MiG-29 / MiG-35 Fulcrum (Mikojan-Gurjevics)

https://www.airwar.ru/enc/fighter/mig29smt.html
mig29sm-1.gif

Hát, nem olyan fegyverzete van, mint az ukrán MiG-29 repülőgépeknek.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
SzMT-ket kapott a Sztrizsi:
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and migfun
SzMT-ket kapott a Sztrizsi:
Első gépek már megérkeztek. Átfestik őket éa a köv. szezonban már az új gépeken repülnek.

JlMhtvfUNn4_9MmNrp-RuD4f1Vc6aIALubiZVxLfRiDl_BOhsEuDwVcdOzT52H9o4w8oy3lDufExRAkm7yZUf0Mh.jpg

xFC6Y-JF7fYzhz5UG4zVyisyH612j7MdVdanGoo1ftU3PPkaIxG2X9LxiEugynmcvZbl0Yi6I9Di1eFBKvlDwYSg.jpg
 
Kapcsolódva az "Egyes Csatornán" (Pervij Kanal) tegnap bemutatott dok. filmre -az OKB Szuchovo és OKB Mikojana 85 éves jubileuma alkalmából.

A Vojennaja Prijomka tegnap( adása a MiG vadászgpekkell foglalkozik.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


"Fennállásának 85. évfordulóját ünnepli az ország egyik legnagyobb repüléstervező irodája, a Mikoyan Design Bureau. Ennek köszönhetően a „Vojennaja Prijomka”-nak lehetősége nyílt meglátogatni magát az irodát és az érdekkörében dolgozó gyárakat is, és ami a legfontosabb, megnézni, hogyan zajlik napjainkban a MiG család repülőgépeinek összeszerelése és korszerűsítése. Ez az ígéretes MiG-35 vadászrepülőgép és a tengerészeti MiG-29 KUB, és a világ leggyorsabb sorozatgyártású elfogója, a MiG-31 és egy új, még fejlesztés alatt álló repülőgép - a kiképző kétüléses MiG. -UTS, amellyel váltani fogják a repülőiskolákban elavult csehszlovák L-39-eseket. Interjúk tervezőkkel és tesztpilótákkal, a repüléstervezés új technológiái és a múlt egyedülálló tapasztalatai - mindez megtalálható a „Vojennaja Prijomka” új részében „MiG. 85 év szolgálatban."
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Földi állomástól (esetleg levegőből) vajon kaphatnak a bombák friss célpont koordinátát leoldás előtt? (a pilon miatt jutott eszembe, valami méretes cucc van az elején).

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and endre
Földi állomástól (esetleg levegőből) vajon kaphatnak a bombák friss célpont koordinátát leoldás előtt? (a pilon miatt jutott eszembe, valami méretes cucc van az elején).

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Az SDB programozható a gépről is, de igen az nagyon antennának néz ki.
 
MiG-29 fedélzetéről meglepődnék.
Valamit mókolni kellett azon kívül is a géppel, hogy gyártottak kompatibilis síneket. Gondold végig, valahonnan tudnia kell a pilótának, hogy mikor oldja a bombákat, tehát egy GPS alapú kvázi tűzvezető rendszert be kellett építeni valamilyen formában a gépbe.
 
Kapcsolódva az "Egyes Csatornán" (Pervij Kanal) tegnap bemutatott dok. filmre -az OKB Szuchovo és OKB Mikojana 85 éves jubileuma alkalmából.

A Vojennaja Prijomka tegnap( adása a MiG vadászgpekkell foglalkozik.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


"Fennállásának 85. évfordulóját ünnepli az ország egyik legnagyobb repüléstervező irodája, a Mikoyan Design Bureau. Ennek köszönhetően a „Vojennaja Prijomka”-nak lehetősége nyílt meglátogatni magát az irodát és az érdekkörében dolgozó gyárakat is, és ami a legfontosabb, megnézni, hogyan zajlik napjainkban a MiG család repülőgépeinek összeszerelése és korszerűsítése. Ez az ígéretes MiG-35 vadászrepülőgép és a tengerészeti MiG-29 KUB, és a világ leggyorsabb sorozatgyártású elfogója, a MiG-31 és egy új, még fejlesztés alatt álló repülőgép - a kiképző kétüléses MiG. -UTS, amellyel váltani fogják a repülőiskolákban elavult csehszlovák L-39-eseket. Interjúk tervezőkkel és tesztpilótákkal, a repüléstervezés új technológiái és a múlt egyedülálló tapasztalatai - mindez megtalálható a „Vojennaja Prijomka” új részében „MiG. 85 év szolgálatban."
Ennek az UTSZ-nek a létjogosultságát nem fogom fel különösebben, azt kivéve, hogy kell a pénz a MiG-nek. A Jak-130 már készen van, és inkább többet, mint ugyanannyit tud már most, mint amit a MiG gépe tudni fog! Felesleges párhuzamosságnak tűnik az egész, a gép kialakítását látva. Inkább fordítsák az összes energiájukat/pénzüket a MiG-35-re, ami láthatóan sokat fejlődött, plusz szálljanak be a pilótanélküli gépek világába. Ott volt nekik a Szkat, ami aztán kámforrá vált. Aztán még ott van a MiG-31,amit szintén lehetne még tovább fejleszteni, esetleg utódot építeni neki.
 
Valamit mókolni kellett azon kívül is a géppel, hogy gyártottak kompatibilis síneket. Gondold végig, valahonnan tudnia kell a pilótának, hogy mikor oldja a bombákat, tehát egy GPS alapú kvázi tűzvezető rendszert be kellett építeni valamilyen formában a gépbe.
Persze, ez tiszta sor. De az szerintem egy nagyságrenddel komolyabb, hogy repülés közben módosítsák a betáplált célkoordinátákat. Komolyabb beépített elektronika kellhet hozzá. Aztán persze fene tudja.
 
Ennek az UTSZ-nek a létjogosultságát nem fogom fel különösebben, azt kivéve, hogy kell a pénz a MiG-nek. A Jak-130 már készen van, és inkább többet, mint ugyanannyit tud már most, mint amit a MiG gépe tudni fog! Felesleges párhuzamosságnak tűnik az egész, a gép kialakítását látva. Inkább fordítsák az összes energiájukat/pénzüket a MiG-35-re, ami láthatóan sokat fejlődött, plusz szálljanak be a pilótanélküli gépek világába. Ott volt nekik a Szkat, ami aztán kámforrá vált.
A MIG-29 mint harci gép egy csőd (az oroszok a közelébe nem viszik Ukrajnának sem a MIG-29 SzMT-t, sem a MIG-29 Kr/KUBr-t, sem a MIG-35 protókat) az orosz légierőben. Innentől kezdve vagy bezárja a MIG-et az orosz Egyesített Repülőgépipari Konzorciumhoz (leánykori néven UAC), vagy valami tök felesleges ám de annyi bevételt generáló programot ad neki, ami legalább nullára kihozza a MIG- életbentartását. Úgy tűnik, hogy ez utóbbi történik.
 
Persze, ez tiszta sor. De az szerintem egy nagyságrenddel komolyabb, hogy repülés közben módosítsák a betáplált célkoordinátákat. Komolyabb beépített elektronika kellhet hozzá. Aztán persze fene tudja.
Szerintem azért ez egy PDA-val is megy. Az oroszok is megoldották a SZU-35Sz-eken a PDA-s dolgot Szíriában.
 
  • Tetszik
Reactions: bel
Ennek az UTSZ-nek a létjogosultságát nem fogom fel különösebben, azt kivéve, hogy kell a pénz a MiG-nek. A Jak-130 már készen van, és inkább többet, mint ugyanannyit tud már most, mint amit a MiG gépe tudni fog! Felesleges párhuzamosságnak tűnik az egész, a gép kialakítását látva. Inkább fordítsák az összes energiájukat/pénzüket a MiG-35-re, ami láthatóan sokat fejlődött, plusz szálljanak be a pilótanélküli gépek világába. Ott volt nekik a Szkat, ami aztán kámforrá vált. Aztán még ott van a MiG-31,amit szintén lehetne még tovább fejleszteni, esetleg utódot építeni neki.
Ez nem egy "igazi" projekt.
Ez egy foglalkoztatós, szakember neveős és rendszerben tartós projekt.
Maga a tervezett gép külleme az indiai gépre hajaz és eléggé alacsony rizikójú, de pont emiatt elég alacsony képességű dizájn, amire valós igény nincs és sanszosan nem is lesz.
Pótcselekvés.

A légierő a Jakovlev gépét használja, nekik az kell, illetve annak továbbfejlesztése, további modernizációja.
 
Én amúgy kiadnám a MiG-nek az egyhajtóműves Szu-75-ös fejlesztési munkálatait, lehetne belőle a MiG-29 után MiG-39, vagy a MiG-35 után MiG-45 és nyugodtan csiszolhatják tovább addig, amíg valódi gép nem lesz belőle.
Szerinted a Szuhoj végignézné, hogy elvesznek tőlük valamit? Az UAC gyakorlatilag a Szuhojba olvasztott orosz katonai repülőipar P.C. megnevezése.