[BIZTPOL] Kína

Szerintem a 300 nem ilyen, igaz még nem mentem annyival, de ha ignyesen összehegesztik a sineket akkor más vonat is simán kell guruljon állandó sebesség mellett.
 
  • Tetszik
Reactions: vendég3
Igen, gondolom ez a lényeg, hogy igényesen vannak összehegesztve a sinek. Viszont azt nem értem, hogy összehegesztett sinek esetében hogyan küszöbölik ki a hőingadozás következtében fellépő alakváltozásokat?
 
Találtam valami hasonlóz a youtubon
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Kicsit elkeztem számolni. Ha ugyebár 300 megy a vonat óránként, akkor egy perc alatt 5 kilómétert tesz meg. Tehát a fenti videó majdnem 10 perce alatt közel 50 kilómétert tett meg.
 
A Tvg-t az alstrom (avg néven) 574 huzatta ki , igaz 2honapig kellet profilra köszörülni a pályát

A kínaiaknak is van egy rekordja 486 km/h a különbség a franciához képest, hogy standard szériavonattal érték el.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A kínaiaknak is van egy rekordja 486 km/h a különbség a franciához képest, hogy standard szériavonattal érték el.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Az se rossz :D de az avg is széria vonat olaszoknak gyártották öket , ott már szeli is a roma-nápoly vonalat egy jo pár db, amúgy most a 620at tervezik meg dönteni
 
Az se rossz :D de az avg is széria vonat olaszoknak gyártották öket , ott már szeli is a roma-nápoly vonalat egy jo pár db, amúgy most a 620at tervezik meg dönteni

Ok, hogy szria vonat volt, de úgy értettem, hogy nem voltak benne ülések, meg ilyenek. Miután felállították vele a rekodrott ment is vissza a gyárba, hogy befejezzék. Vele ellentétben a kínai vonat egy befejezett szerelvény volt, ami másnap végezhette is a munkáját.
 
Hézagnélküli pályába (általában aluminium thermitel hegesztenek , mi is) a sint huzo eröket a felépitményre ható erők kiegyenlitik vannak lélegző szakaszok ahol ki lehet engedni a tulzott feszültséget
Hejj, számoltam én is hegesztési hézagot éjszakai vágányzárban, nem egyszer, nem kétszer. Egyik kedvenc vasúti szakszavam a "hidraulikus dudorletoló" :D Ja meg a sínfeszítés is egy jó dolog. Csak a segged ne fagyjon be! :D
Bocs az off-ért!
 
  • Tetszik
Reactions: Mackensen
Ezt mindig is egy általános topiknak szántam amibe minden Kínához kapcsolódó téma jöhet. Nem annyira pörgős, hogy megérje szétaprózni több részre.
 
Hejj, számoltam én is hegesztési hézagot éjszakai vágányzárban, nem egyszer, nem kétszer. Egyik kedvenc vasúti szakszavam a "hidraulikus dudorletoló" :D Ja meg a sínfeszítés is egy jó dolog. Csak a segged ne fagyjon be! :D
Bocs az off-ért!

Igen ezt a részét nevezik cigány munkának de ezt is meg kell csinálni :D
 
  • Tetszik
Reactions: Pocok75
És itt a gép amivel a viaduhtokat rakják össze
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ok, hogy szria vonat volt, de úgy értettem, hogy nem voltak benne ülések, meg ilyenek. Miután felállították vele a rekodrott ment is vissza a gyárba, hogy befejezzék. Vele ellentétben a kínai vonat egy befejezett szerelvény volt, ami másnap végezhette is a munkáját.

Mondanám azt, hogy lényegtelen. Rekord, kicsit pöcsméregetés, ugyanakkor határfeszegetés. Kérdés, hogy valósul meg ezeknek következtében a tényleges közlekedésben.

Hozzáteszem, maga a koncepció úgy kb világszerte erősen fejlődik - kivétel az USA, de ki tudja, mi lesz még ott is?
 
Kérdés, hogy valósul meg ezeknek következtében a tényleges közlekedésben.

Kínában kb 10 éve fogtak bele a gyúrsvasutak építésébe és ez alatt az idő alatt világelsők lettek 22000 kilométerrel. A terv az, hogy 2025-re elérik a 38 000 kilométert.
https://en.wikipedia.org/wiki/High-speed_rail_in_China
Itt egy térkép is:
Rail_map_of_China.svg
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Vagy túl van reagálva az a nyúlás amit a hőingadozás okoz, vagy olyan ötvözet

A kép alapján az ország (keleti) fele senkiföldje.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7