Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Magánvéleményem hogy abból az egyébként "megszokott jenki idillből" indulsz ki, ami a teljes légifölényre, teljes átlátható légihelyzetképre, az ellen technikai elmaradottságára, hozzáférhetőbb jobb teljesitményi adatokra alapul...,ha más nem jösz a statisztikákkal, amiről nekem úgymond különvéleményem van (már úgy általánosságban a statisztikákról,nem a Tiédekről).
Ez annak fényében, hogy az egész "Gondolatok" írás arról szól, hogy nincs idilli helyzet elég furcsa komment volt. Szó szerint benne is van, hogy az eddig megszokott USA kill arány egy rakás helyzetben nem érhető el...
 
Ez annak fényében, hogy az egész "Gondolatok" írás arról szól, hogy nincs idilli helyzet elég furcsa komment volt. Szó szerint benne is van, hogy az eddig megszokott USA kill arány egy rakás helyzetben nem érhető el...

Nem hivatkoztam az általad említett írásra, T-50 topicban vagyunk...az itteni eszmecserére reagáltam.
De látom újra kéne olvasnom már ezt azt :)
 
Nem estem túlzásba. Hányszor kell ezt még elmagyarázni...? De télnyeg.

Akkor még egyszer...

  • Kidolgozták az F-15-öz és az F-16-hoz a TVC-s hajtóművet. A kutyának nem kellett.
  • Az EF-hez is van, ahhoz sem vették meg. Senki. Még a totál korrupt pénzszóróa szaúdikat sem, akik utólag pakoltak GE hajtóűvet a gépeikbe elég érdekes módon, lásd az F-15-ös írásom kék keretes részében a hajtómű résznél.
  • A Szu-30MKK-hoz kérhette volna Kína. Nem kérte. Pedig a második legnagyobb Szu-30MK alkalmazó. (A többi országnál majd AO leírja, hogy van vagy nincs.

Nemhogy TVC-t, de erősebb hajtóműre sincs igény és vagy forrás sem.
  • Az USAF F-15 vadászokban nincs GE hajtómű, pedig lehetne. Olyan tolóerőt adna a gépnek, hogy arról minden 4. gen gép csak álomdhatna. Közelében nem lenne semmi csak az F-22.
  • Az F-15E gépek egy kb. felében még F100-PW-229 sincs.
  • A Super Hornet számára sem kérte a Navy az F414 EPE-t.
  • A Gripen NG-hez sem talált utat az F414 EPE, pedig igencsak kellene neki, de erre nincs pénze a svédeknek.
Tehát nemhogy a TVC, de a nagyobb tolóerőre sincs igény a világ nagy részén. Vagy nincs igény és/vagy nem telik rá, inkább másba teszik a pénzt, mert költséghatékonyabb képesség pluszt ad.

Nekem az jön le, hogy nagyobb tolóerőre szinte mindig lenne igény, max pénz nincs, míg TVC-re komoly igény nincs, max ha nagyon feleslegben lenne pénz, akkor használnák.
 
Nekem az jön le, hogy nagyobb tolóerőre szinte mindig lenne igény, max pénz nincs, míg TVC-re komoly igény nincs, max ha nagyon feleslegben lenne pénz, akkor használnák.
Tehát mindkettő esetében forráshiány van. Az F-15 GE program nagyon komoly korszerűsítés volt, de még ott sem foglalkoztak a hajtómű cserével. Nem a radikális PW F100 --> GE F110, de a -229-se PW-t sem építették be.
 
Az egyik T-10 a nagy sebességű repülés közben szenvedett katasztrófát, az F-15 SE bár igen korai szakaszban adta ezt elő, átvészelte.

Melyik orosz rekordkísérlet volt az, ahol a FAI behunyta a szemét és nem vette észre a startrakétákat, ami kizáró lett volna?

Ilyen nem volt. Mármint startrakéta. Van szó arról, hogy 1977 nyarán, a MiG-25M-el, ami ekkor Je-266M-ként repülte az emelkedési és csúcsmagasság rekordokat, ESETLEG használtak segédrakétát (nem startrakétát, hanem olyan, nagy magasságban bekapcsolható, törzs alá illeszthető folyékony tüzelőanyagú rakétát, ami rásegít a sebesség átesés feletti értéken tartására, mint ami a svájciaknál is rendszerben volt a nyolcvanas évek közepéig a Mirage III-asokon. Mentek is velük bőven 20 ezer méter felé), hogy megrepülhessék az azóta is érvényes magassági világrekordot, a 37650 métert.
Van szó róla, de bizonyítékot azóta se találtam.
Ismert, hogy segédrakétákkal dolgoztak a MiG-21-essel elért rekordoknál, ezt nem is titkolták, sőt, Tusinoban, illetve Domogyedovóban a légiparádékon még demonstrálták is, ahogy a rákapcsoláskor a 21-essel mentek szépen felfelé.

A P-42-nél nem használtak semmit, csak a nyers erőt, amiből volt is rendesen, de a géppel nem tudtak, csak 22 ezer méterig emelkedni, így a rekord döntésnél a Streak Eagle mutatványaiból a 30 ezer méterre emelkedést nem vettél célba.
Amúgy, az orosz negyedik generációs sárkányok közül a 29-essel mentek 27600 méterre, 1996-ban.

Ilyen az, ha egy MiG-25U emelkedik, kis magasságról indított ugrással:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
További képek a PAK-FA gépágyújának teszteléséről
6rrnNBWmql8.jpg
CX6NmejjB8k.jpg

129868_800.jpg
[
129661_800.jpg

74054d1474474728-129350_800.jpg


http://uacrussia.livejournal.com/52986.html
 
  • Tetszik
Reactions: bartinieffektus
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
2017 ben vége a T-50 tesztelésének. Első 5 gépet szinte 2017-ben megkapja a hadsereg. Mai orosz légierő parancsnoka nyilatkozatai szerint.
 
2017 ben vége a T-50 tesztelésének. Első 5 gépet szinte 2017-ben megkapja a hadsereg. Mai orosz légierő parancsnoka nyilatkozatai szerint.

Úgy bírnak trükközni a szavakkal.
Kb a Szu-35 jelenlegi felkészültségi és bevethetőségi szintjét mikorra éri el a PAK-FA?