Megnézném...megnézném...
Hát nézzed!
A szingapúri SG-k két éve repülnek totál clean config-gal és GE hajtóművel.
Aerodinamikailag az SG azonos a szaúdi SA-val, mind a kettőn ott van a MAWS szenzor, ami amúgy valószínű hangsebesség alatt nem oszt, nem szoroz.
Az SA-ban annyi a plusz, hogy a klasszikus FCS helyét digitális FbW vette át. De az aerodinamikai és statikai kialakítás változatlansága miatt érdemben nem sokat dobott a manőverezőképességen, kb mint az FbW-s MiG-29M/K/M2/KR/KUBR/35.... gépeknél az FbW.
Maga a program az, ami vérszegény, ebből semmit se lehet leszűrni, csak megy és jó hangos. Akkor az ötlet annyi volt, hogy összefűzték egy Apache géppel a műsort.
Idén viszont jött az elegéns díszfestés és két F-16C kíséretnek, amihez az F-15SG mutatványa is több elemből állt már. Tetszik a végig fáklyával előadott lassú looping.
A koreai K gépekfele is GE hajtóműves, nos azok egy az egyben az ősrégi amerikai F-15C programot repülik, semmit se tettek hozzá, semmit se vettek el.
Anno az izraeli F-15I Raam-ok voltak az első F-15E gépek, amelyek nyilvános bemutatót repültek teljesen nulla külső függesztménnyel
6:22-től.
A 2001-es szöuli Boeing F-15E bemutató Joe Felock-kal még a két szárny alatti nagypilonnal ment, mert vitte a Smokewindereket is:
F-15E-től a legagresszívabb, tényleg a határig elhúzott demo-kűr a 2011-es moszkvai volt, ahol rendesen meg volt tépve a gép. Erről tanúskodik a műsor közben elhagyott vezérsík borítópanel is. Látszik, hogy a CFT megléte nem sok vizet zavar, a zsoké végig kihasználja az átmeneti 45 fokos állásszög limit adta kereteket és nyers erőből építi tovább az összes manővert:
https://www.youtube.com/watch?v=L4yEo5UxlCQ
Hát nézzed!
A szingapúri SG-k két éve repülnek totál clean config-gal és GE hajtóművel.
Aerodinamikailag az SG azonos a szaúdi SA-val, mind a kettőn ott van a MAWS szenzor, ami amúgy valószínű hangsebesség alatt nem oszt, nem szoroz.
Az SA-ban annyi a plusz, hogy a klasszikus FCS helyét digitális FbW vette át. De az aerodinamikai és statikai kialakítás változatlansága miatt érdemben nem sokat dobott a manőverezőképességen, kb mint az FbW-s MiG-29M/K/M2/KR/KUBR/35.... gépeknél az FbW.
Maga a program az, ami vérszegény, ebből semmit se lehet leszűrni, csak megy és jó hangos. Akkor az ötlet annyi volt, hogy összefűzték egy Apache géppel a műsort.
Idén viszont jött az elegéns díszfestés és két F-16C kíséretnek, amihez az F-15SG mutatványa is több elemből állt már. Tetszik a végig fáklyával előadott lassú looping.
A koreai K gépekfele is GE hajtóműves, nos azok egy az egyben az ősrégi amerikai F-15C programot repülik, semmit se tettek hozzá, semmit se vettek el.
Anno az izraeli F-15I Raam-ok voltak az első F-15E gépek, amelyek nyilvános bemutatót repültek teljesen nulla külső függesztménnyel
A 2001-es szöuli Boeing F-15E bemutató Joe Felock-kal még a két szárny alatti nagypilonnal ment, mert vitte a Smokewindereket is:
F-15E-től a legagresszívabb, tényleg a határig elhúzott demo-kűr a 2011-es moszkvai volt, ahol rendesen meg volt tépve a gép. Erről tanúskodik a műsor közben elhagyott vezérsík borítópanel is. Látszik, hogy a CFT megléte nem sok vizet zavar, a zsoké végig kihasználja az átmeneti 45 fokos állásszög limit adta kereteket és nyers erőből építi tovább az összes manővert:
https://www.youtube.com/watch?v=L4yEo5UxlCQ