Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Az orosz 5. generációs vadászgép a Szu-57 fölülmúlja az amerikai F-22 és F-35-öt- az elsőt(F-22) a földi célok elleni csapás lehetőségével a másodikat(F-35) légiharcban.
Ezzel az állításával nem mondott semmi valótlant a főkonstrüktőr és igazgató.
????????????????
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba
Az orosz 5. generációs vadászgép a Szu-57 fölülmúlja az amerikai F-22 és F-35-öt- az elsőt(F-22) a földi célok elleni csapás lehetőségével a másodikat(F-35) légiharcban.
Ezzel az állításával nem mondott semmi valótlant a főkonstrüktőr és igazgató.
A Szu-57 olyan mint én vagyok. Sakkozik és bokszol. Sakkozókkal bokszol, bokszolókkal sakkozik.

Komolyra fordítva. Imádom. Gyönyörű gép és nagyon drukkolok, hogy befuthasson egy olyan pályaívet és alapíthasson egy olyan családot mint a Szu-27, de jelen helyzetben csak egy nagyon ígéretes alap. Jelenleg viszont mindkét amcsi gép ellen elvérezne, mivel azoknak jobb a radarja és az AA fegyverzetük hatótávolsága és hatékonysága még mindig jobb, mint amivel az oroszok jelenleg bizonyítottan rendelkeznek (tudomásunk szerint természetesen). Így az orosz gép felderítési távolságán kívülről képesek azt támadni és leküzdeni, annak esélyt sem adva. Sajnos ez jelenleg a valóság, bármennyire is szeretem a gépet, racionálisan el kell ismerni, hogy még nem léphet szorítóba eséllyel a két USA favorit ellen.
 
A Szu-57 olyan mint én vagyok. Sakkozik és bokszol. Sakkozókkal bokszol, bokszolókkal sakkozik.

Komolyra fordítva. Imádom. Gyönyörű gép és nagyon drukkolok, hogy befuthasson egy olyan pályaívet és alapíthasson egy olyan családot mint a Szu-27, de jelen helyzetben csak egy nagyon ígéretes alap. Jelenleg viszont mindkét amcsi gép ellen elvérezne, mivel azoknak jobb a radarja és az AA fegyverzetük hatótávolsága és hatékonysága még mindig jobb, mint amivel az oroszok jelenleg bizonyítottan rendelkeznek (tudomásunk szerint természetesen). Így az orosz gép felderítési távolságán kívülről képesek azt támadni és leküzdeni, annak esélyt sem adva. Sajnos ez jelenleg a valóság, bármennyire is szeretem a gépet, racionálisan el kell ismerni, hogy még nem léphet szorítóba eséllyel a két USA favorit ellen.

Csak szólok, hogy közeli légiharcot értenek az oroszok a légiharc alatt. Abban jobb a Szu-57 mint az F-35,mert jobb a manőverező képessége. Egy szóval sem volt említve, hogy a Szu-57 jobb légiharcban mint az F-22.
 
Bedobtam de értelmetlen
Az f-22-est légiharcban az f-35-öst pedig földi célok megtámadásában .

Az igen!
Csak a szokásos propaganda megy úgy látom .

Amúgy szép gép jól manőverezhető, a 30-as hajtóművel ez csak még jobb lesz .
Viszont a lopakodást nézve meg az avionikát + fegvyewrezetet nézve a gép el hasal .
És bizony ennek a gépnek nem az f-22-sel kellesz szembeszállni hanem az f-35-ökkel aminek aviónikája még az f-22-nél is brutálisabb
Az f-35 nem földi csapásra lett tervezve hanem arra is .
Hát a lopódzkodást honnan veszed?
 
Csak szólok, hogy közeli légiharcot értenek az oroszok a légiharc alatt. Abban jobb a Szu-57 mint az F-35,mert jobb a manőverező képessége. Egy szóval sem volt említve, hogy a Szu-57 jobb légiharcban mint az F-22.
Ezt nem vitatom, de nem látom hogy jönne létre ez a szitu. Mire a Szu-57 abba a helyzetbe kerülne, hogy kihasználhassa a fölényét manőverező légiharcban, már többszörösen megsemmisült az F-35-ről jóval korábban indított rakéták által. Jelen ismereteink szerint mire a Szu-57 radarjai észlelik az F-35-öt, az már több rakétát indított ellene és távolodik tőle.
 
  • Tetszik
Reactions: Roni
Ezt nem vitatom, de nem látom hogy jönne létre ez a szitu. Mire a Szu-57 abba a helyzetbe kerülne, hogy kihasználhassa a fölényét manőverező légiharcban, már többszörösen megsemmisült az F-35-ről jóval korábban indított rakéták által. Jelen ismereteink szerint mire a Szu-57 radarjai észlelik az F-35-öt, az már több rakétát indított ellene és távolodik tőle.


Miért is?
 
notaricon

"Az AESA radar és az AIM-120D miatt."

Elég esélyes, hogy ezek a gépek csak 10-30 km-ről észlelik egymást radarral. Ott meg lényegében holt mindegy, hogy milyen messzire repül az AIM-120D....
A fontos inkább az, hogy mit képes befogni a rakéták radarja és mekkora hatótávolságból.
 
  • Tetszik
Reactions: Roni
Csak szólok, hogy közeli légiharcot értenek az oroszok a légiharc alatt. Abban jobb a Szu-57 mint az F-35,mert jobb a manőverező képessége. Egy szóval sem volt említve, hogy a Szu-57 jobb légiharcban mint az F-22.
Erre sincs semmiféle bizonyíték. Azt végképp megkérdezném, hogy az F119-hez képest egy feltupírozott AL-31 szerűség az mitől biztosítana jobb paramétereket.
Az sem világos, hogy egy techdemó gép az mióta jobb vadászgép, mint egy 15 éve hadrendben álló gép.

Szóval - már elnézést, de a szokásos orosz nagyotmondás a plebs felé. Semmi több.
Jó sok érvet látok itt. Oh, nem...

notaricon

"Az AESA radar és az AIM-120D miatt."

Elég esélyes, hogy ezek a gépek csak 10-30 km-ről észlelik egymást radarral. Ott meg lényegében holt mindegy, hogy milyen messzire repül az AIM-120D....
A fontos inkább az, hogy mit képes befogni a rakéták radarja és mekkora hatótávolságból.

Egy komplex légiharc helyzetben csak a mesében fogja mindenki a min. RCS-t értékét mutatni az aspektus függőség miatt.
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba
Erre sincs semmiféle bizonyíték. Azt végképp megkérdezném, hogy az F119-hez képest egy feltupírozott AL-31 szerűség az mitől biztosítana jobb paramétereket.
Az sem világos, hogy egy techdemó gép az mióta jobb vadászgép, mint egy 15 éve hadrendben álló gép.

Szóval - már elnézést, de a szokásos orosz nagyotmondás a plebs felé. Semmi több.

Jó sok érvet látok itt. Oh, nem...



Egy komplex légiharc helyzetben csak a mesében fogja mindenki a min. RCS-t értékét mutatni az aspektus függőség miatt.

Az érv,hogy AESA radar meg AMRAAM.Akkor az is érv,hogy AESA van a SZU-57-ben meg BVR rkétája is van...
 
Az érv,hogy AESA radar meg AMRAAM.Akkor az is érv,hogy AESA van a SZU-57-ben meg BVR rkétája is van...
Nem, nem érv. De az meglalol, hogy akkora arcuk van, hogy 8 év után is techdemó állapotban levő gépről olyanokat nyilatkoznak, hogy a hülyeség a téridőt is meghajlítja, annyira fáj. Nincs kész a gép. Egy nincs kész gépet nem lehet hasonlítani egy hadrafogható géphez. Úgy meg végképp nem, hogy semmiféle adattal nem támasztja alá. Ennyi.

Az új cikkem pont ezzel a balfasz trenddel megy majd szembe.
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba and Roni
Nem, nem érv. De az meglalol, hogy akkora arcuk van, hogy 8 év után is techdemó állapotban levő gépről olyanokat nyilatkoznak, hogy a hülyeség a téridőt is meghajlítja, annyira fáj. Nincs kész a gép. Egy nincs kész gépet nem lehet hasonlítani egy hadrafogható géphez. Úgy meg végképp nem, hogy semmiféle adattal nem támasztja alá. Ennyi.

Az új cikkem pont ezzel a balfasz trenddel megy majd szembe.

Miért tech demo?A SZU-57-nek max az 1-2 példánya volt tech demó...
 
notaricon

"Az AESA radar és az AIM-120D miatt."

Elég esélyes, hogy ezek a gépek csak 10-30 km-ről észlelik egymást radarral. Ott meg lényegében holt mindegy, hogy milyen messzire repül az AIM-120D....
A fontos inkább az, hogy mit képes befogni a rakéták radarja és mekkora hatótávolságból.
Amelyik előbb látja meg a másikat, az győzött.
 
Találtam egy Februári anyagot amiről nem is hallottam (hallottunk)!!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A 101KS-P rendszer négy infravörös érzékelővel rendelkezik a pilótafülke elülső részén, amely lehetővé teszi az infravörös látást a pilótafülke és a padló falain túl
Az adatokat közvetlenül a pilóta HMD-be táplálják, még a Su-57-es HMD poszterje is említést tett az infravörös látásról.

És ami azért hitelesebbé teszi számomra hogy leírja :

Lockheed F-35's EODAS which also provides 'see through' capability and is also used for missile approach warning, launch point detection etc. While in Su-57 their is a separate dedicated UV- MAWS.

Az interjú során Sergei Bogdan, a vezető tesztpilóta azt állította, hogy amikor ezt a funkciót használta, illusztrációt adott a repülőgépen kívüli független repülésre.

Csak nem tudok ki menni belőle hogy a képen látható sisak a mi-28NM-hez készült!
A sisakra 2kg írnak .Viszont ahogy molni egyszer leírta hogy a heliknél alkalmazott HMD eltér attól amit repcsin használnak a nagyobb g-erő miatt .
1SSsmKZ.jpg

Ez meg már a repcsinél bemutatott kijelző amit ha jobban megtekintünk el van hagyva az a két kis kamera szerűség amit látunk a helikopteres verziónál .
complete-equipment-pilot-zhukovsky-russia-aug-stand-research-development-production-enterprise-zvezda-anti-g-suit-66591089.jpg

Ezek szerint az egyik helis a másik repcsis verzió lesz .

Azért elég önzők hogy máig nem mutatták meg a parasztnak :(
 
  • Tetszik
Reactions: wolfram and gacsat
8 év után is techdemó

Háát azt tekintve hogy van benne Aesa radar (Nem proto radar) meg ugye hogy a gép lényegében már nem fog változni külsőleg meg hogy "csapást" mért Szíriában KH-59mk2-el azért ezt a gépet nem tekintem annyira techdemónak mint az a x-35-öst.

Két dolog hiányzik a szu-57-nél, a hajtómű és a fegyverzet
Persze ennek ellenére bosszantó hogy nem támasztják alá adattokkal hogy miért is jobb ez a gép mint az f-35-ös vagy mint az f-22-es.