Nem tekerő hanem kurbli!A BTR a csak tekerős.

Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nem tekerő hanem kurbli!A BTR a csak tekerős.
Nem kurbli, hanem kézi forgatókar!Nem tekerő hanem kurbli!![]()
Nem tekerő hanem kurbli!![]()
Az „forgatókar amit a japán tankokban kurblinak neveznek”. Tehát csak a japán tankokban van kurbli, minden másban forgatókar vagy tekerő van!Nem kurbli, hanem kézi forgatókar!![]()
Gyártást, de nem létesül gyár! Nálunk 3 helyen is létesült, illetve fog, plusz a pesti lerakat.
Sztem itt van a nagy hadiipari különbség a LYNX és a CV között.
Mind a csehek,mind a szlovákok a meglévő hadiipari cégeiken keresztül a megrendelésük volumenében kapnak vmilyen fokú helyi összeszerelést. 40-60%-os helyi tevékenység párosul a projekthez, aztán kifújt.
Mi építettünk egy gyárat, amit a közös cég visszabèrel és az RM 51%-ban érdekelt a cég sikeres működésében. , A zalai cég nem kívülálló, hanem szorosan bent van az RM európai gyártási hálójában, ezért tud most az olaszoknak gyártani és ezért lehet szerepe a KF51-ben is. És a többi gyárukrol ne is beszéljek, amihez szintén a LYNX üzlet volt a beugró.
Csehekél és szlovákoknál nem "új csarnokok" voltak, hanem meglévő, még a csehszlovák időkből megmaradt és leprivatiazált magán és esetleg részben állami hadiipari cégek a maguk szocialista stilusú ill. az idők során felújitott/fejlesztett infrastruktúrával.Minek építettek volna új csarnokokat, ha már volt a cseheknél meg a szlovákoknál is?![]()
Harmincassal vagy harmincötössel? mert kis doboz is elég lesz.Mar megint kezdodik ez a vita kor, szegeny krisss egyszer ezzel fogjatok sirba tenni.
Szia,Alapból elég vicces a Lynxet összevetni bármelyik BMP-vel.
A Lynx olyan távolságról eltalál egy 2 tenyérnyi felületet, ahonnét a BMP alig is látja. Eltalálni meg kis esélyes, mert sokkal gagyibb a tűzvezető rendszere - BMP-1 meg BMP-2 kurblis sima nulla-elektromnikás a optikával. Továbbá a 30-as orosz gépágyúhoz csak AP-T meg APDS lőser van rendszeresítve ami simán lepattan a Lynxről - tán még oldaláról is, de szemből biztosan. A Lynx nyíl lövedéke meg 100 mm-es RHA-n átmegy: T-72 ellen is van esélye oldalról és hátulról. BMP-k esetén meg kijön túloldalon és megy tovább...
Világ baromsága azon kattogni hogy "nagy a Lynx, jaj de szar!" (ez most LMzeknek szólt.)
"Ideidézi (Negan) szelleme hevét s nevét"Habár nem láncos, de szerintetek nem mbombe kellene 57 milis gépágyúval.![]()
Akkor mérjük a Renault FT-hez a Lepard2A8-ast...kb. ennyi értelme van az ilyen összevetésnek.Szia,
Mivel a BMP-1 volt a vilag elso IFV-je, szerintem teljesen korrekt barmilyen IFV-t hozza hasonlitani.
Ezek mindig minimum értékek: legalább az ellen véd. Pontosan nem tudjuk.Abban magatol ertetodoen igazad van, hogy az elmult 50 evben rengeteg fejlodes volt, vagyis nyilvanvaloan konnyu a BMP-1-nel, vagy akar a BMP-2-nel (ami szinten kozeliti az 50 eves kort) jobbat csinalni.
Szerintem a "tan" resz nem ugy van, legalabbis hivatalosan 14.5 mm lovedektol ved a Lynx oldala,
Lehet hogy Lynx oldala is van ilyen védettségű, 60mm RH-anak megfelelő. Ezt sosem tudjuk meg - legalábbis amíg az oroszok nem kapnak el egyet és publikálják a teszt eredményeket...aminel sokkal-sokkal erosebb az orosz 30 mm (pl. itt 60 mm-t irnak az atutesere).
A 82-es már abból is elektromos.A BTR a csak tetekerős.
Ehhez adjuk hozzá a rajta ülő ember átlagmagasságát.BMP-1 188 cm magas a torony csucsaig a wiki szerint,
Nekem egyébként gyanús, hogy a pqnvelvedettsege nagyobb a megadott al (minimumot adnak meg).Akkor mérjük a Renault FT-hez a Lepard2A8-ast...kb. ennyi értelme van az ilyen összevetésnek.
Ezek mindig minimum értékek: legalább az ellen véd. Pontosan nem tudjuk.
Lehet hogy Lynx oldala is van ilyen védettségű, 60mm RH-anak megfelelő. Ezt sosem tudjuk meg - legalábbis amíg az oroszok nem kapnak el egyet és publikálják a teszt eredményeket...
Főleg üzemanyagnak és a cuccoknak.Nekem egyébként gyanús, hogy a pqnvelvedettsege nagyobb a megadott al (minimumot adnak meg).
Böhöm egy gép, valahova megy is az anyag, meg a gyartaskozi képek alapján is van ott hely mindennek...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..