Honvédségi közalkalmazottak, az aktív állománynak marad a jövőre beígért 5%-egyelőre."35 százalékos bérfejlesztésről tájékoztató" a honvédelmi alkalmazottaknál.........
Hogy félreértés ne legyen nézzétek meg ezt a mai riportot.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
Honvédségi közalkalmazottak, az aktív állománynak marad a jövőre beígért 5%-egyelőre."35 százalékos bérfejlesztésről tájékoztató" a honvédelmi alkalmazottaknál.........
Hogy félreértés ne legyen nézzétek meg ezt a mai riportot.
az lófasz esti fénybenHonvédségi közalkalmazottak, az aktív állománynak marad a jövőre beígért 5%-egyelőre.
Fenn van a honlapjukon, hogy évi 150 db ot tudnak leszerelni a H sorozatból. Persze ez technológia és létszám függő is. Lassan ezt a számot el is érhetik. Érdemes a rába magazint olvasgatni. Megéri.
Nekem azért van fentartásom.
A Rána honlap (járműgyártó) kicsit palgizál....
Az a gáz, hogy 2003-óta csak a 2 és 3tg-es cuccokat képesek gyártani. Ezek a H 14; a H18 és a H25. A 4tg-es H 32 első perctől kezdve CSAK MAN import. A fénykép sorba ugyan beteszik, de azért annyi eszük van, hogy MAN H 32-ként tüntetik fel, s ha megnézed bármelyik fényképet, ezeken MAN felirat van.
Amennyiben annyira innovatív és fejlődő cégről beszélünk, akkor az elmúlt 15 év alatt (a gépjármű program kezdete) mi a búbánatot csináltak termék skála fejlesztés cimszóval? (nem termék fejlesztés, mert a saját Rába H14-18-25 tipusokon ekecseltek valamit, de a magán véleményem hogy ebben sem erőlködtek nagyon.....)
A Rába azt gyárt amit a Honvédség megrendel tőle. Eddig terepjáró tehergépkocsikra volt igény (és pénz), így azt gyártotta. A cég technikai felszereltsége, gyártási tapasztalata messzemenően lehetővé teszi sokkal komolyabb katonai célú járműgyártást. Pl. a futómű (az európai és orosz terepjáró tehergépkocsik jelentős részében Rába futómű van), Nato szabvány szerinti páncélzat saját gyártás. Ha a Honvédség Patria IFV-t rendel Samson Mk.II. toronnyal (személyes kedvencem, bár tényleg gyártanánk) akkor majd azt fog gyártani a cég. Sajnos még azt sem szállíthatott a cég a Honvédségnek amit már most gyárthatnának: a Rába VZF több, mint hasznos lenne.Nekem azért van fentartásom.
A Rána honlap (járműgyártó) kicsit palgizál....
Az a gáz, hogy 2003-óta csak a 2 és 3tg-es cuccokat képesek gyártani. Ezek a H 14; a H18 és a H25. A 4tg-es H 32 első perctől kezdve CSAK MAN import. A fénykép sorba ugyan beteszik, de azért annyi eszük van, hogy MAN H 32-ként tüntetik fel, s ha megnézed bármelyik fényképet, ezeken MAN felirat van.
Amennyiben annyira innovatív és fejlődő cégről beszélünk, akkor az elmúlt 15 év alatt (a gépjármű program kezdete) mi a búbánatot csináltak termék skála fejlesztés cimszóval? (nem termék fejlesztés, mert a saját Rába H14-18-25 tipusokon ekecseltek valamit, de a magán véleményem hogy ebben sem erőlködtek nagyon.....)
A vzf? Ugyan mire?A Rába azt gyárt amit a Honvédség megrendel tőle. Eddig terepjáró tehergépkocsikra volt igény (és pénz), így azt gyártotta. A cég technikai felszereltsége, gyártási tapasztalata messzemenően lehetővé teszi sokkal komolyabb katonai célú járműgyártást. Pl. a futómű (az európai és orosz terepjáró tehergépkocsik jelentős részében Rába futómű van), Nato szabvány szerinti páncélzat saját gyártás. Ha a Honvédség Patria IFV-t rendel Samson Mk.II. toronnyal (személyes kedvencem, bár tényleg gyártanánk) akkor majd azt fog gyártani a cég. Sajnos még azt sem szállíthatott a cég a Honvédségnek amit már most gyárthatnának: a Rába VZF több, mint hasznos lenne.
A Rába azt gyárt amit a Honvédség megrendel tőle. Eddig terepjáró tehergépkocsikra volt igény (és pénz), így azt gyártotta. A cég technikai felszereltsége, gyártási tapasztalata messzemenően lehetővé teszi sokkal komolyabb katonai célú járműgyártást. Pl. a futómű (az európai és orosz terepjáró tehergépkocsik jelentős részében Rába futómű van), Nato szabvány szerinti páncélzat saját gyártás. Ha a Honvédség Patria IFV-t rendel Samson Mk.II. toronnyal (személyes kedvencem, bár tényleg gyártanánk) akkor majd azt fog gyártani a cég. Sajnos még azt sem szállíthatott a cég a Honvédségnek amit már most gyárthatnának: a Rába VZF több, mint hasznos lenne.
Gazdasagossag. Kis szeriaba a license is draga lenne a gyar meg plane. Igazabol gyartosort se lenne erdemes akkora szeriara epiteni...Akkor mond el már nekem, hogy mi a túró akadályozza abban meg, hogy a 4 tengelyes H 32 is Rába néven idehaza gyártódjon? Immár 15 éve......
Külszolgálat? Irak, Kurdisztán?A vzf? Ugyan mire?
Szittya megválaszolta. Néhány darabos "sorozatnál" a legnagyobb hülyeség volna a saját gyártás. Óriási volna az egyságár, teljesen gazdaságtalan volna.Akkor mond el már nekem, hogy mi a túró akadályozza abban meg, hogy a 4 tengelyes H 32 is Rába néven idehaza gyártódjon? Immár 15 éve......
Önvédelemre nem képes, terepjáró képessége szar. Olcsóbb kint igénybe venni a szövetséges szállító kovolyokat mint ezt a retket kivitetni.Külszolgálat? Irak, Kurdisztán?
A tűzoltóautó is katasztrófa volt, csak a futóművek élvonalbeliek, mint az óriástraktoroké, az ilyen honvédségi, meg tűzoltós dolgai xart sem érnek.Önvédelemre nem képes, terepjáró képessége szar. Olcsóbb kint igénybe venni a szövetséges szállító kovolyokat mint ezt a retket kivitetni.
Valójában a Rába H sorozat nem önálló gyártás.MAN teherautók helyi változatu összeszerelése.Ami hazai gyártású részegység benne,az a kint gyártott MANcikban is benne van.Akkor mond el már nekem, hogy mi a túró akadályozza abban meg, hogy a 4 tengelyes H 32 is Rába néven idehaza gyártódjon? Immár 15 éve......
Inkább a Csepel D566 modernizált változatát(nameg az 564,és 588 családtagokat,amikböl csak protók készültek)Miért nem gyártják akkor a Botondot? Az már bizonyított háborús körülmények között.
De az oroszoknak dagesztánban meg a többi kedves helyen szüksége is van ilyen technikára. Nekünk itthon tök felesleges, kivitetni egy vagyon. Kint ott vannak a szövetségesek által használt cuccok kiépített szervízhálózattal, mindennel. Egyszerűen nincs szükség rá hogy kivigyünk akármit is amikor az amcsiknak annyi van kint hogy nem tudnak mit kezdeni vele.A második mondattal egyetértek és részben az elsővel is. A terepjáró képessége a xar tengelyelosztás miatt nem megfelelő. 4 tengely kellene vagy 3 de a Kamaz Typhoon mintájára. Az önvédelemmel az a helyzet hogy a platós Ural sem képes rá. Nagy kedvencem ilyen téren a régi határőr IFA-k, azokon a tetőn volt egy nagy ajtó onnét lehetett lövöldözni elvileg, csak a szélvédő az nem igen fogja a golyót. A VZF persze drága jószág egy platóshoz képest, de talán olcsóbb ugye mint egy APC. Szóval oroszéknál ott a Typhoon, és azt viszik szírbe is meg veszik maguknak is otthonra. Persze az azért jóval jobban kidolgozottabb járgány. De a VZF-in lehetne talán annyit kalapálni hogy jó legyen.
Kamaz:
Rába
K
R
Jah, igaz, az oroszoknak saját kell, nekünk meg ott a dömping Usa holmi ilyen téren. Gyakorlatilag dettó mint a Komondor.De az oroszoknak dagesztánban meg a többi kedves helyen szüksége is van ilyen technikára. Nekünk itthon tök felesleges, kivitetni egy vagyon. Kint ott vannak a szövetségesek által használt cuccok kiépített szervízhálózattal, mindennel. Egyszerűen nincs szükség rá hogy kivigyünk akármit is amikor az amcsiknak annyi van kint hogy nem tudnak mit kezdeni vele.