Megmondom őszintén, hogy a 9. (alsó) gépen a 4 sor furat+1 cikkcakkban futó a szárnysík fölött, és a 2 sor furat+1 cikcakkos sor a szárnysík alatt, meg ezeknek az egész kivitele nekem vagy durva kiviteli/gyártási hibára és annak a gyorstalpaló kijavítására, vagy valami sérülés kijavítására utal. Erre mutat a nagy törzs-oldali síkban megtört szerelőnyílás-fedél felső szélénél a szintén meglehetősen "egyéni kivitelű" furatsor, meg hogy a lefelé kitérített belépőél (orrsegédlap?) fölső-belső részéről szintén le van szerelve a borítás. Szóval itt már vagy a teljesen kész gépbe kellett utólagos áttervezés miatt nagyon komolyan belenyúlni, vagy valamilyen sérülés miatti "tatarozás" nyomait láthatjuk szerintem. Egyébként azért írtam szegecs helyett furatsort, mert nekem a képet kinagyítva ezek inkább csavarfejnek/furatnak tűnnek, szegecsnek kicsit túlméretesek.