Magad helyett kell mindenre figyelni szerintem. Azt hiszem a KRESZben is benne van, hogy mindenkinek kötelessége mindent megtenni a baleset elhárítására. Ha a másik a hülye akkor is. Na meg önvédelemből is...Nyilván nem így értettem. Más helyett.![]()
Magad helyett kell mindenre figyelni szerintem. Azt hiszem a KRESZben is benne van, hogy mindenkinek kötelessége mindent megtenni a baleset elhárítására. Ha a másik a hülye akkor is. Na meg önvédelemből is...Nyilván nem így értettem. Más helyett.![]()
Nyilván, hiszen még itt vagyok.Magad helyett kell mindenre figyelni szerintem. Azt hiszem a KRESZben is benne van, hogy mindenkinek kötelessége mindent megtenni a baleset elhárítására. Ha a másik a hülye akkor is. Na meg önvédelemből is...
Ez egy ilyen környezet. A biciklis az egér a kamion meg az elefánt, aki nem veszi észte, ha átmegy az egéren. Nem gondolom, hogy a biciklisnek kijárna az, hogy jövök, mindenki menjen az útből és őrizze a biztonságom. A biciklizéshez hozzátartozik ugyanaz a fokozott figyelem, mint az autózáshoz. És sokat segít az is, ha nem akarsz jobbról elmenni a jobbra indexelő autó mellett...Nyilván, hiszen még itt vagyok.
Viszont kerékpárral szinte egyáltalán nem számíthatok a kölcsönös bizalom elvére...
Azért nem teljesen, ha tőlem elvárják (jogosan), hogy tartsam be a KRESZ-t és járműként szereplek a forgalomban,Ez egy ilyen környezet. A biciklis az egér a kamion meg az elefánt, aki nem veszi észte, ha átmegy az egéren. Nem gondolom, hogy a biciklisnek kijárna az, hogy jövök, mindenki menjen az útből és őrizze a biztonságom. A biciklizéshez hozzátartozik ugyanaz a fokozott figyelem, mint az autózáshoz. És sokat segít az is, ha nem akarsz jobbról elmenni a jobbra indexelő autó mellett...
Mikor még sokat bicikliztem (jópár évvel és kilométerrel ezelőtt) tudtam hol a helyem, nem is éreztem azt, hogy mindenki az életemre tör.
Azért nem teljesen, ha tőlem elvárják (jogosan), hogy tartsam be a KRESZ-t és járműként szereplek a forgalomban,
akkor a jogaim is ugyan azok, mint egy nyergesnek.
Az egyik sem holttérből adódó konkrét szabálytalanság, amiket írtam.Tudhatnád már, hogy a világban a de jure és a de facto az nem ugyan az.
A másik, amit a bringások elfelejtenek, hogy a kocsiknak holt terük van. A kasztninak és a tükörnek is.
Szóval nem mindig rossz indulatból nem látnak, hanem ténylegesen nem vagy a látóterükben.
Ellenben a bicikliről nagyon jól át lehet tekinteni a forgalmat.
A futárokat nem kell félteni...féknélküli fixi, fejhallgató, wannabeeee birka...nulla rutinnal...Az egyik sem holttérből adódó konkrét szabálytalanság, amiket írtam.
Egyébként nézzetek bele a srác csatiján A Couriers Life kezdetű videókba. Érdemes.
![]()
A Courier's Life - Egy Futár Élete
Near misses, idiotic drivers and pedestrians. Sometimes even crashes. This is how life is in a city for a bike messenger / delivery guy even if he/she is one of the "stick to the rules" one. On this channel you can see what kind of situations I come across during my everyday work. Besides that I...www.youtube.com
Hát mondjuk ez a koma kb 7 éve csinálja a videókat, szóval kétlem, hogy ne lenne rutin.A futárokat nem kell félteni...féknélküli fixi, fejhallgató, wannabeeee birka...nulla rutinnal...
Általánosságban a futárok...akik az életérzést keltik...beszéltem...Hát mondjuk ez a koma kb 7 éve csinálja a videókat, szóval kétlem, hogy ne lenne rutin.
Gondolom ehhez van köze ahhoz hogy a nagyja pakisztáni meg indiaiÁltalánosságban a futárok...akik az életérzést keltik...beszéltem...

Inkább nézd meg előbb.Általánosságban a futárok...akik az életérzést keltik...beszéltem...
Hát rohadtul nem. Bemehetsz az egyiránú utcába ellentétes irányból, átmehetsz a piroson, előzhetsz jobbról-balról miközben sokkal kevéssé vagy feltűnő mint egy kamion (vagy személyautó). És az a "szerencsétlen" sofőr nem ilyen dolgokon szocializálódott, őt "megb@ssza" ezért a rendőr, ha látja, emiatt jobban benézi azt, aki ezzel hót ellentétesen megy a nagy tudatosságával, mert a bizalmi elve a saját magára vonatkozó szabályrendszerre épül. A biciklisnek ezt is figyelembe kéne venni, és nem belegangolni olyan bonyolult helyzetekbe, ahol a 20 felé megosztott figyelemből esetleg ő marad ki. Szerintem ezt diktálná a józan ész. És nem így nem kellene azt érezni, hogy mindenki az életére tör.Azért nem teljesen, ha tőlem elvárják (jogosan), hogy tartsam be a KRESZ-t és járműként szereplek a forgalomban,
akkor a jogaim is ugyan azok, mint egy nyergesnek.
Ráadásul el kell fogadni, hogy míg az autós a karosszléria lakatoshoz megy egy koccanás után, te a kórházba......Hát rohadtul nem. Bemehetsz az egyiránú utcába ellentétes irányból, átmehetsz a piroson, előzhetsz jobbról-balról miközben sokkal kevéssé vagy feltűnő mint egy kamion (vagy személyautó). És az a "szerencsétlen" sofőr nem ilyen dolgokon szocializálódott, őt "megb@ssza" ezért a rendőr, ha látja, emiatt jobban benézi azt, aki ezzel hót ellentétesen megy a nagy tudatosságával, mert a bizalmi elve a saját magára vonatkozó szabályrendszerre épül. A biciklisnek ezt is figyelembe kéne venni, és nem belegangolni olyan bonyolult helyzetekbe, ahol a 20 felé megosztott figyelemből esetleg ő marad ki. Szerintem ezt diktálná a józan ész. És nem így nem kellene azt érezni, hogy mindenki az életére tör.
Ebben a nyomorult országban kn. mindenki hülye amúgy és sz.rik a másikra.Hát rohadtul nem. Bemehetsz az egyiránú utcába ellentétes irányból, átmehetsz a piroson, előzhetsz jobbról-balról miközben sokkal kevéssé vagy feltűnő mint egy kamion (vagy személyautó). És az a "szerencsétlen" sofőr nem ilyen dolgokon szocializálódott, őt "megb@ssza" ezért a rendőr, ha látja, emiatt jobban benézi azt, aki ezzel hót ellentétesen megy a nagy tudatosságával, mert a bizalmi elve a saját magára vonatkozó szabályrendszerre épül. A biciklisnek ezt is figyelembe kéne venni, és nem belegangolni olyan bonyolult helyzetekbe, ahol a 20 felé megosztott figyelemből esetleg ő marad ki. Szerintem ezt diktálná a józan ész. És nem így nem kellene azt érezni, hogy mindenki az életére tör.
Te miről beszélsz?Hát rohadtul nem. Bemehetsz az egyiránú utcába ellentétes irányból, átmehetsz a piroson, előzhetsz jobbról-balról miközben sokkal kevéssé vagy feltűnő mint egy kamion (vagy személyautó). És az a "szerencsétlen" sofőr nem ilyen dolgokon szocializálódott, őt "megb@ssza" ezért a rendőr, ha látja, emiatt jobban benézi azt, aki ezzel hót ellentétesen megy a nagy tudatosságával, mert a bizalmi elve a saját magára vonatkozó szabályrendszerre épül. A biciklisnek ezt is figyelembe kéne venni, és nem belegangolni olyan bonyolult helyzetekbe, ahol a 20 felé megosztott figyelemből esetleg ő marad ki. Szerintem ezt diktálná a józan ész. És nem így nem kellene azt érezni, hogy mindenki az életére tör.
Elvileg a sportolók mentesítve vannak...outival nem tudsz egyenletes 40-50es tempót menni kerékpárúton, mert bezavar a többi hülye bringás...de a gyalogosok se jobbak a bicikliúton sétálva. kutyázva, vagy az autós, aki a bringaúton parkol...Az a mai napig felb.sz amúgy, amikor a főúton teker, miközben mellette a bicikliút....
Ezért kellene bevezetni, hogy ilyen esetben szilánkosra törik az autós kezét lábát. LégkalapáccsalRáadásul el kell fogadni, hogy míg az autós a karosszléria lakatoshoz megy egy koccanás után, te a kórházba......
Jó tett helyébe jót várj! Egyszerűbben.. Ne szarj más küszöbére, akkor nem fossák le az ajtókilincsedet...Nyilván meg fog szakadni a szívem, ha nem tud egyenletes 40-50-es tempót menni. Azt pont joggal szarom le, nem kötelező 40-50-nel menni (de tényleg nem; én is kibírom, hogy lassabban menjek időnként; ha nem tetszik, tessék szobabiciklizni). A bicikliút általában tök üres (ahol eszembe jutott); Pest az más sztori, ott meg babakocsi/kutyás idióták.
Ez ennek az országnak a lényege: mindenki sz.rik mindenkire.

Ez az, ami nem megy itthon.Jó tett helyébe jót várj! Egyszerűbben.. Ne szarj más küszöbére, akkor nem fossák le az ajtókilincsedet...![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..