Találtam egy Februári anyagot amiről nem is hallottam (hallottunk)!!
A 101KS-P rendszer négy infravörös érzékelővel rendelkezik a pilótafülke elülső részén, amely lehetővé teszi az infravörös látást a pilótafülke és a padló falain túl
Az adatokat közvetlenül a pilóta HMD-be táplálják, még a Su-57-es HMD poszterje is említést tett az infravörös látásról.
És ami azért hitelesebbé teszi számomra hogy leírja :
Lockheed F-35's EODAS which also provides 'see through' capability and is also used for missile approach warning, launch point detection etc. While in Su-57 their is a separate dedicated UV- MAWS.
Az interjú során Sergei Bogdan, a vezető tesztpilóta azt állította, hogy amikor ezt a funkciót használta, illusztrációt adott a repülőgépen kívüli független repülésre.
Csak nem tudok ki menni belőle hogy a képen látható sisak a mi-28NM-hez készült!
A sisakra 2kg írnak .Viszont ahogy molni egyszer leírta hogy a heliknél alkalmazott HMD eltér attól amit repcsin használnak a nagyobb g-erő miatt .
Ez meg már a repcsinél bemutatott kijelző amit ha jobban megtekintünk el van hagyva az a két kis kamera szerűség amit látunk a helikopteres verziónál .
Ezek szerint az egyik helis a másik repcsis verzió lesz .
Azért elég önzők hogy máig nem mutatták meg a parasztnak
