Én inkább lámpák őrzőjével és kávéval értek egyet , mivel , azt a szerencsétlen Puls-t sem tudták összehozni így én nem érzem reálisnak a koreai gépet sem. Tegyük nyugodtan össze a kezünket a modernizált / upgradelt Gripen "C"- k kapcsán.A majdan érkező 4 gép mellé még 8-at , ezek még lehet hogy 40-ig is velünk lesznek.Aero meg egy 5.-ik generációsnem vitatkozni akarok a mondandóddal de számtalan részterülett van ahol az aero igen is be tud segíteni a fejlesztésbe szerkezeti elemek futómű különböző ajtók szerelőnyíllások és még számtalan más szegmens aminek mind1 hogy 3-4-5 gen a gép a tulajdonságoknak kell megfelelelőnek lenni. és mivel a gripen alapból egy nagy lego sok sok gyártó terméke összelapátólva és ezekre ráfejlesztve a hiányzó részeket bőven lenne helye az aeronak pláne hogy most a kabinbelsőhöz is hozzáférésük lessz.
project, vagy ne adj Isten hatodik....... , maradjunk a földön!