Mindkettőből tudok 60 éveset.Az Orosz civil,teher gépek élettartama,hogy aránylik a nyugatihoz?
Mindkettőből tudok 60 éveset.Az Orosz civil,teher gépek élettartama,hogy aránylik a nyugatihoz?


Itt egy orosz cikk
Miről is szól ? https://vpk.name/news/246551_istoch...ika_adaptiruyut_pod_cvetovoi_spektr_glaz.html
"Nem meglepő, hogy e tekintetben a szakemberek kijelentéseit gyakrabban hallják, hogy Oroszország számára jobb, ha izraeli vagy európai rendszereket vásárolnak a sisakra szerelt jelzéseknél, mint hogy egy másik megmaradt projektbe fektessenek be."
Na mi van nem megy a sisakkijelző fejlesztése?![]()
Arról van szó, hogy a sisakot a szíriai tapasztalatok alapján átdolgozták és adaptálták a szem színspektrumához.A szakemberek azt tudhatnák, hogy nincs az az európai ország aki bármilyen ipari terméket eladna amit Oroszország a hadiiparban tudna használni.
Ja, és vegyenek 5. generációs gépet is Európából, meg Izraelből.Na mi van nem megy a sisakkijelző fejlesztése?![]()

A hajtóművek kiváltása is elmarad. Pedig az nem csak a repülési teljesítményt javította volna, hanem a homologizációt is a Szu-35Sz-el. És mint bulletin, a külföldi üzemeltetőknél is jó üzleti lehetőség. Az indiánok pl. számítottak/számítanak rá.Nincs értelme amit írtál. Másik dolog, hogy embargó van Oo ellen, ami azt jelenti, hogy nem vehet nyugati elektronikát, emiatt több program késik. Ilyen dolgokat azért már illene tudni.
A Szu-30SzM modernizáció lényege SzM1-re is tulajdonképpen a gép külföldi elektronikájának cseréje oroszra.
És ugyanazon a soron gyártják a két hajtóművet?A hajtóművek kiváltása is elmarad. Pedig az nem csak a repülési teljesítményt javította volna, hanem a homologizációt is a Szu-35Sz-el. És mint bulletin, a külföldi üzemeltetőknél is jó üzleti lehetőség. Az indiánok pl. számítottak/számítanak rá.
Egyelőre ez megy most is. De - saját meglátásom szerint - már nem sokáig. Egyszerűen annyira logikus, sőt szükségszerű a homologizáció, hogy nem lesz más megoldás.És ugyanazon a soron gyártják a két hajtóművet?
Ha két gyártósoron megy a két hajtómű, akkor nem feltétlenül.Egyelőre ez megy most is. De - saját meglátásom szerint - már nem sokáig. Egyszerűen annyira logikus, sőt szükségszerű a homologizáció, hogy nem lesz más megoldás.
Ha két gyártósoron megy a két hajtómű, akkor nem feltétlenül.
A kétféle hajtómű az nem gyártási, hanem üzemeltetési probléma, a kétféle tartalék-alkatrész és tartalék-berendezés elosztása és raktározása miatt. Áttelepülésnél, gyakorlatokon - hogy éles helyzetről ne is beszéljünk - mennyivel kellemesebb ha egy másik bázison is ugyanaz a hajtóműtipus üzemel ugyanazokkal a pót-cuccokkal!Ha két gyártósoron megy a két hajtómű, akkor nem feltétlenül.
Nem tudom, honnen szedted ezt a szöveget és raktad a fordítóba, de a cikk másról szól.Arról van szó, hogy a sisakot a szíriai tapasztalatok alapján átdolgozták és adaptálták a szem színspektrumához.


Elismerem hogy elbaxtam
Tessék itt van amit akartam linkelni .Na erre varjatok gombot!
https://vpk.name/news/246900_aviashlemyi_virtualnaya_realnost_v_nastoyashem_boyu.html
Mikor nem?

Igen.Ennyire futja tőled Mi lenne ha a cikkben leírtra reagálnál .Ja az már nem megy mi ?![]()
Különböző weboldalak irományait készpénznek veszed.
Elismerem hogy elbaxtam
Tessék itt van amit akartam linkelni .Na erre varjatok gombot!
https://vpk.name/news/246900_aviashlemyi_virtualnaya_realnost_v_nastoyashem_boyu.html

De nem lehet.Semmi új infó nincs bene.
A szerző leírja a sisakok evolúcióját, felsorolja a szovjet fejlesztéseket , bemutatja a nyugati fejlesztéseket.Konstatálja, hogy Oo elhanyagolta a sisakok fejlesztését(25 év) Persze azt nem írja, hogy nem volt hozzá pénz. Leírja, hogy az oroszok az új fejlesztésekkel próbálják elérni a nyugati techn. szintet. Szakembereket idéz-nincs megemlítve, hogy kik azok- akik szerint jobb lenne kész nyugati sisakokat venni, A szerző szerint kidobott pénz az orosz fejlesztésekre költeni, ha meglehet készen venni nyugaton.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..