MiG-31 Foxhound (Mikojan-Gurjevics)

MiG-31 was created, parameters were put in it to make it a suborbital interceptor.The airplane had to be raised to a much higher altitude and at much higher speeds 7 thousand km / h, its design and hull were designed for this, but this was not realized because there was no engine to allow the aircraft to develop such a speed. second power plant ",
Ez nagyon érdekes, mert rengeteg olyat olvastam már, ahol meg pont azt írják ahol a káros hő a korlát, nem a tolóerő.
 
Érdekesnek érdekes, azért is emeltem ki. Más kérdés, hogy igaz-e?.
Nyilván ez a KULCS KÉRDÉS. Szerintem erős túlzások vannak benne, de sem megerősíteni sem megcáfolni nem fogja ezt érdemben senki egy jó darabig :p.
Az biztos hogy az Oroszok foglalkoznak kő keményen a nagy sebesség melletti manőverezés lehetőségével, akár ballisztikus pályától laposabb pályán is. Március 1. után egyre többet magyarázzák pl. az Avantgard-nál is előjött a plazma állapot közeliben manőverező nagy sebességű manővereket. Ha valami áttörést elértek valóban és nem egy nagy kambahalmaz/propaganda az egész, akkor én erre gondolnám a lényeget, nem az számít a Khinzsalnál sem igazán, hogy akkor most 2000km vagy "csak" 800km a hatótávolsága, hanem az hogy milyen sebesség mellett milyen manővereket és hányszor tud megejteni, mennyire kiszámítható pályán.
 
Fighter_Airplane_Painting_Art_Rocket_MiG-31B_533643_2500x1564.jpg


én meg max falat tudok festeni:(
 
Haditengerészeti (CSOF) gépek
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.