[HUN] Airbus A319

Önvédelmi rendszer beszerzéséről is volt szó korábban... nagyon nézem a 604-ről tegnap készült fotóimat, de még mindig nem látok rajta semmi külső változást. Pedig, ha minden igaz, július végén megint állt majdnem 2 hétig a gép Ferihegyen.

Pontosan ezt lesem rendszeresen én is :cool:
 
36328549_2074526619482044_361940853993766912_o.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: wolfram and arcas
99.% hogy Kecskemét, nem igazán tudom, szerintem behúzták valami kisebb karbantartásra, átnézésre, vagy csak hűvösre :D Valami nyilvános csoportból van, Zord blogjára linkelték

vagy végre Elbit - Music:
C-MUSIC-LIVE-POD-credit-Assaf-Shilo-Israel-Sun-Photography1.jpg

Csak reménykedni tudok...meg volt igérve, morcos leszek ha nem...
 
FR24-et nézegettem playbackben épp a HUAF filtert ráeresztve: a 605-ös mai programja egy Kecskemét --> Pápa --> Brüsszel (Charleroi) -> Pápa -> Kecskemét kör volt.
 
99.% hogy Kecskemét, nem igazán tudom, szerintem behúzták valami kisebb karbantartásra, átnézésre, vagy csak hűvösre :D Valami nyilvános csoportból van, Zord blogjára linkelték

Lattam. Tamas a Htka.hu-t is rendszeresen latogatja, hatha megvalaszolja itt nekunk :)
 
http://jetbirds.gportal.hu/picview.php?prt=25101&gid=2989833&index=4

Az említett szegecsek amiket simán ki lehetett húzni a szárnyból..
Kele, ne haragudj, de ezen a fotón egy árva szegecs se hiányzik a gépből, még csak csavar sem. Ami hiányzik, azok a szerelőnyílások borítópaneljeinek néhány menetes gyors-zárja. Ugyanúgy nyílik mint a csavarok, csak a nagy menet-emelkedés miatt jóval kevesebbet kell tekerni hogy kinyíljon és ki lehessen nyitni a lemezt, szóval gyorsítja a munkát.
 
Kele, ne haragudj, de ezen a fotón egy árva szegecs se hiányzik a gépből, még csak csavar sem. Ami hiányzik, azok a szerelőnyílások borítópaneljeinek néhány menetes gyors-zárja. Ugyanúgy nyílik mint a csavarok, csak a nagy menet-emelkedés miatt jóval kevesebbet kell tekerni hogy kinyíljon és ki lehessen nyitni a lemezt, szóval gyorsítja a munkát.

Én nem haragszok, lefotóztam a "roncsot" vagy szépen írva airframe-t ami maradt a gépből, de rákeresve gyakorlatilag a képeim óta nem található a NET-en kép róla a levegőben.
Amilyen állapotban volt, nem is csodálom. Elhiszem, hogy gyári nagyjavítással fel lehet éleszteni, hiszen hasonló állapotban voltak az NDK-s Mi-24P-k is, és mégis hamvából holt főnix-ként fognak újjáéledni a magyar égbolton. Meg láttam már hasonló, sőt még rosszabb állapotban repülőgépet amelyet nagyjavítottak, festettek és újra szeli az eget..

Mint írtam nem jómagam hüledeztem "csak" az állapotán, hanem volt a csoportban "sárkányos" repülőmérnök is.. Nos neki viszont hiszek. Az, hogy én 3-4 képet készítettem a repülőgéről és kézzel húzogattam ki klf gyorsmenetes zárakat vagy éppen csavarokat, szegecseket (vissza is raktam nem vittem haza egyetlen alkatrészt sem) az egy dolog... másik dolog, hogy ezt a gépet eladták a románoknak, repült is néhány évet, majd leállították és azóta nem repül..
No de ez nem A319...