Kilo osztály / Project 877 , Project 636 (Szovjetunió)

Az év poénja!

Jó hír Szevasztopolból. A Rostov-on-Don tengeralattjáróban keletkezett kár nem volt kritikus, a hajót helyreállítják.

A Fekete-tengeri Flotta (BSF) Rosztov-on-Don tengeralattjárójában az ukrán fegyveres erők által szeptember 13-án elszenvedett támadás következtében keletkezett kár nem kritikus, és nem fogja jelentősen megnövelni az ütemezett javításokra tervezett időt. A hadiipari komplexum egyik forrása jelentette ezt a TASS-nak. "A tengeralattjárónak kisebb sérülései vannak, amelyek nem befolyásolták robusztus hajótestét. Ezek megszüntetése csak kis mértékben növelheti meg a tengeralattjáró tervezett javítási idejét" - mondta. Amint az ügynökség beszélgetőpartnere felvilágosította, a Rostov-on-Don tengeralattjáró tervezett javítása Sevmorzavodnál több hónapig tartott.
Az információt helyi források is megerősítették Szevasztopolban. Így bár a hajó javítása késni fog, ismét üzembe áll.
Beolvasztják és újraöntik vagy hogy?

russian-warship-1.jpg


Értem, hogy kínos azután, hogy főparancsnok se maradt ott, mert azóta azt is megcsapdosták, de kinek hazudnak? Mekkora korrupció van, ha ezt a hajót nem szétvágják, hanem újjáépítik? Oké, a hajócsavar ép, szerencsére csak az előtte lévő részek mentek gajra.
 
  • Tetszik
Reactions: Chima3ra
Az év poénja!


Beolvasztják és újraöntik vagy hogy?

russian-warship-1.jpg


Értem, hogy kínos azután, hogy főparancsnok se maradt ott, mert azóta azt is megcsapdosták, de kinek hazudnak? Mekkora korrupció van, ha ezt a hajót nem szétvágják, hanem újjáépítik? Oké, a hajócsavar ép, szerencsére csak az előtte lévő részek mentek gajra.
Nem kell foglalkozni vele, Urszulának lövése sincs róla, hogy milyen hülyeségeket linkel.
 
  • Tetszik
Reactions: Chima3ra
A szentpétervári Admiralitás Hajógyárában ünnepélyes keretek között vízre bocsátották a "Jakutszk" projekt 636.3 nagy dízel-elektromos tengeralattjárót.

A „Jakutszk” a Csendes-óceáni Flotta projekt 636.3. sorozat hatodik tengeralattjárója,
Jelenleg a sorozat öt tengeralattjárója - Petropavlovsk-Kamchatskyj, Volkhov, Magadan, Ufa és Mozhaisk harci szolgálatban van és sikeresen teljesíik a rájuk bízott összes feladatot.

oUj7HZpGYvU.jpg
OKTZ-ZIVHh0.jpg
WlSwVxg0ybE.jpg
.
 
A napokban átadták, illetve szolgálatba állt a"Jakutszk" projekt 636.3 dízel.elektromos tengeralattjáró/t
Ez az utolsó(6.) a Csendes-óceáni flotta számára megrendelt és átadott majd szolgálatba állt DE TA.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A napokban átadták, illetve szolgálatba állt a"Jakutszk" projekt 636.3 dízel.elektromos tengeralattjáró/t
Ez az utolsó(6.) a Csendes-óceáni flotta számára megrendelt és átadott majd szolgálatba állt DE TA.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
gratulalok....
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Kénytelen. Mivel az egyezmények szerint tengó csak a felszínen kelhet át a Csatornán. Békeidőben....
Rendben, de akkor az Északi-tengeren miért kellett vontatni? Valaki itten (pontosabban: ottan) nagyon vetít....

"Az orosz Fekete-tengeri Flotta közlése szerint a dízelmeghajtású Novorosszijszk Franciaország partjainál azért emelkedett felszínre, hogy betartsa a La Manche csatorna navigációs szabályait, ahol egy brit hadihajó és egy brit helikopter kísérte. A holland hatóságok szombaton aztán azt közölték, hogy a tengeralattjárót az Északi-tengeren vontatják, de Moszkva tagadta, hogy műszaki probléma történt volna."
 
  • Hűha
Reactions: endre
Rendben, de akkor az Északi-tengeren miért kellett vontatni? Valaki itten (pontosabban: ottan) nagyon vetít....

"Az orosz Fekete-tengeri Flotta közlése szerint a dízelmeghajtású Novorosszijszk Franciaország partjainál azért emelkedett felszínre, hogy betartsa a La Manche csatorna navigációs szabályait, ahol egy brit hadihajó és egy brit helikopter kísérte. A holland hatóságok szombaton aztán azt közölték, hogy a tengeralattjárót az Északi-tengeren vontatják, de Moszkva tagadta, hogy műszaki probléma történt volna."
Mindenről hazudnak ami negatívum. Nem tűnt még fel? De olyan primitíven csinálják néha, hogy az valami elképesztő (a legékbekiáltóbb a Moszkva volt, ha valaki még emlékszik rá mit össze vissza hazudoztak róla).
 
Mindenről hazudnak ami negatívum. Nem tűnt még fel? De olyan primitíven csinálják néha, hogy az valami elképesztő (a legékbekiáltóbb a Moszkva volt, ha valaki még emlékszik rá mit össze vissza hazudoztak róla).
Az életem nagy részét a "TASSZ jelenti" mesék idejében töltöttem, nekem ne magyarázd milyenek (tudnak lenni).
Gyanús ez az eset megint, de speciel arra gondoltam, hogy vetíthet akár a másik fél is, arra is volt már példa. Csak annyira aláásták saját hitelüket, hogy minden bejelentést kétkedve fogadsz/dunk.
Fene tudja mi az igazság. Az még akár igaz is, hogy jogilag vízfelszínen kell haladnia a tengeralattjárónak a Csatornán, és lehet, hogy tényleg semmi baja.
De felmerül a kérdés: akkor miért vontatják? Már ha tényleg vontatják.
 
Az életem nagy részét a "TASSZ jelenti" mesék idejében töltöttem, nekem ne magyarázd milyenek (tudnak lenni).
Gyanús ez az eset megint, de speciel arra gondoltam, hogy vetíthet akár a másik fél is, arra is volt már példa. Csak annyira aláásták saját hitelüket, hogy minden bejelentést kétkedve fogadsz/dunk.
Fene tudja mi az igazság. Az még akár igaz is, hogy jogilag vízfelszínen kell haladnia a tengeralattjárónak a Csatornán, és lehet, hogy tényleg semmi baja.
De felmerül a kérdés: akkor miért vontatják? Már ha tényleg vontatják.
Senki nem vontat működő tengeralattjárót.
 
Az életem nagy részét a "TASSZ jelenti" mesék idejében töltöttem, nekem ne magyarázd milyenek (tudnak lenni).
Gyanús ez az eset megint, de speciel arra gondoltam, hogy vetíthet akár a másik fél is, arra is volt már példa. Csak annyira aláásták saját hitelüket, hogy minden bejelentést kétkedve fogadsz/dunk.
Fene tudja mi az igazság. Az még akár igaz is, hogy jogilag vízfelszínen kell haladnia a tengeralattjárónak a Csatornán, és lehet, hogy tényleg semmi baja.
De felmerül a kérdés: akkor miért vontatják? Már ha tényleg vontatják.
Idegen ország felségvizein mindig a felszínen kell hajózni.
"Article 20
Submarines and other underwater vehicles
In the territorial sea, submarines and other underwater vehicles are
required to navigate on the surface and to show their flag."
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Víz alatti kamikaze drónok első harci bevetése: Orosz Kilo osztályú tengeralattjárót tett tönkre Novorosszijszkban

Az Ukrán Biztonsági Szolgálat (SZS) különleges műveletet hajtott végre Novorosszijszk kikötőjében, amely a víz alatti kamikaze drónok történetének első harci bevetését jelenti.

A művelet során az SZB által üzemeltetett Sub Sea Baby víz alatti drónok eltaláltak egy orosz haditengerészeti Project 636.3 tengeralattjárót (Varshavyanka osztály; NATO-jelölés: Kilo). A robbanás kritikus károkat okozott, gyakorlatilag tönkretéve a hajót.

A tengeralattjáró négy Kalibr cirkálórakéta-vetővel volt felszerelve, amelyeket Oroszország az ukrán területek elleni csapásokhoz használ.

A műveletet az SZB 13. Katonai Elhárító Főigazgatósága és az ukrán haditengerészet közösen hajtotta végre.

Egy Varshavyanka osztályú tengeralattjáró becsült költsége körülbelül 400 millió dollár. A nemzetközi szankciók miatt egy hasonló tengeralattjáró építése ma akár 500 millió dollárba is kerülhet. Ez az osztály „fekete lyukként” is ismert, mivel alacsony az akusztikus jellemvonása és a csökkent szonár-láthatósága.

A tengeralattjáró Novorosszijszkban állomásozott, miután a korábbi Sea Baby felszíni drónműveletek arra kényszerítették az orosz haditengerészeti erőket, hogy elhagyják a Szevasztopol-öblöt az ideiglenesen megszállt Krímben.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Az oroszok már meg sem lepődtek


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.