J-20 (Chengdu, Kína)

Az alsó vezérsík nekem is feltűnt. Ha jól rémlik a mig-23 alatti behajtható pót-vezérsík is a stabilitási gondok miatt került föl. Furcsa lenne, ha szoftveresen nem tudnák kezelni az ilyesmit. Ötlet?
Megehetik regelire kávéval vagy narancslével a stabilizáló szoftver-programot, ha nincs a gépükön olyan aerodinamikai stabilizáló felület vagy kormánylap, ami a kívánt stabilitási/kormányzási nyomatékot létre tudná hozni. Tudod, ez olyan mint a hátrabukfenc nálam: tudom mi az, tudom hogy néz ki és hogyan kell csinálni, de így a sokadik x után már nem is gondolkozok a végrehajtáson, mert hiányzik hozzá néhány alapdolog... és nincs hátrabukfenc... hiába tudja a "szoftverem" :-)
 
CupiEdjVUAUo4XQ.jpg
 
Ilyesmiről már jelentek meg régebben is hírek, de aztán kiderült, hogy csak pletyka volt. Viszont kínaiul a "leváltás" szó semleges jelentésű, azt is jelenthetni, hogy "leváltják" posztjáról azért, hogy aztán előléptessék egy másik magasabb funkcióba. Vagy szélesítik a jogkörét és alá vonnak esetleg más osztályokat, ebben az esetben is megszűnik a "régi" állása és mielőtt az "újat" megkapja, előtte leváltják.
 
Pl. a Y-20 főkonstruktőre, valamilyen Tang nevű fickót is "leváltottak", de csak azért, hogy aztán egy másik projekten dolgozzon.
 
Állítólag a célzórendszer problémái miatt. Elég fiatalon a 90-es évek végétol vált fokonstruktorré.
 
Meg állítólag kémkedés miatt :D, de abban a hírben nem főkonstruktőrt mondanak, hanem egy olyan funkciót ami valami ellenőrző testület elnökéé lehet, ami a J-20 projektet is felügyeli. A lényeg, hogy ott nem egy 50 valahány éves emberek ülnek hanem 70+ (kádertemető).
Gondolom pár hét és letisztázódnak a dolgok.
 
A gép eleje már tiszta f-22:)

Nem gondoltam volna hogy a nagy csúnya ormótlan gépből iylen szép gép lesz.