Igen, gondolom ez a lényeg, hogy igényesen vannak összehegesztve a sinek. Viszont azt nem értem, hogy összehegesztett sinek esetében hogyan küszöbölik ki a hőingadozás következtében fellépő alakváltozásokat?

Ez még 150 km/h sincs. Attól függetlenül tényleg jól összerakták.300-al megy a vonat. A kép magárt beszél.
Kicsit elkeztem számolni. Ha ugyebár 300 megy a vonat óránként, akkor egy perc alatt 5 kilómétert tesz meg. Tehát a fenti videó majdnem 10 perce alatt közel 50 kilómétert tett meg.
Ez teljesen reális
A Tvg-t az alstrom (avg néven) 574 huzatta ki , igaz 2honapig kellet profilra köszörülni a pályát
A kínaiaknak is van egy rekordja 486 km/h a különbség a franciához képest, hogy standard szériavonattal érték el.
de az avg is széria vonat olaszoknak gyártották öket , ott már szeli is a roma-nápoly vonalat egy jo pár db, amúgy most a 620at tervezik meg dönteniAz se rosszde az avg is széria vonat olaszoknak gyártották öket , ott már szeli is a roma-nápoly vonalat egy jo pár db, amúgy most a 620at tervezik meg dönteni
Hejj, számoltam én is hegesztési hézagot éjszakai vágányzárban, nem egyszer, nem kétszer. Egyik kedvenc vasúti szakszavam a "hidraulikus dudorletoló"Hézagnélküli pályába (általában aluminium thermitel hegesztenek , mi is) a sint huzo eröket a felépitményre ható erők kiegyenlitik vannak lélegző szakaszok ahol ki lehet engedni a tulzott feszültséget
Ja meg a sínfeszítés is egy jó dolog. Csak a segged ne fagyjon be! 
Hejj, számoltam én is hegesztési hézagot éjszakai vágányzárban, nem egyszer, nem kétszer. Egyik kedvenc vasúti szakszavam a "hidraulikus dudorletoló"Ja meg a sínfeszítés is egy jó dolog. Csak a segged ne fagyjon be!
Bocs az off-ért!

Ok, hogy szria vonat volt, de úgy értettem, hogy nem voltak benne ülések, meg ilyenek. Miután felállították vele a rekodrott ment is vissza a gyárba, hogy befejezzék. Vele ellentétben a kínai vonat egy befejezett szerelvény volt, ami másnap végezhette is a munkáját.
Kérdés, hogy valósul meg ezeknek következtében a tényleges közlekedésben.
A kép alapján az ország (keleti) fele senkiföldje.Kínában kb 10 éve fogtak bele a gyúrsvasutak építésébe és ez alatt az idő alatt világelsők lettek 22000 kilométerrel. A terv az, hogy 2025-re elérik a 38 000 kilométert.
https://en.wikipedia.org/wiki/High-speed_rail_in_China
Itt egy térkép is:
![]()
Vagy túl van reagálva az a nyúlás amit a hőingadozás okoz, vagy olyan ötvözet
A kép alapján az ország (keleti) fele senkiföldje.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..