Van egy ilyen rádióm de sajnos nem működik.
Bevittem a céghez, pedig a frekiváltót csak körömmel tudtam odébb tekerni (gyerekkoromban, amikor vettem rámsózták). Egy idő után a nagy bukó ablakot támasztottam ki vele, hogy szellőzzön az iroda.Van egy ilyen rádióm de sajnos nem működik.
...
'Fejemet fallbavágós icon'
10-29-én tette közzé a jó nevű trash tv
Gyorsan jött, mert odaérkezéskor nyitva volt a törzsféklap.
"Su 27 megy, hogy elfogják a NATO Videó a pilótafülke a repülőgép!"
Úgy néz ki vége az orosz recessziónak, idén is minimális a visszaesés és jövőre növekedés várható meg lecsökkent költségvetési hiány.
http://www.origo.hu/gazdasag/20161101-jovore-novekedes-varhato-az-orosz-gazdasagban.html
Az EU ezt is jól megcsinálta, elcseszett egy jó nagy piacot és összeveszett pont azzal akivel szövetkeznie kellett volna.
Lélegzet elállító ez a masina,a 2 motoros orosz gépek nagyon jól néznek ki.
Jól láttam,hogy nem zümmögni ment oda,hanem ott voltak a rakéták a hasán?
Ilyen kor azonosítja magát az elfogott,és elengedik,vagy távolabbról kikísérik a légtérből?
Igen,30-40 évet bírnak mindössze.![]()
Nem erőltetett az elfogás kifejezés, hiszen az elfogóvadász ténylegesen elfogja a cél-gépet (vagyis tüzelési/rakéta-indítási pozícióba manőverezik mögötte), majd típus szerint azonosítja azt. A földi bázisú lokátorok képernyőin ugyanis csak egy fénypötty látszik, ami nem ad "saját" válaszjelet, de ettől még nem tudják, hogy egy C-130 Hercules teherszállítógép (esetleg annak valami antennákkal teletűzdelt lehallgató-változata), vagy mondjuk egy csapásmérő F-15E Strike Eagle vagy egy B-52 kóricál a határ közelében a tenger fölött. Az ilyen elfogások és vizuális azonosítások is segítik , hogy az eltérő alakú és intenzitású cél-jelzések (fénypötty) és paraméterek alapján később lokátor-képernyőről is nagyobb eséllyel azonosíthatóak legyenek a céljelek.Nem szokták megsérteni sem az orosz sem a NATO gépek egymás légterét(az esetek 99%-ban) így az elfogás is egy nagyon erőltetett kifejezés arra a dologra amit a videón látunk.
Ha tudnák, akkor a polgári gépeknek nem lenne szükségük transzponderre, a katonai gépeknek meg saját/ellenség azonosító válasz-adóra (IFF, SzRO). Tényleg vannak olyan modern radarok, amik BIZONYOS POZÍCIÓKBÓL rálátva a célokra ezek egy részét tudják azonosítani, de ehhez pont ez a korábbi azonosítás és "elektronikus könyvtár"-ba helyezés alapfeltétel, így nagyon fontos!!Ha X radar még soha nem "látta" mondjuk a Ka-52-t és senki sem azonosította számára, akkor a kezelője csak annyit fog tudni, hogy általa (ill. a radarja által) eddig még sose látott gép céljelét vetíti ki a képernyőre. A másik probléma, hogy az igazán modern radarok száma (amelyek képesek típus-azonosításra is) a teljes mennyiségen belül eléggé elenyésző, pontosan a csúcstechnikás kivitel csúcs-ára miatt, szóval ezt nem egy tucat-légvédelmi rendszer tucat-radarjai tudják. Ilyen korszerű radarja lehet talán az E-3 AWACS-nak, az F-22 Raptornak és a legkorszerűbb F-15-öknek, és talán a legkorszerűbb orosz radarok is lehetnek ilyenek, de mennyi is van ezekből összesen a világon?!Nem hiszem, hogy a mai modern vagy akár kevésbé modern radarok ne tudnák, hogy mit látnak függetlenűl attól, hogy a gép jeladója be van-e kapcsolva vagy sem.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..