[BIZTPOL] Kína

Akkor ma 400-al megy?
Nem, de jött azóta még fejlettebb vonat

CR-450 ez már 450-nel is megy Majd putykót elviszik ezzel is egy körre :D

shutterstock-editorial-15051483a.jpg


Itt egy 4 hónapos felvétel
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Nem, de jött azóta még fejlettebb vonat

CR-450 ez már 450-nel is megy Majd putykót elviszik ezzel is egy körre :D

shutterstock-editorial-15051483a.jpg


Itt egy 4 hónapos felvétel
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Legfeljebb Belső-Mongóliában lehet értelme szerintem a 450-es sebességnek. A sűrűn lakott tartományokban túl sokat nem nyersz vele. Pl. ha két megálló között 15-ről 10 percre csökken a menetidő, az szép, csak éppen az állomáson eltöltött perceken már nem tudsz tovább faragni. Szóval a tényleges megtakarítás nem lesz 33%, ha a sebességet 33%-al emeled.
 
Legfeljebb Belső-Mongóliában lehet értelme szerintem a 450-es sebességnek. A sűrűn lakott tartományokban túl sokat nem nyersz vele. Pl. ha két megálló között 15-ről 10 percre csökken a menetidő, az szép, csak éppen az állomáson eltöltött perceken már nem tudsz tovább faragni. Szóval a tényleges megtakarítás nem lesz 33%, ha a sebességet 33%-al emeled.
Ezért nem áll meg a gyorsvonat sem minden szénaboglyánàl ....
 
  • Imádom
Reactions: Kim Philby
Legfeljebb Belső-Mongóliában lehet értelme szerintem a 450-es sebességnek. A sűrűn lakott tartományokban túl sokat nem nyersz vele. Pl. ha két megálló között 15-ről 10 percre csökken a menetidő, az szép, csak éppen az állomáson eltöltött perceken már nem tudsz tovább faragni. Szóval a tényleges megtakarítás nem lesz 33%, ha a sebességet 33%-al emeled.
+ A fogyasztás se lineáris,
 
Egy nagyon jó podcast Kína és a CCP működéséről...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A G1 Peking-Harbin autópályán 480 órányi folyamatos üzemmel bevezették a pilótát nem irányító finisereket.300 szakértő/képviselő figyelte, ahogy a pilótát nem irányító finisercsoport további 24 órán át folyamatosan finiselt.1 flotta 2 finiserből + 10 hengerből áll, Beidou pozicionáló és intelligens ütemező algoritmussal.Ahogy a technológia folyamatosan fejlődik, ez egyre automatizáltabbá válik, és az útépítés olcsóbb lesz.

Gt-_v8EWYAAhO_3
Gt-_m5NXcAADd2W
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Phase II operations of China's Shenhai Yihao, the country's largest intelligent ultra-deepwater gas field, commenced on Wednesday, marking significant strides in boosting energy security and advancing offshore resource technology.

Located about 90 kilometers from Sanya in south China's Hainan Province, the gas field, also referred to as Deep Sea No.1, plays a vital role in enhancing China's gas supply and energy security, according to the China National Offshore Oil Corporation (CNOOC).
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.