Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Már elnézést, de ez akkor butaság, mint kb. azt mondani, hogy a holland és magyar fociválogatott azonos szinten van, mert 2014-ben egyik sem nyert VB-t...A PAK-FA ott tart ahol tart, csiszolgatják a hibáit, mint az F-35-nek, egyik sem alkalmas bevetésre
Még nem volt a világon olyan harci gép, ami nem volt ideiglenese tilalom alatt. Ez semmire sem érv.az F-35-ösöket is látod részben le kellett szállítani alkatrészhiba miatt.
Full 3D tolóerővektorált hajtómű volt már a jenkiknél 1990-es évek elején és közepén is, csak elvetették a használtatát. Talán olvasgasd az F-15 írás mellékleteit. X-31? F-15 és F-16-on is volt full 3D vektorált hajtómű bőven azelőtt, mielőtt az orosz hype megindult ezen a vonalon...A hajtómű az meg olyan, hogy tolóerőben lehet ha nincs ott, de másik oldalon lehetne mondani, hogy TVC meg minden nagy orosz vason van és lesz, az amerikaiak még ki sem tudták fejleszteni.
A tervezett fékpadi fajlagos paramétereit. Az F119/F135 pároshoz hasonló nincs egyetlen orosz proto gépben sem. Ezen felül ez degradált fejlődés. A jenkik 1991 előtt összeraktak változtatható kétáramúságú hajtóművet, csak olyan komplex és drága volt, hogy még őszerintük is OP és pénzkidobás. Ez majdnem 30 éve volt. Ehhez képest a PAK-FA olyan hajtóművel repül, mintha az F-22/35 párosban egy ráncfellvart PW F100 lenne...Azt meg hülyeség, hogy 5 év múlva annyit fog tudni az új orosz hajtómű, mint 91-ben az amerikai. Mit tudsz arról a hajtóműről?
Nem ezt írtam le, de oda se neki. Már megint az van, amitől kurvagyorsan felmegy a vérnyomásom. Olyanokat adsz a számba, amit nem mondtam.Semmit, de azért leírod, hogy szar meg elmaradott lesz.
Jó reggelt, pontosan ezt írtam. Apró hiba, hogy az F-35-ön fizikailag ott az érzékelő, orosz gépen meg egy szép sajtóközlemény volt erről, hogy lesz. Izé...A F-35 rendszereivel is láthatod probléma van, több érzékelő ugyanazt a célt többnek látja, egy csoport gép mindegyik érzékelője egy-egy célt külön értelmez, hálózatban csodás lehet. Vagy megy 4-8 vadiúj gép csak az egyikük egyetlen érzékelője alapján, akár harcba?
Igen, a szoftvert. Az oroszoknál hardverrel kellene még gyurmázni. A PAK-FA prgramban 1500 repóra ha van. Ez vicc. Ebben a tempóban 2030-ban sem lesz bevethető gép. A legtöbbet repült F-35A-nak több repórája van ennél...Vagy nem kapcsolják hálózatba őket, ami a lényeg lenne, hogy minden mindennel kommunikáljon? Itt is bőven van amit fejleszteni.
A Szu-35-nek is AESA-val kellett volna rendszerbe állnia sok évvel ezelőtt. Most sincs AESA. A trend elég beszéldes.Láttál te AESA radar képet, mindhárom generációból, és ki tudod jelenteni, hogy az első orosz AESA is ugyanaz lesz, mint az az első amerikai?
Ez most hogyan jön ide? A HT összefoglaló meg az altípus jelzéseknél majd tisztázza ezt is.VW golfból is vannak generációk meg Toyota Avensisből is, mégsem egy a kettő..
Ez nem igaz, COIN környezetben bohóckodhatna már az F-35A/B. A PAK-FA jelenleg teljes performance envelope teszten sincs túl. Izé...Ettől függetlenűl nem kell egyből köpdösni, mert jelenleg mindkét gép teljességgel alkalmatlan a valós harci bevetésre.
Már elnézést, de ez akkor butaság, mint kb. azt mondani, hogy a holland és magyar fociválogatott azonos szinten van, mert 2014-ben egyik sem nyert VB-t...
Rossz modell, mi sem nyertük EB-t és ők sem.A holland nincs egy színvonalon velünk, mert még az EB-re se jutottak ki, ellenben mi odakint csoportelsők lettünk.
Minden csak nézőpont kérdése.
Elnézést a témába vágó, magas színvonalú hozzászólásomért...
A Szu-35-nek is AESA-val kellett volna rendszerbe állnia sok évvel ezelőtt. Most sincs AESA. A trend elég beszéldes.
Csak akkor azt nem értem, hogy mit harsogja tele a netet a sok orosz fan azzal, hogy "jön az AESA"...Ez a pont egy tévedés. Sosem volt arról szó, hogy az Irbisz radar AESA lesz.
Errol tudnál valami linket adni ?Csak akkor azt nem értem, hogy mit harsogja tele a netet a sok orosz fan azzal, hogy "jön az AESA"...
Csak akkor azt nem értem, hogy mit harsogja tele a netet a sok orosz fan azzal, hogy "jön az AESA"...
Amikor a Szu-35BM program elindult ~2003-ban, akkor se volt szó arról, hogy ebbe a gépbe AESA radar kerül.
(tényleg, valaki tudja, hogy melyik T-10-es? T-10BM lenne tán? És a szériamodell? A Szu-35Sz az melyik T-10-es? A T-10Sz foglalt, a Szu-34-es a T-10V, a Szu-33-as a T-10K, a Szu-30-asok szerteágazó családfája megintcsak egy kérdés, de a Szu-35Sz egy elég önálló darab, aztán mégse lenne gyártmányjelzése?)
Szóba azért került, 2005-ben a Zsuk-MA kapcsán, opcióként.
Majdnem a teljes Szu-27M / -35 / -37 család a T-10M folyománya, és jelzése. Ezek eredetileg a T-10M / Szu-27M gépek, amit a külföldi piacok miatt marketingeltek Szu-35 és Szu-37 néven.
Az előéletről itt írtam: https://sg.hu/forum/uzenet/1074537255/38126
Aztán jött a Szu-35BM, amely nem a Szu-27M, hanem a Szu-27Sz folyománya.
Először Szu-27BM néven (Bolszaja Modernizatcíja ~ Hatalmas Fejlesztés), még 2007-ben. A prototípus (oldalszám: 901) T-10BM-1 belső jelölést kapta.
2008-ban már Szu-35 néven hivatkozik rá a KnAAPO is. A második prototípus (oldalszám: 902) T-10BM-2 jelölést kapja.
2011-ben hivatalosan megkapja a Szu-35Sz (Sz = Széria) jelzést. Nincs ismert belső jelölés, ha használják is, feltehetően maradt a T-10BM.
A linked nem mukodik. Erdekelne.
Szóba azért került, 2005-ben a Zsuk-MA kapcsán, opcióként.
Majdnem a teljes Szu-27M / -35 / -37 család a T-10M folyománya, és jelzése. Ezek eredetileg a T-10M / Szu-27M gépek, amit a külföldi piacok miatt marketingeltek Szu-35 és Szu-37 néven.
Az előéletről itt írtam: https://sg.hu/forum/uzenet/1074537255/38126
Aztán jött a Szu-35BM, amely nem a Szu-27M, hanem a Szu-27Sz folyománya.
Először Szu-27BM néven (Bolszaja Modernizatcíja ~ Hatalmas Fejlesztés), még 2007-ben. A prototípus (oldalszám: 901) T-10BM-1 belső jelölést kapta.
2008-ban már Szu-35 néven hivatkozik rá a KnAAPO is. A második prototípus (oldalszám: 902) T-10BM-2 jelölést kapja.
2011-ben hivatalosan megkapja a Szu-35Sz (Sz = Széria) jelzést. Nincs ismert belső jelölés, ha használják is, feltehetően maradt a T-10BM.
Milyen kikezdhetetlenségről? Az evolúcióról volt a vita arról, hogy ki hol tart.Mindig élvezettel olvasok a jenki technika kikezdhetetlenségéről... ...főleg egy "orosz vonatkozású" topic-ban.