M1 Abrams (USA)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Deputy Chief of Staff of the US Army, Lieutenant-General John Murray noted that the technological development of the Abrams tank has already reached its limit
https://translate.googleusercontent...m.html&usg=ALkJrhjuVI9N7ZhUQKWbg-VH3TXt6y-X2Q
orosz forrás, naná.

https://www.defensetech.org/2017/03/28/foreign-tanks-match-m1-abrams/

az amerikaiban azt mondja, hogy: "A handful of foreign tanks — including Russia’s — now match the power of the U.S. Army’s main battle tank, the M1 Abrams, an American general recently testified to Congress."

itt egyenlő esélyekről beszél, meg arról, hogy még mindig az abrams lesz a legjobb. van amúgy merkava, challenger megemlítve. ja meg hogy ideje lenne nekik is következő genes tankkal foglalkozni.
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
orosz forrás, naná.

https://www.defensetech.org/2017/03/28/foreign-tanks-match-m1-abrams/

az amerikaiban azt mondja, hogy: "A handful of foreign tanks — including Russia’s — now match the power of the U.S. Army’s main battle tank, the M1 Abrams, an American general recently testified to Congress."

itt egyenlő esélyekről beszél, meg arról, hogy még mindig az abrams lesz a legjobb. van amúgy merkava, challenger megemlítve. ja meg hogy ideje lenne nekik is következő genes tankkal foglalkozni.
Ha ugyanazt tudja 60 tonnával, amit a T-90 negyvennel, az nem nagy eredmény.
 
  • Tetszik
Reactions: gioo
Mármint a célfelülete?


Az egész harckocsi.Erről beszélek(ugyan ez T-72 de nem sokkal nagyobb a T-90):

ze02y4iq6ttjzwl3jz7u.jpg
 
Mi lenen ugyan úgy el lesz ott az Abrams.
Nehéz,elsüllyed ott ahol a sokkal könnyebb orosz tankok vígan mozognak mint a tigris vs. t-34 kontra lápvidék.
A T sorozat egyik előnye,hogy mozgékonyabb mint nagytestű nyugati társaik.
Ehhez nem kell haditechnikai szakinak lenni elég terepjárókkal foglalkozni ugyan az a történet egy Hammer vagy G merci megfekszik abban a sárban ahol egy könnyebb kocsi még átküzdi magát.
 
Nehéz,elsüllyed ott ahol a sokkal könnyebb orosz tankok vígan mozognak mint a tigris vs. t-34 kontra lápvidék.
A T sorozat egyik előnye,hogy mozgékonyabb mint nagytestű nyugati társaik.
Ehhez nem kell haditechnikai szakinak lenni elég terepjárókkal foglalkozni ugyan az a történet egy Hammer vagy G merci megfekszik abban a sárban ahol egy könnyebb kocsi még átküzdi magát.
Talajnyomásokról van adatod?
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
Nehéz,elsüllyed ott ahol a sokkal könnyebb orosz tankok vígan mozognak mint a tigris vs. t-34 kontra lápvidék.
A T sorozat egyik előnye,hogy mozgékonyabb mint nagytestű nyugati társaik.
Ehhez nem kell haditechnikai szakinak lenni elég terepjárókkal foglalkozni ugyan az a történet egy Hammer vagy G merci megfekszik abban a sárban ahol egy könnyebb kocsi még átküzdi magát.

Ahogy torsen is mondja, a fajlagos talajnyomás a lényeg. A mozgékonyságot meg a fajlagos teljesítmény határozza meg.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and gacsat
  • Tetszik
Reactions: sirdavegd
Nehéz,elsüllyed ott ahol a sokkal könnyebb orosz tankok vígan mozognak mint a tigris vs. t-34 kontra lápvidék.
A T sorozat egyik előnye,hogy mozgékonyabb mint nagytestű nyugati társaik.
Ehhez nem kell haditechnikai szakinak lenni elég terepjárókkal foglalkozni ugyan az a történet egy Hammer vagy G merci megfekszik abban a sárban ahol egy könnyebb kocsi még átküzdi magát.

Ezt találtam:
Talajnyomások: (felnőtt férfi 55kPa)
M1A2: 109kPa, Leo-2 83 kPa, T-90 91kPa
http://www.inetres.com/gp/military/cv/tank/M1.html
http://www.army-guide.com/eng/product149.html
http://fofanov.armor.kiev.ua/Tanks/MBT/t-90.html
Összehasonlítás:
1993 Toyota 4Runner / Hilux Surf: 170 kPa (25 psi),Adult horse (550 kg, 1250 lb): 170 kPa (25 psi), Passenger car: 205 kPa (30 psi), Mountain bicycle: 245 kPa (40 psi)