[Kantin] Magyarország

Status
Not open for further replies.
rappali_

A kinti munkátok bele tartozik az osztrákok legendás (HVG-s) hatszor annyit dolgozásába , hiszen osztrákban csináltátok.
A CNC ugyan ez, hiszen itt megcsinálják az árút mondjuk 1000 Ft/db ért, azt kiviszik osztrákba ahol bele gravírozzák az osztrák cég logóját és elnyomják 6000 Ft/db-ért a cuccot. Máris hatszor nagyobb értéket állítottak elő, mint mi itthon....
Most persze kicsit sarkítok, de még mindig nem tettem túl magam a HVG-s cikken :mad:
 
rappali_

A kinti munkátok bele tartozik az osztrákok legendás (HVG-s) hatszor annyit dolgozásába , hiszen osztrákban csináltátok.
A CNC ugyan ez, hiszen itt megcsinálják az árút mondjuk 1000 Ft/db ért, azt kiviszik osztrákba ahol bele gravírozzák az osztrák cég logóját és elnyomják 6000 Ft/db-ért a cuccot. Máris hatszor nagyobb értéket állítottak elő, mint mi itthon....
Most persze kicsit sarkítok, de még mindig nem tettem túl magam a HVG-s cikken :mad:
Ismered a dörgést. Éveken át hallgattam, hogy azért nincs premium mert veszteségesek vagyunk. Papíron igen, mert az itthon gyártott gépet bagóért kivitte, aztán visszahozva drágán adta el. Mi alig, az osztrák cég meg busásan aratott.
 
Osztrákokról egy sztori (anyacég az volt); alpesi helyen volt a központ. Tulaj mondja, h gáz van, mert a raktár gerenda a hó súlyától 1m-t belóg. Nem akartuk hinni, de előkészültünk a megerősítésre. Előszedtük az eurocodot, hogy mégis milyen terhekre készüljünk. Kiértünk...igaza volt. Persze ott is e szerint kellett volna készüljön, de a legdurvább...könnyűszerkezetes raktáron lapostető volt. Péntek délután értünk ki (vasárnapig nyomtuk), mint a véresrongyra úgy néztek a helyi kollégák ránk. A másik kedvencem az volt, hogy nem lehetett megértetni a kollégával, hogy a forgácsolt alkatrész felülete bizony érdes.

A helyi cnc műhely heti munkáját odahaza fikább gépekkel 2-3 nap lenyomtuk. Persze minőségben is jobbat termeltünk. De ez csak 3 példa, biztos van más előjellel is ilyen.
Napi szinten űzöm ezt a sportot a derék teutonokkal, szintén Eurocode (EN 1993-1-9)
 
  • Tetszik
Reactions: rappali_
Ismered a dörgést. Éveken át hallgattam, hogy azért nincs premium mert veszteségesek vagyunk. Papíron igen, mert az itthon gyártott gépet bagóért kivitte, aztán visszahozva drágán adta el. Mi alig, az osztrák cég meg busásan aratott.
Ez hívják gyarmati státusznak sajnos. Ők azok aki a dolgok értékét megszabják!
 
Hogyan kell szenzációhajhász cikket írni?
Így:

https://444.hu/2018/05/12/ott-tart-...gyalog-kell-atmenniuk-erd-felsorol-erd-alsora

Még szerencse hogy csak 250 métert kellett gyalogolniuk :)

Végre nem visszafele fejlődik a MÁV, ami azzal jár, hogy néha az év(tized)ekig elhanyagolt pályákat teljesen le kell zárni a felújításhoz. Ahelyett, hogy lehoznának néhány cikket a változásokról, meg a projekt állásáról, megy a sírás a sok kis hópehelytől akinek éppen nincs tövig kiny***** a p******.

Múlt héten is megbüntette az állam a MÁV-Start (állam)-ot, mert az ősrégi gyorsvonatokon nincs utastájékoztatás az elővárosi forgalomban, így tüncike nem tudja hol kell leszállnia. Amelyiken egyáltalán van kihangosítás az is úgy van kialakítva, hogy csak a végén lehet rácsatlakozni, így jegyvizsgálásra nem marad idő. Így a cég választhat: vonatonként 40000ft bírság mert nincs utastájékoztatás, vagy folyamatosan növekvő veszteség a bliccelők miatt akik idővel rászoknak ezeknek a vonatoknak a használatára...
 
  • Tetszik
Reactions: blitzkrieg
Végre nem visszafele fejlődik a MÁV, ami azzal jár, hogy néha az év(tized)ekig elhanyagolt pályákat teljesen le kell zárni a felújításhoz. Ahelyett, hogy lehoznának néhány cikket a változásokról, meg a projekt állásáról, megy a sírás a sok kis hópehelytől akinek éppen nincs tövig kiny***** a p******.

Múlt héten is megbüntette az állam a MÁV-Start (állam)-ot, mert az ősrégi gyorsvonatokon nincs utastájékoztatás az elővárosi forgalomban, így tüncike nem tudja hol kell leszállnia. Amelyiken egyáltalán van kihangosítás az is úgy van kialakítva, hogy csak a végén lehet rácsatlakozni, így jegyvizsgálásra nem marad idő. Így a cég választhat: vonatonként 40000ft bírság mert nincs utastájékoztatás, vagy folyamatosan növekvő veszteség a bliccelők miatt akik idővel rászoknak ezeknek a vonatoknak a használatára...
Manapság van okos telefon azon meglehet nézni az állomások sorrendjét, stb aki személy vonatokkal jár az ismeri az adott vonalat. Gyorsvonatokon a helyjegy miatt fel van tüntetve a várható érkezés időpontja stb!

Nézd vannak hibák és ezekbe bele lehet kötni a 444 ez csinálja a hibákat keresi!
 
Végre nem visszafele fejlődik a MÁV, ami azzal jár, hogy néha az év(tized)ekig elhanyagolt pályákat teljesen le kell zárni a felújításhoz. Ahelyett, hogy lehoznának néhány cikket a változásokról, meg a projekt állásáról, megy a sírás a sok kis hópehelytől akinek éppen nincs tövig kiny***** a p******.

Múlt héten is megbüntette az állam a MÁV-Start (állam)-ot, mert az ősrégi gyorsvonatokon nincs utastájékoztatás az elővárosi forgalomban, így tüncike nem tudja hol kell leszállnia. Amelyiken egyáltalán van kihangosítás az is úgy van kialakítva, hogy csak a végén lehet rácsatlakozni, így jegyvizsgálásra nem marad idő. Így a cég választhat: vonatonként 40000ft bírság mert nincs utastájékoztatás, vagy folyamatosan növekvő veszteség a bliccelők miatt akik idővel rászoknak ezeknek a vonatoknak a használatára...
vagy nem eleve hibás alsó-balkáni rendszert rak fel. 2018-ban.
 
Prédikálószék. Aszem ötlet szintjén volt az, hogy oda építsenek egy nagy víztározót a magasba és energiatárolóként használnák. Árambőség esetén vizet pumpálnának fel, amikor meg köll a delej, akkor turbinákra engednék a vizet.
tegnap voltam ott...oda-vissza 14 km volt gyalog.....egyszerűen gyönyörű..
 
Manapság van okos telefon azon meglehet nézni az állomások sorrendjét, stb aki személy vonatokkal jár az ismeri az adott vonalat. Gyorsvonatokon a helyjegy miatt fel van tüntetve a várható érkezés időpontja stb!

Nézd vannak hibák és ezekbe bele lehet kötni a 444 ez csinálja a hibákat keresi!
Tavaly lehetett utoljára venni 1000Ft-ért menetrendkönyvet...
Ha változik is a vonatszám, meg az indulás, de az állomások nem fognak elcsászkálni, meg a papírnál nincs olyan, hogy már csak 6%-on van... :)
 
Lehet,hogy ez csak nekem új de nagy forma ez a vajda gyerek...A GE-vel építteti a Paks II turbináit így az amik biztosan nem fogják kritizálni az építést no meg amellett sem mennének el szó nélkül ha megtorpedóznák...
 
Lehet,hogy ez csak nekem új de nagy forma ez a vajda gyerek...A GE-vel építteti a Paks II turbináit így az amik biztosan nem fogják kritizálni az építést no meg amellett sem mennének el szó nélkül ha megtorpedóznák...
Azért az energia ipar nem olyan sokszereplős ám, ahogy nálunk a sötétzöldek láttatni akarják. Lesz még ezen felül sok siemens elem, dán távadó, meg amcsi plc. Adott szegmensekre megvan a top gyártó.
 
Azért az energia ipar nem olyan sokszereplős ám, ahogy nálunk a sötétzöldek láttatni akarják. Lesz még ezen felül sok siemens elem, dán távadó, meg amcsi plc. Adott szegmensekre megvan a top gyártó.

A németek képesek politikai okokból dönteni Trumpnak neg csak a pénz számít.Ez azétt elég nagy difi.
 
Lehet,hogy ez csak nekem új de nagy forma ez a vajda gyerek...A GE-vel építteti a Paks II turbináit így az amik biztosan nem fogják kritizálni az építést no meg amellett sem mennének el szó nélkül ha megtorpedóznák...

Még a tavaly ment a sok tüntetgetés meg aláírásgyűjtés Paks ellen, aztán amint kiderült, hogy a GE is kap komoly megrendelést, már egyből zöldebb lett az erőmű.
 
A németek képesek politikai okokból dönteni Trumpnak neg csak a pénz számít.Ez azétt elég nagy difi.
Azért a német is szereti a pénzt. Nem hülye; akkor nem direktben, hanem egy Siemens Hungária kft.-n keresztül szolgál ki ;) Vagy köztes félen keresztül. Valahogy a második világháború végéig befutottak az angol alkatrészek a magyar hadiiparnak (pl.: botond 38-hoz).
 
Azért a német is szereti a pénzt. Nem hülye; akkor nem direktben, hanem egy Siemens Hungária kft.-n keresztül szolgál ki ;) Vagy köztes félen keresztül. Valahogy a második világháború végéig befutottak az angol alkatrészek a magyar hadiiparnak (pl.: botond 38-hoz).


Igen,annó dolfit is olyan bombával akarták felrobbantani,amiben angol időzítő volt, és a fekete piacon szerezték.:D
 
http://www.origo.hu/gazdasag/20180515-gdp-elso-negyedeves-teljesitmenye-magyarorszagon.html

A magyar kormány továbbra is optimista, és olyan gazdasági növekedési ütemet irányzott elő 2022-ig, amelyre nem volt még példa.
Az Európai Uniónak leadott magyar konvergenciaprogram minden évben legalább 4 százalékos GDP-bővüléssel számol.
Varga Mihály azt is mondta, hogy a magyar kormány a ciklus végére egyensúlyi, azaz hiány nélküli költségvetést szeretne elérni,miközben tovább csökken majd az államadósság GDP-arányos mértéke.
 
Háttérkép: A téma a magyar honvédség fejlesztése, Izrael-Magyarország viszonya és az Olasz választások és állam adósság:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Status
Not open for further replies.