[HUN] Aero Vodochody / HSC Aerojet Zrt (Hu, 80%) + Omnipol (Cz, 20%)

Nem tudom hogy akarnak radart tenni ebbe a gépbe: nem sok hely van erre

A "radar" neve pl.: Link16 (MIDS-LVT)
article_link16_12_mids_lvt.jpg

Ennyi fér bele.
 
Ha tesznek bele valamit szerintem az konténerben lesz kívül függesztve.
Szeritnem is,...
a cseheknél 65millió cseh korona volt 17db ilyen modul (adó nélkül),...ezzel kivülről kaphatsz használható helyzetképet, ha akarsz, asszem 12 másodpercenként. :)
Oké, értem a célzást, de a cseh mérnök bácsik igazi radarról álmodnak.
Áttervezett orrkúp nélkül bajos lesz. Számos gyári kép tanúskodik arról, hogy egy komolyabbat -értsd nem valami heliken megszokott időjárás radart- oda be nem teszel. Az elektronikának még csak lehet hely valahol hátrébb a törzsben, de értelmes antennát nem tudom hogyan terevezik oda betuszkolni.
 
Szeritnem is,...
a cseheknél 65millió cseh korona volt 17db ilyen modul (adó nélkül),...ezzel kivülről kaphatsz használható helyzetképet, ha akarsz, asszem 12 másodpercenként. :)

Áttervezett orrkúp nélkül bajos lesz. Számos gyári kép tanúskodik arról, hogy egy komolyabbat -értsd nem valami heliken megszokott időjárás radart- oda be nem teszel. Az elektronikának még csak lehet hely valahol hátrébb a törzsben, de értelmes antennát nem tudom hogyan terevezik oda betuszkolni.
Valszeg konténeres lesz ez - ha lesz...
 
Nem tudom hogy akarnak radart tenni ebbe a gépbe: nem sok hely van erre

l-39ng-nose.png

Sokadszorra:
"Raytheon’s yet-to-be-named compact AESA radar weighs about 59kg (130lb), about one third as much as radars on sale currently, says Dick Sandfier, strategic pursuits and business creation capture executive at Raytheon Intelligence & Space. The radar is roughly 71 x 37cm (28 x 14.5in) and is air cooled.
...
Sandfier claims the compact AESA ought to have better performance than the radar installed on the US Air Force’s (USAF) F-16 fleet, the Northrop Grumman SABR APG-83 AESA.

“The compact AESA solution draws less power from the platform, which in turn allows for the radar to deliver targeting and tracking capabilities on par, if not better than, the bigger, heavier APG-83 AESA radar,” he says. ”The compact AESA solution has digital beam forming and steering, multimode functionality and interleaved ground and air targeting”.

Radars that use gallium nitride transistors – the subcomponent upon which Raytheon’s compact AESA is based – are able to operate at higher temperatures than those using conventional gallium arsenide components. That allows the amount of electric power pumped into the AESA’s radio transmitters to be increased.

Gallium nitride enables AESA radars to “emit five times the radio frequency power of previous technologies”, says Raytheon. “For radars, that means better search capability and less power consumption, all at a smaller size.”

The compact AESA is air-cooled. But Sandfier says, “while it’s not what we would want to do, we absolutely could have it liquid cooled for whatever application that might be”. Liquid coolant would allow for a further power boost to the radar, which could increase its active detection range.
...
"

 
Oszt mindiglen kifelejcsükk a képbű, a máji földkerekségségességen á mágásságosságos szennyzorfújzijót, fölöslegességes nekije ragyar, mikó ottan vagyon ám ádátátvityelnij sebességessége...a linkj tyizenhatanak...érteni teccik tekintetes értyelmij közösségességes pjlublikum?
Há váláhól látóhatárnál begyün válámi aztatat megosszák á központbú...vágy námáz áz méttósságosságos NYÁTÓ dóga? Eccer fődhözragatt párászteszével...( szerintem)
 
Oszt mindiglen kifelejcsükk a képbű, a máji földkerekségségességen á mágásságosságos szennyzorfújzijót, fölöslegességes nekije ragyar, mikó ottan vagyon ám ádátátvityelnij sebességessége...a linkj tyizenhatanak...érteni teccik tekintetes értyelmij közösségességes pjlublikum?
Há váláhól látóhatárnál begyün válámi aztatat megosszák á központbú...vágy námáz áz méttósságosságos NYÁTÓ dóga? Eccer fődhözragatt párászteszével...( szerintem)
Oszt ha zavarjákkkómifaszomvanaggyonisten?

Ott tartunk amúgy, hogy a cég se akarja már megcsinálni ezt az alváltozatot mert nincs rá érdeklődő és nem éri meg (a légierő meg sose akarta szóval khhmm)
 
Sokadszorra:
"Raytheon’s yet-to-be-named compact AESA radar weighs about 59kg (130lb), about one third as much as radars on sale currently, says Dick Sandfier, strategic pursuits and business creation capture executive at Raytheon Intelligence & Space. The radar is roughly 71 x 37cm (28 x 14.5in) and is air cooled.
...
Sandfier claims the compact AESA ought to have better performance than the radar installed on the US Air Force’s (USAF) F-16 fleet, the Northrop Grumman SABR APG-83 AESA.

“The compact AESA solution draws less power from the platform, which in turn allows for the radar to deliver targeting and tracking capabilities on par, if not better than, the bigger, heavier APG-83 AESA radar,” he says. ”The compact AESA solution has digital beam forming and steering, multimode functionality and interleaved ground and air targeting”.

Radars that use gallium nitride transistors – the subcomponent upon which Raytheon’s compact AESA is based – are able to operate at higher temperatures than those using conventional gallium arsenide components. That allows the amount of electric power pumped into the AESA’s radio transmitters to be increased.

Gallium nitride enables AESA radars to “emit five times the radio frequency power of previous technologies”, says Raytheon. “For radars, that means better search capability and less power consumption, all at a smaller size.”

The compact AESA is air-cooled. But Sandfier says, “while it’s not what we would want to do, we absolutely could have it liquid cooled for whatever application that might be”. Liquid coolant would allow for a further power boost to the radar, which could increase its active detection range.
...
"

A szenátus nemigen ad amúgy mostanában nekünk exportengedélyt :D
 
Oszt ha zavarjákkkómifaszomvanaggyonisten?

Ott tartunk amúgy, hogy a cég se akarja már megcsinálni ezt az alváltozatot mert nincs rá érdeklődő és nem éri meg (a légierő meg sose akarta szóval khhmm)
Rendben, értem én, de a mai világban nem feltétlenül az indító platform vezeti célra a rakétákat...stb...
 
Rendben, értem én, de a mai világban nem feltétlenül az indító platform vezeti célra a rakétákat...stb...
Az a baj, hogy nincs olyan feladat amit nem tudnánk egy drónnal értelmesebben megoldani mint ezzel.
Se csapásmérés, se felderítés.
Tudom, hogy már csakazértis véded ezt a projektet mert szerinted "mindenszaristák" egyik kedvence amin lehet lovagolni.

De annyival értelmesebb dolgokba is mehetne a pénzünk ennél és annyi minden lett visszamondva már de ez a projekt aminek tényleg semmi értelme még mindig él....
Az lesz a vicces, hogy hiába erőlködik mindenki mert úgy néz ki kimúlik magától, már csak arrra leszek kíváncsi meddig fog tartani mire ezt elismerik és 3. alkalommal is elkezdik-e újratervezni a gépet vagy inkább hagyják a fenébe.
Az Aero már nagyon nem akarja....