Gyorsan semennyire, meg olcsón se. Egy ilyen átalakításhoz a szárnyk leszerelése után le kellett volna fúrni az összes szegecset és leszedni a szárnyborítást, kiszerelni a szárny-főtartókat és azokat a bordákat ahova a + függesztőket szánják, + megerősített csomópontokkal ellátott új főtartókat és új megerősített bordákat beszerelni, beépíteni a + tüzelőanyag és túlnyomás-csővezetékeket a póttank-pilonokhoz, a + kábelezéseket a rakéta-függesztésekhez, és ezután lehetett volna visszaszegecselni a szárnyborítást. Ahol meg esetleg a szegecsek lefúrásánál félreszalad a fúró és kicsit belekap a szárnybordába, hosszmerevítőbe, akkor azokat is újra kell gyártani és cserélni /többezer szegecs lefúrásánál törvényszerűen előfordul ilyen probléma is). Szóval majdnem egyszerűbb lett volna új szárnyakat gyártani a régi gépekhez.