Megehetik regelire kávéval vagy narancslével a stabilizáló szoftver-programot, ha nincs a gépükön olyan aerodinamikai stabilizáló felület vagy kormánylap, ami a kívánt stabilitási/kormányzási nyomatékot létre tudná hozni. Tudod, ez olyan mint a hátrabukfenc nálam: tudom mi az, tudom hogy néz ki és hogyan kell csinálni, de így a sokadik x után már nem is gondolkozok a végrehajtáson, mert hiányzik hozzá néhány alapdolog... és nincs hátrabukfenc... hiába tudja a "szoftverem"Az alsó vezérsík nekem is feltűnt. Ha jól rémlik a mig-23 alatti behajtható pót-vezérsík is a stabilitási gondok miatt került föl. Furcsa lenne, ha szoftveresen nem tudnák kezelni az ilyesmit. Ötlet?

, de abban a hírben nem főkonstruktőrt mondanak, hanem egy olyan funkciót ami valami ellenőrző testület elnökéé lehet, ami a J-20 projektet is felügyeli. A lényeg, hogy ott nem egy 50 valahány éves emberek ülnek hanem 70+ (kádertemető).