T
Törölt tag
Guest
És közben Teslát cserél, mint a középkorban a lovakat? Nincs akkora hatótávja. Vagy kúton tölti az idő felét töltéssel?....Napi szinten vezet 400-500 mérföldet. ....
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
És közben Teslát cserél, mint a középkorban a lovakat? Nincs akkora hatótávja. Vagy kúton tölti az idő felét töltéssel?....Napi szinten vezet 400-500 mérföldet. ....
Van egyáltalán 3000 főt meghaladó bevethető csapattestünk egyáltalán?!https://ripost.hu/cikk-veszhelyzet-vagy-szuksegallapot-magyarorszag-felkeszul-a-legrosszabbra-is
módosulnak a honvédség mozgósításának a feltételei is, eszerint a 3000 főt meghaladó csapatmozgásokról ezentúl Simicskó István miniszter dönt, amelyről tájékoztatja a parlament honvédelmi bizottságát. A módosítás elfogadása után, ennek értelmében
elképzelhető, hogy többezres átcsoportosításra is sor kerülhet déli határaink védelmében.
A katonák ezen felül lezárhatnak utakat, megállíthatják a közúti forgalmat, gumilövedéket, elfogó hálót, pirotechnikai eszközöket és könnygázgránátot alkalmazhatnak. Lőni csak azokra szabad, akik élet ellen támadnak és más mód nem nyílik a megfékezésükre. A parancsokat önfeláldozásig és testi épségük kockáztatásáig kötelesek követni.
Szerintem meg van az 2 félórás töltésselÉs közben Teslát cserél, mint a középkorban a lovakat? Nincs akkora hatótávja. Vagy kúton tölti az idő felét töltéssel?
Lehet kicsit túlzott az 500al de itt nem olyan nagy durr sokat vezetni ám napi szinten és autópálya is van hozzá. Van olyan vevőnk aki napi szinten jár be Londonva dolgozni. Sőt olyan aki ott lakik és itt van telephelye(repülőgép alkatrészeket gyártanak). A 120k-s autó meg nem olyan nagy szám erre felé. A helyi menő kőműves vállakozónak is van 2 Ferrárija. Az egyikkel még versenyzik is. Land Rover, Aston Martin, Porsche Carrera, minden fêle böszme merci, BMW rohangál erre tucat szám. Pedig ez egy csoffadt falu! Szóval ne az otthoni viszonyokból indulj ki.Ok. És a világ lakosságának hány százalékának teliki 120 GBP-s kocsira...? Napi szinten hogyan tud 800 km-et vezetni...? Más sem csinál, csak vezet? És mi a hasznos tevékenysége mellette? Ezt autópályán letudni kb. 6,5 óra úgy, hogy nem áll meg és 120 km/h táján van az átlagsebesség.
Nem a kocsi árán akadtam fel. A napi megtett távon. Vagy UK-ban mekkora a speed limit...? Nem eszik, nem iszik, nem dolgozik csak vezet? 800 km-et levezetni napi átlagba nem lehet. Pont. Villanyautóval meg aztán végépp. A Tesla hatótávolsága papíron, hátszélebn 600 km tája. A videón gyortöltéssel egy féli üres kocsit nem tudtak megtölteni 2 óra alatt...Lehet kicsit túlzott az 500al de itt nem olyan nagy durr sokat vezetni ám napi szinten és autópálya is van hozzá. Van olyan vevőnk aki napi szinten jár be Londonva dolgozni. Sőt olyan aki ott lakik és itt van telephelye(repülőgép alkatrészeket gyártanak). A 120k-s autó meg nem olyan nagy szám erre felé. A helyi menő kőműves vállakozónak is van 2 Ferrárija. Az egyikkel még versenyzik is. Land Rover, Aston Martin, Porsche Carrera, minden fêle böszme merci, BMW rohangál erre tucat szám. Pedig ez egy csoffadt falu! Szóval ne az otthoni viszonyokból indulj ki.
...
63 kg lítium kell egy Teslába (aminek igencsak nagy akkuja van).
...
A litium-polimer aksik biztonsagosabbak.Ebben csak pár gramm (!) van... hevesen reagál oxigénnel és vízzel is... ha megsérül az aksi (pl. ütközéskor), akkor ugyanez történik:
A litium-polimer aksik biztonsagosabbak.
Nem csak az számít, hogy milyen hevességgel és valami, az is faktor, hogy mennyire nehéz meggyújtani. Lásd az SR-71-hez készült speciális kerót, amivel tábortüzet lehet oltani annyira magas a lobbanáspontja. (Vagy gyulladáspontja számít? Mindig keverem ezeket.)Hát kösz. Ami ilyen hevességgel ég, mint a lítium (talán már csak a foszfor lenne rosszabb), az már épp elég.
Talan azert nem, mert meg nagyon uj a technologia es csak azt szamoljak, hogy egysegnyi tomegu aksiban mennyi litium van, de a li-po aksi konnyebb. (En sem tudom, csak tippeltem. Forgalomban vannak egyaltalan?Igen? És miért? És akkor miért van az, hogy lítium-polimerből még kevesebb grammot engednek felvinni repülőgépre, mint lítiumból?
Nem csak az számít, hogy milyen hevességgel és valami, az is faktor, hogy mennyire nehéz meggyújtani. Lásd az SR-71-hez készült speciális kerót, amivel tábortüzet lehet oltani annyira magas a lobbanáspontja. (Vagy gyulladáspontja számít? Mindig keverem ezeket.)
blitzkrieg
Nem érted a mondandóm lényegét. A Tesla kocsikat úgy reklámozzák, mint a környezet védelem netovábbját. Közben meg egy Corsa is környezet barátabb nála, pedig egy egyszerű , hétköznapi városi kocsi. Próbáltam rávilágítani a kamu marketingre ami a Teslánál folyik...
A LEAF valóban a Corsa ellenfele, csak amíg a Leaf újonnan olyan 10-12 millió, addig a Corsa 3.5-4.5 millió valós áron. Az 1.4 literes benzines Corsa és a Leaf között pedig marginális a km/kibocsátás beli különbség. A nagy difi abban van, hogy a Leaf nem helyben szennyez. Meg a Tesla-val ellentétben a Leafet halandó emberek is meg tudják venni egy nyugati országban. (Nálunk inkább a felső középosztály)
Ok. És a világ lakosságának hány százalékának teliki 120 GBP-s kocsira...?
Talan azert nem, mert meg nagyon uj a technologia es csak azt szamoljak, hogy egysegnyi tomegu aksiban mennyi litium van, de a li-po aksi konnyebb. (En sem tudom, csak tippeltem. Forgalomban vannak egyaltalan?)
A lítiummal az a baj, hogy nem érintkezhet levegővel, mert oxigénnel azonnal hevesen reakcióba lép (sőt, vízzel is). Ebből következően az akku légmentesen záródó tokban kell, hogy legyen, és ha ez megsérül és legevőt kap (márpedig ez előbb-utóbb bekövetkezik, mert örök életű tok nincs), akkor automatikusan begyullad a lítium. Autóknál balesetkor még veszélyesebb lehet, mint a benzin. Benzines tűzkor még lehet 5-10 másodperc, hogy kiugorj az autóból, de ha a lítium gyullad be, akkor ott maximum 1 másodperc áll rendelkezésre a menekülésre. További gond a lítium akkumulátorokkal, hogy akkor is tűzveszélyesek maradnak, ha elektromosan nincsenek feltöltve, mert égéskor olyan energia szabadul fel, amely az akku normális működése során nem.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..