Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Vágom én hogy mi mi micsoda mert pont emiatt hagyták el az f-35-ben is a HUD kijelzőt .


De azért te is nagy örömmel vennéd fel a sisakdisplay-t mint az az akármit:cool::p
 
Szu-35Sz Hibinivel

200525.jpg
 
http://www.i-mash.ru/news/nov_predpr/85470-istrebiteli-su-35s-i-su-27sm3-budut-podkljucheny.html

Érdekes hír. Ezek szerint csak a Szu-27SzM3-asból 36 darab van (ennél jóval kevesebbről tudtam), illetve komoly módosításon esik át a Szu-27SzM3-as és Szu-35Sz flotta, amivel a gépek képesek lesznek a hálózati alapú hadviselésre, az új "Posztkriptum" kódolt parancsközlő rendszerrel.

Ezeknél azonban jóval érdekesebb számomra, hogy a Szu-27SzM3-asok is megkapják a Barsz radart, ami az vektorálós export Szu-30MKX és hazai Szu-30SzM-ekben volt idáig. Ez egy jóval nehezebb radar mint a korábbi N001, aminél ha jól tudom, csak a képességeket növelték meg, de a rendszer még a régi Cassegrain antennás ős-megoldáson alapszik. Bár olyanról is olvastam, hogy a Zsuk-MSz radarok kerültek az SzM3-asokba, de ez úgy tudom csak egy elképzelés volt az SzM program legelején.

A Barsz radar sem újdonság, hiszen a fejlesztése még 1983-ból indult és az összes olyan gép, ami megkapta, a rendszer tömege miatt előtétszárnyakat kénytelen viselni, (Szu-27M és az említett Szu-30-as altípus)

A Szu-27SzM3-as a Szu-27SzM mégtovább modernizált változata, ami az egy-egy tonnával erősebb AL-31FM-1-es hajtóművek mellé érdemi tömegnövekedést nem szenvedett idáig, de a sárkányszerkezetét megerősítették. 12 fegyvertartója van és az SzM műszerfalához nagyon hasonló, szintén 3 nagy LCD-s front panellel rendelkezik, de azzal eltérően már egyetlen hagyományos műszere se maradt.
Amolyan szegény alakulatok Szu-35Sz-e volt idáig.
 
http://www.i-mash.ru/news/nov_predpr/85470-istrebiteli-su-35s-i-su-27sm3-budut-podkljucheny.html

Érdekes hír. Ezek szerint csak a Szu-27SzM3-asból 36 darab van (ennél jóval kevesebbről tudtam), illetve komoly módosításon esik át a Szu-27SzM3-as és Szu-35Sz flotta, amivel a gépek képesek lesznek a hálózati alapú hadviselésre, az új "Posztkriptum" kódolt parancsközlő rendszerrel.

Ezeknél azonban jóval érdekesebb számomra, hogy a Szu-27SzM3-asok is megkapják a Barsz radart, ami az vektorálós export Szu-30MKX és hazai Szu-30SzM-ekben volt idáig. Ez egy jóval nehezebb radar mint a korábbi N001, aminél ha jól tudom, csak a képességeket növelték meg, de a rendszer még a régi Cassegrain antennás ős-megoldáson alapszik. Bár olyanról is olvastam, hogy a Zsuk-MSz radarok kerültek az SzM3-asokba, de ez úgy tudom csak egy elképzelés volt az SzM program legelején.

A Barsz radar sem újdonság, hiszen a fejlesztése még 1983-ból indult és az összes olyan gép, ami megkapta, a rendszer tömege miatt előtétszárnyakat kénytelen viselni, (Szu-27M és az említett Szu-30-as altípus)

A Szu-27SzM3-as a Szu-27SzM mégtovább modernizált változata, ami az egy-egy tonnával erősebb AL-31FM-1-es hajtóművek mellé érdemi tömegnövekedést nem szenvedett idáig, de a sárkányszerkezetét megerősítették. 12 fegyvertartója van és az SzM műszerfalához nagyon hasonló, szintén 3 nagy LCD-s front panellel rendelkezik, de azzal eltérően már egyetlen hagyományos műszere se maradt.
Amolyan szegény alakulatok Szu-35Sz-e volt idáig.

Elírták...
2015-ben írtak alá szerzodésst 36 darab Szu-27(SzM) modernizálásra SzM3 szintre.

http://sdelanounas.ru/blogs/62530/
 
+ Erre jön még rá a Hibini zavaró Na! Kíváncsi leszek mivel vágnak majd vissza az ukránok.

Ahogy az ukrán rakétaprogrammal kapcsolatosan tette, Turcsinov lenyilatkozza, hogy az ő gépeik 100% ukrán fejlesztésű alkatrészekből épültek és sokkal jobbak, mint az orosz gépek. :rolleyes:
 
  • Tetszik
Reactions: cinikus
Ahogy az ukrán rakétaprogrammal kapcsolatosan tette, Turcsinov lenyilatkozza, hogy az ő gépeik 100% ukrán fejlesztésű alkatrészekből épültek és sokkal jobbak, mint az orosz gépek. :rolleyes:
Egy független, de érintett országot is meg lehetne kérdezni, pl Horvátországot, hogy mi a helyzet a tisztán ukrán fejlesztésű és gyártású gépekkel. :)
 
Ma két új Szu-30SzM emelkedett a levegőbe. Az első egy haditengerészeti változat kék 70-es, a másik az Orosz Vitézek számára épült gép a 37-es oldalszámú.
Gyári számuk 1406-1407.
Ud__uFPmrrI.jpg

x8FOm9Gi3ro.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Python and fip7
A Szu-33 jobb oldalán, közvetlenül a Lerx legelején, felette van egy, lefelé néző kis pitot cső, ami a kacsavezérsíkos 30-asokon nincs rajta (a J-15-ösön is rajta). Ez miért kerülhetett oda?

admiral-kuznetsov-russian-navy-su-1642268-2892x1928.jpg
u04s8g3x2bawtg7g48kc.jpg