Mert konkrétan egy ilyen fegyver sem passzol alapból hozzá. A norvég JSM utólag jön/jött hozzá. Meg közben azt találtam, hogy az európai SPEAR 3 is lehet később egy lehetőség.
Azért gondoltam erre, mert hogy ki akarják használni azt a poént, hogy lopakodva tudjanak támadni felszíni célpontok ellen is távolról.
 
	India megint cukorkaüzletben érzi magát....most épp 35-öst rendelne...

 
	 
	 
	A felszállás utáni emelkedésből kivételre gondolsz vagy más részére a videónak?Egy kis sajátos összehasonlítás:
A felszállás volt látványosan eltérő, de a videóból nem lehet kivenni, hogy mekkora sebességnél kezdtek emelkedeni és az sem, hogy mennyinél vették ki.Mindegyik irányváltásra.
Norvégiai fékernyős leszállás...
Nem táncol nagyon az az ernyő?
Egyik esetben sem kapkodták el a nyitását, ellentétben ezzel:A két vezérsík örvénysorában van, szerintem ezért táncol és talán volt némi oldalszél is.
A 29-esen ezért van kereszt alakú ernyő:
 
	Bombed-up #JSF: F-35B Joint Strike Fighter from test unit at Pax Patuxent #Naval Air Station carries out flutter & buffet test flight Feb 1 carrying 2,000- and 1,000-pound guided-bomb #GBUs and AIM-9X #Sidewinder #missiles. JSF carries external weapons when stealth isn't needed.


 
	 
	Lényegében az F-15E elborult konfigjára képes az F-35 bár értelme semmi. Ha a balanszolt reális konfigot nézem arra is elég jól képes a vegyes csapásméréssel Akkor így néz ki:elméletileg 11 tonna?
duuurva...
(tudom hogy a gyakorlat más)
Az F-15E oldalára kvázi odavan "heggesztve" alkalmazási szempontból a 2xCFT. Azzal a belső kapacitás 24 ezer font táján van, az F-15D tud CFT-vel ennyit. A CFT nélküli belső kapacitás valóban kb. 6 tonna, csak CFT nélküli AG konfigban repülő F-15E-t a világ nem látott még, teljesen elméleti. Pont olyan, mint a 2x370 pótos nélküli F-16. Kb. a mesékben jár azok nélkül bevetésre a Vipera. Az SV alatt volt a végén olyan, amikor közelebb települtek asszem és 4xMk-84-gyel repültek, de akkor légvédelem kvázi már nem volt.Az is beszédes, hogy az F-35A belső kerozinkészlete 8.2 tonna, ezzel szemben a jóval nagyobb méretű F-15E csupán 6 tonna, amihez így viszont lételem a plusz tartály CFT és még a hagyományos, nagyobb légellenállású is.
Az F-16-osokat már meg sem említem.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..
