Most nem tudom, hogy csak viccelsz vagy trollkodni akarsz...
Nem, nem viccelek,...de nem is trollkodom.Nem szokásom.
Én elfogadom, ha száraz számokkal, "tényekkel" ha lehet ezt így mondani igazolsz valamit,...nem kezdek neki bogarászni a neten, hogy az ellenkezőjét esetleg bizonyitsam. Semmi kivetni valót nem találtam abban amit irtál...no rossz szándék, egy kis irónia -nem alaptalanul- viszont belefér.
Az, hogy hogyan vezeted le ezeket a dolgokat azt inkább udvariasan úgy jellemezném: bármilyen dologról is beszélünk, a "laboratóriumi körülmények" közt mért adatokkal virtuálisan egymás elleni csatába küldött technikákat a számunkra tetsző adatokkal hasonlítgatjuk, holott mindannyian tudjuk, hogy amikor élesben történnek a dolgok, akkor számtalan más faktor dönti el a történet végét - mint pl. az ember aki a gépben ül, meg az egész szituról ahol és ahogy az esemény történik - ha már repülésről beszélünk.
Magánvéleményem hogy abból az egyébként "megszokott jenki idillből" indulsz ki, ami a teljes légifölényre, teljes átlátható légihelyzetképre, az ellen technikai elmaradottságára, hozzáférhetőbb jobb teljesitményi adatokra alapul...,ha más nem jösz a statisztikákkal, amiről nekem úgymond különvéleményem van (már úgy általánosságban a statisztikákról,nem a Tiédekről).
Megismétlem, nem mondom, hogy nincs igazad abban amit a fentiekben és korábban is irtál, csak nem helyénvaló a puszta "fizikával" lesöpörni minden gondolatmenetet az asztalról, mert nem biztos, hogy a Nálad lévő csúcstechnikás agyonelektronizált szupermodern 5+ generációs baltáddal jobban jösz ki az én kőbaltámmal szemben, ha mondjuk a sörözésünk végén még mindig nem értünk egyet
(remélem az iróniát érted, meg azt is amit mondani akartam ezzel - legnagyobb tisztelettel)