https://www.airwar.ru/enc/fighter/mig29smt.html
Hát, nem olyan fegyverzete van, mint az ukrán MiG-29 repülőgépeknek.
Hát, nem olyan fegyverzete van, mint az ukrán MiG-29 repülőgépeknek.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Első gépek már megérkeztek. Átfestik őket éa a köv. szezonban már az új gépeken repülnek.SzMT-ket kapott a Sztrizsi:
АГВП «СТРИЖИ»
Добрый вечер друзья. 05.12.2024 года состоялось историческое событие для Стрижей. После теоретического и практического переучивания, мы перегнали первую партию МиГ-29 СМТ. Это глубокая модернизация МиГ-29. Посмотрите как он возмужал. Слегка набрал в весе, но это его только красит. Очень скоро...t.me
Az SDB programozható a gépről is, de igen az nagyon antennának néz ki.Földi állomástól (esetleg levegőből) vajon kaphatnak a bombák friss célpont koordinátát leoldás előtt? (a pilon miatt jutott eszembe, valami méretes cucc van az elején).
MiG-29 fedélzetéről meglepődnék.Az SDB programozható a gépről is, de igen az nagyon antennának néz ki.
Valamit mókolni kellett azon kívül is a géppel, hogy gyártottak kompatibilis síneket. Gondold végig, valahonnan tudnia kell a pilótának, hogy mikor oldja a bombákat, tehát egy GPS alapú kvázi tűzvezető rendszert be kellett építeni valamilyen formában a gépbe.MiG-29 fedélzetéről meglepődnék.
Ennek az UTSZ-nek a létjogosultságát nem fogom fel különösebben, azt kivéve, hogy kell a pénz a MiG-nek. A Jak-130 már készen van, és inkább többet, mint ugyanannyit tud már most, mint amit a MiG gépe tudni fog! Felesleges párhuzamosságnak tűnik az egész, a gép kialakítását látva. Inkább fordítsák az összes energiájukat/pénzüket a MiG-35-re, ami láthatóan sokat fejlődött, plusz szálljanak be a pilótanélküli gépek világába. Ott volt nekik a Szkat, ami aztán kámforrá vált. Aztán még ott van a MiG-31,amit szintén lehetne még tovább fejleszteni, esetleg utódot építeni neki.Kapcsolódva az "Egyes Csatornán" (Pervij Kanal) tegnap bemutatott dok. filmre -az OKB Szuchovo és OKB Mikojana 85 éves jubileuma alkalmából.
A Vojennaja Prijomka tegnap( adása a MiG vadászgpekkell foglalkozik.
"Fennállásának 85. évfordulóját ünnepli az ország egyik legnagyobb repüléstervező irodája, a Mikoyan Design Bureau. Ennek köszönhetően a „Vojennaja Prijomka”-nak lehetősége nyílt meglátogatni magát az irodát és az érdekkörében dolgozó gyárakat is, és ami a legfontosabb, megnézni, hogyan zajlik napjainkban a MiG család repülőgépeinek összeszerelése és korszerűsítése. Ez az ígéretes MiG-35 vadászrepülőgép és a tengerészeti MiG-29 KUB, és a világ leggyorsabb sorozatgyártású elfogója, a MiG-31 és egy új, még fejlesztés alatt álló repülőgép - a kiképző kétüléses MiG. -UTS, amellyel váltani fogják a repülőiskolákban elavult csehszlovák L-39-eseket. Interjúk tervezőkkel és tesztpilótákkal, a repüléstervezés új technológiái és a múlt egyedülálló tapasztalatai - mindez megtalálható a „Vojennaja Prijomka” új részében „MiG. 85 év szolgálatban."
Persze, ez tiszta sor. De az szerintem egy nagyságrenddel komolyabb, hogy repülés közben módosítsák a betáplált célkoordinátákat. Komolyabb beépített elektronika kellhet hozzá. Aztán persze fene tudja.Valamit mókolni kellett azon kívül is a géppel, hogy gyártottak kompatibilis síneket. Gondold végig, valahonnan tudnia kell a pilótának, hogy mikor oldja a bombákat, tehát egy GPS alapú kvázi tűzvezető rendszert be kellett építeni valamilyen formában a gépbe.
A MIG-29 mint harci gép egy csőd (az oroszok a közelébe nem viszik Ukrajnának sem a MIG-29 SzMT-t, sem a MIG-29 Kr/KUBr-t, sem a MIG-35 protókat) az orosz légierőben. Innentől kezdve vagy bezárja a MIG-et az orosz Egyesített Repülőgépipari Konzorciumhoz (leánykori néven UAC), vagy valami tök felesleges ám de annyi bevételt generáló programot ad neki, ami legalább nullára kihozza a MIG- életbentartását. Úgy tűnik, hogy ez utóbbi történik.Ennek az UTSZ-nek a létjogosultságát nem fogom fel különösebben, azt kivéve, hogy kell a pénz a MiG-nek. A Jak-130 már készen van, és inkább többet, mint ugyanannyit tud már most, mint amit a MiG gépe tudni fog! Felesleges párhuzamosságnak tűnik az egész, a gép kialakítását látva. Inkább fordítsák az összes energiájukat/pénzüket a MiG-35-re, ami láthatóan sokat fejlődött, plusz szálljanak be a pilótanélküli gépek világába. Ott volt nekik a Szkat, ami aztán kámforrá vált.
Szerintem azért ez egy PDA-val is megy. Az oroszok is megoldották a SZU-35Sz-eken a PDA-s dolgot Szíriában.Persze, ez tiszta sor. De az szerintem egy nagyságrenddel komolyabb, hogy repülés közben módosítsák a betáplált célkoordinátákat. Komolyabb beépített elektronika kellhet hozzá. Aztán persze fene tudja.
Ez nem egy "igazi" projekt.Ennek az UTSZ-nek a létjogosultságát nem fogom fel különösebben, azt kivéve, hogy kell a pénz a MiG-nek. A Jak-130 már készen van, és inkább többet, mint ugyanannyit tud már most, mint amit a MiG gépe tudni fog! Felesleges párhuzamosságnak tűnik az egész, a gép kialakítását látva. Inkább fordítsák az összes energiájukat/pénzüket a MiG-35-re, ami láthatóan sokat fejlődött, plusz szálljanak be a pilótanélküli gépek világába. Ott volt nekik a Szkat, ami aztán kámforrá vált. Aztán még ott van a MiG-31,amit szintén lehetne még tovább fejleszteni, esetleg utódot építeni neki.
Szerinted a Szuhoj végignézné, hogy elvesznek tőlük valamit? Az UAC gyakorlatilag a Szuhojba olvasztott orosz katonai repülőipar P.C. megnevezése.Én amúgy kiadnám a MiG-nek az egyhajtóműves Szu-75-ös fejlesztési munkálatait, lehetne belőle a MiG-29 után MiG-39, vagy a MiG-35 után MiG-45 és nyugodtan csiszolhatják tovább addig, amíg valódi gép nem lesz belőle.