Szállítógépek váltása a MH-nél

EP választások (egész Európában) eredményeinek ismeretéig nem lesz szerintem döntés. Utána lehet tudni, hová kell/lehet gesztust tenni. Csak úgy sikerüljön színvonalilag, mint a harckocsibeszerzés! :hadonaszos:
 
EP választások (egész Európában) eredményeinek ismeretéig nem lesz szerintem döntés. Utána lehet tudni, hová kell/lehet gesztust tenni. Csak úgy sikerüljön színvonalilag, mint a harckocsibeszerzés! :hadonaszos:

Igen, ketlem, hogy ezt nyar elott bejelentenek, ugyanakkor Benko annyira konkret leverasokat fogalmazott meg, hogy mar azok gyakorlatilag kizarnak minden mas opciot.
 
nevezhetjük elég sok mindennek az Atlast , túlárazottnak , nagynak , feleslegesnek de azért azt hogy szar pont nem vágnám oda...
"Finoman fogalmazva is" rengeteg hibája és gyermekbetegsége van, pl. a németeknél is gond van a rendelkezésre állással. Nem véletlen, hogy egyesek már statikus szállítógépnek nevezik...
 
Errol beszelek - ugyanazt a lejart (felreertesen-tajekozatlansagon alapulo) lemezt veszik elo ujra es ujra, hiaba irtuk le, magyaraztuk el legalabb tucatszor mar, hogy hol tevednek... :)
 
Errol beszelek - ugyanazt a lejart (felreertesen-tajekozatlansagon alapulo) lemezt veszik elo ujra es ujra, hiaba irtuk le, magyaraztuk el legalabb tucatszor mar, hogy hol tevednek... :)
Jol van na! Egy Hillary szavazonak picit nehezebben hiszunk. :p:hadonaszos:
 
Hat, mar legalabb tucatszor elmagyaraztuk ezt, lathatoan eredmeny nelkul, igy en mar csak ignoralom az ilyesmit. :)
láttad már ezt a gépet élőben amúgy? beszéltél te is a német Atlas pilótákkal amiért ennyire biztos vagy a dolgodban? vagy tipikus magyarként csak okoskodsz hatalmas pofával?
Errol beszelek - ugyanazt a lejart (felreertesen-tajekozatlansagon alapulo) lemezt veszik elo ujra es ujra, hiaba irtuk le, magyaraztuk el legalabb tucatszor mar, hogy hol tevednek... :)
hatalmas problémáid vannak :)
"Finoman fogalmazva is" rengeteg hibája és gyermekbetegsége van, pl. a németeknél is gond van a rendelkezésre állással. Nem véletlen, hogy egyesek már statikus szállítógépnek nevezik...
száljunk már le a német atlasokról , igen tudom hogy naaagyon nagyon sok gond van velük , tény , megbeszéltük , oké , de ez mind azért van mert szarnak kint rájuk , a pilóták is ezt mondják , sokkal hamarabb le lehetne tudni a gyermekbetegségeket és hibákat amiket te is mondasz tök jogosan , ha több pénzt kapnának és legalább a hajszálnyi akarat meglenne kint , szóval megértem amit mondtok , ezek tények , de azért "jani vagyok a hegyről aztán majd én megmondom /kijelentem hogy ez egy szar gép mert ééén aztán gecire értek hozzá mert netharcos vagyok aki olvasott dolgokat" ne haragudj de ez nekem nem fekszik , nyilván itt nem rád gondoltam csak összekötöttem a két kommentet
 
Az A400M topikból...

Összegyűjtöttem hogy a német A400M-ek hányszor repültek 2018-ban: a 23 gép összesen 891-szer repült.
A számtani átlag 38,7 alkalom gépenként. Azaz minden egyes gép 9,4 naponta repült egyet átlagosan.
Hogy ez sok vagy kevés, azt nem tudom.

54+01 13
54+02 46
54+03 38
54+04 37
54+05 14
54+06 42
54+07 26
54+08 41
54+09 55
54+10 57
54+11 64
54+12 57
54+13 53
54+14 60
54+15 52
54+16 63
54+17 53
54+18 60
54+19 15
54+20 5
54+21 30
54+22 3
54+23 7




Összehasonlításképpen összegyűjtöttem azt is, hogy a francia A400M-ek hányszor repültek 2018-ban: a 14 gép összesen 621-szer repült.
A számtani átlag 44,4 alkalom gépenként. Azaz minden egyes gép 8,2 naponta repült egyet átlagosan.

007. 00
008. 51
010. 61
011. 42
012. 17
014. 25
019. 36
031. 40
033. 20
037. 33
053. 71
062. 89
065. 65
073. 71


Érdekes hogy a Francia Légierőnek elsőként átadott 007-es 2018-ban egyáltalán nem repült.
Az ETAP-T gyakorlaton résztvevő F-RBAK (053) francia A400M 2018-ban összesen 71-szer repült.





Összehasonlításképpen összegyűjtöttem egy kisebb üzemeltetőnél is, hogy az A400M-ek hányszor repültek 2018-ban.

Spanyolország: a 3 gép összesen 130-szor repült.
A számtani átlag 43,3 alkalom gépenként. Azaz minden egyes gép 8,4 naponta repült egyet átlagosan.


T.23-01: 40 (2019-ben még nem repült?!?)
T.23-02: 68
T.23-03: 22


2016.12.01-én vették át az első gépet, 2017.12.22-én a másodikat, 2018.07.25-én a harmadikat. Így ezek a gépek már a későbbi szériákból valók.

A negyedik gépet 2019.01.10-én vették át.


Nem térnek el jelentősen az átlagértékek a francia gépekétől.

Összehasonlításképpen 2018-ban az osztrákok három ötvenéves C-130K-ja összesen 169-szer repült.
A számtani átlag 56,3 alkalom gépenként. Azaz minden egyes gép 6,5 naponta repült egyet átlagosan.

8T-CA: 79
8T-CB: 51
8T-CC: 39
 
Ha annyira hibátlan és tökéletes gép az A400M, akkor milyen "problémákat kell megoldania" az új Airbus vezérnek? - Marketinges barátod talán segít a válaszadásban...

https://airportal.hu/atvette-az-airbus-vezeteset-guillaume-faury/
Nem mondtam hogy tökéletes gép , ellenkezőleg , olvasd már vissza amit írtam :D tudom hogy nagyon sok gond van vele , le is írtam hogy miért , csak azt mondtam hogy szarnak nevezni az Atlast kicsit erős . Ennyi
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Erről jut eszembe.... a Honvédség utasszállító gépei hetente járnak Krakkóba, ahol a lengyelek C-295 bázisa van.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Erről jut eszembe.... a Honvédség utasszállító gépei hetente járnak Krakkóba, ahol a lengyelek C-295 bázisa van.
remélem nem azok miatt járnak oda , más is van ám ott:rolleyes:;)
 
  • Tetszik
Reactions: Centurio