is ez van.

Kapu vagyunk számukra az EU-hoz. Biztosan nem lesz akkora gyártás itt, mint eladás. Ezt garantálom!

Ezek a majmok mindent átcimkéznek... olyan természetesen, mint ahogy levegőt vesznek.
 

Rferi66

Well-Known Member
2020. február 14.
2 813
5 897
113
Tipikusan ez a módi mostanában...
Kínai autógyár... az alkatrészek kínából jönnek... eladják EU-s ként.
Kínai aksigyár... az alkatrészek kínából jönnek... eladják EU-s ként.
Kínai vegyipar!!!(BC)... azért épít anilin gyárat, hogy kínából behozza tartályban... eladják EU-s ként... és a többi termékkel is ez van.

Kapu vagyunk számukra az EU-hoz. Biztosan nem lesz akkora gyártás itt, mint eladás. Ezt garantálom!

Ezek a majmok mindent átcimkéznek... olyan természetesen, mint ahogy levegőt vesznek.
Ezzel nem lenne baj. A nagyobb kikötővárosok az egész világon abból élnek nagyon jól, hogy a hajón beérkezett árút némi feldolgozás után tovább értékesítik.

A probléma az, hogy nálunk ennek a kiépítésére rengeteg állami pénz megy el, és másra emiatt nem jut pénz. Aztán ha az EU pár év múlva behúzza a féket, akkor itt fog állni a sok üres üzem.
 

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
10 292
34 956
113
  • Dühítő
  • Tetszik
Reactions: fishbed and L.O.B

tarzaan

Well-Known Member
2014. március 25.
12 792
17 586
113

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
5 146
16 754
113

a kormány legalább 40%-os felárral veszi meg a Tiborcz-kör irodatömbjeit​


Tiborcz István érdekeltségeivel egy helyre van bejegyezve egy rejtélyes hátterű cég, ami 70 milliárdhoz jutott az MNB-ből

#lyóbelpol
 

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
10 292
34 956
113
 

Nber

Well-Known Member
2021. október 15.
2 003
9 115
113
455261087_1029581439172621_8107309403223274261_n.jpg
 

Bálint

Well-Known Member
2020. augusztus 31.
10 292
34 956
113

A Közlekedési Minisztérium, a Renfe és a Talgo képviselőiből álló delegáció a múlt héten Magyarországra utazott, hogy meglátogassa a Magyar Vagon csoporthoz tartozó DJJ-gyárat, amely 617 milliós vételi ajánlatot adott be a spanyol gyártó átvételére. nagy sebességű vonatok.
 

Nemerson

Well-Known Member
2018. február 17.
9 813
39 253
113
“Átalakítjuk az N7 Holding Nemzeti Védelmi Ipari Innovációs Zrt.-t., újragondoljuk a fogyasztóvédelmet, hogy sokkal közelebb hozzuk az emberekhez, valamint az űripar esetében is nagy lépéseket szeretnénk megtenni, főként a műholdak területén.”
Megmaradt a kiemelt szerep az akkugyártásnak, meg fel akarja gyorsítani az elektromos autókra való átállást, csak az a kérdés a megnövekedett elektromos energiaárak miatt, meg a sok hátrány: hosszú töltési idő, nagy értékvesztés, magasabb biztosítói díjak, magasabb ár, ki fogja megvenni?
Nagyon befaragunk ezzel az akkugyárasdival.