M
molnibalage
Guest
Á, úgy látom az A400 marketingese újra aktív.
Mondom en, hogy Atlasok jonnek, de nem hisztek nekem...
Á, úgy látom az A400 marketingese újra aktív.


EP választások (egész Európában) eredményeinek ismeretéig nem lesz szerintem döntés. Utána lehet tudni, hová kell/lehet gesztust tenni. Csak úgy sikerüljön színvonalilag, mint a harckocsibeszerzés!![]()
nevezhetjük elég sok mindennek az Atlast , túlárazottnak , nagynak , feleslegesnek de azért azt hogy szar pont nem vágnám oda...Még jó hogy nem, mert remélhetőleg nem olyan hülye a magyar vezetés hogy /ki/használhatatlan sz@rokat vegyen...!
nevezhetjük elég sok mindennek az Atlast , túlárazottnak , nagynak , feleslegesnek de azért azt hogy szar pont nem vágnám oda...

"Finoman fogalmazva is" rengeteg hibája és gyermekbetegsége van, pl. a németeknél is gond van a rendelkezésre állással. Nem véletlen, hogy egyesek már statikus szállítógépnek nevezik...nevezhetjük elég sok mindennek az Atlast , túlárazottnak , nagynak , feleslegesnek de azért azt hogy szar pont nem vágnám oda...

Jol van na! Egy Hillary szavazonak picit nehezebben hiszunk.Errol beszelek - ugyanazt a lejart (felreertesen-tajekozatlansagon alapulo) lemezt veszik elo ujra es ujra, hiaba irtuk le, magyaraztuk el legalabb tucatszor mar, hogy hol tevednek...![]()


láttad már ezt a gépet élőben amúgy? beszéltél te is a német Atlas pilótákkal amiért ennyire biztos vagy a dolgodban? vagy tipikus magyarként csak okoskodsz hatalmas pofával?Hat, mar legalabb tucatszor elmagyaraztuk ezt, lathatoan eredmeny nelkul, igy en mar csak ignoralom az ilyesmit.![]()
hatalmas problémáid vannakErrol beszelek - ugyanazt a lejart (felreertesen-tajekozatlansagon alapulo) lemezt veszik elo ujra es ujra, hiaba irtuk le, magyaraztuk el legalabb tucatszor mar, hogy hol tevednek...![]()

száljunk már le a német atlasokról , igen tudom hogy naaagyon nagyon sok gond van velük , tény , megbeszéltük , oké , de ez mind azért van mert szarnak kint rájuk , a pilóták is ezt mondják , sokkal hamarabb le lehetne tudni a gyermekbetegségeket és hibákat amiket te is mondasz tök jogosan , ha több pénzt kapnának és legalább a hajszálnyi akarat meglenne kint , szóval megértem amit mondtok , ezek tények , de azért "jani vagyok a hegyről aztán majd én megmondom /kijelentem hogy ez egy szar gép mert ééén aztán gecire értek hozzá mert netharcos vagyok aki olvasott dolgokat" ne haragudj de ez nekem nem fekszik , nyilván itt nem rád gondoltam csak összekötöttem a két kommentet"Finoman fogalmazva is" rengeteg hibája és gyermekbetegsége van, pl. a németeknél is gond van a rendelkezésre állással. Nem véletlen, hogy egyesek már statikus szállítógépnek nevezik...
Összegyűjtöttem hogy a német A400M-ek hányszor repültek 2018-ban: a 23 gép összesen 891-szer repült.
A számtani átlag 38,7 alkalom gépenként. Azaz minden egyes gép 9,4 naponta repült egyet átlagosan.
Hogy ez sok vagy kevés, azt nem tudom.
54+01 13
54+02 46
54+03 38
54+04 37
54+05 14
54+06 42
54+07 26
54+08 41
54+09 55
54+10 57
54+11 64
54+12 57
54+13 53
54+14 60
54+15 52
54+16 63
54+17 53
54+18 60
54+19 15
54+20 5
54+21 30
54+22 3
54+23 7
Összehasonlításképpen összegyűjtöttem azt is, hogy a francia A400M-ek hányszor repültek 2018-ban: a 14 gép összesen 621-szer repült.
A számtani átlag 44,4 alkalom gépenként. Azaz minden egyes gép 8,2 naponta repült egyet átlagosan.
007. 00
008. 51
010. 61
011. 42
012. 17
014. 25
019. 36
031. 40
033. 20
037. 33
053. 71
062. 89
065. 65
073. 71
Érdekes hogy a Francia Légierőnek elsőként átadott 007-es 2018-ban egyáltalán nem repült.
Az ETAP-T gyakorlaton résztvevő F-RBAK (053) francia A400M 2018-ban összesen 71-szer repült.
Összehasonlításképpen összegyűjtöttem egy kisebb üzemeltetőnél is, hogy az A400M-ek hányszor repültek 2018-ban.
Spanyolország: a 3 gép összesen 130-szor repült.
A számtani átlag 43,3 alkalom gépenként. Azaz minden egyes gép 8,4 naponta repült egyet átlagosan.
T.23-01: 40 (2019-ben még nem repült?!?)
T.23-02: 68
T.23-03: 22
2016.12.01-én vették át az első gépet, 2017.12.22-én a másodikat, 2018.07.25-én a harmadikat. Így ezek a gépek már a későbbi szériákból valók.
A negyedik gépet 2019.01.10-én vették át.
Nem térnek el jelentősen az átlagértékek a francia gépekétől.
Összehasonlításképpen 2018-ban az osztrákok három ötvenéves C-130K-ja összesen 169-szer repült.
A számtani átlag 56,3 alkalom gépenként. Azaz minden egyes gép 6,5 naponta repült egyet átlagosan.
8T-CA: 79
8T-CB: 51
8T-CC: 39
Ha annyira hibátlan és tökéletes gép az A400M, akkor milyen "problémákat kell megoldania" az új Airbus vezérnek? - Marketinges barátod talán segít a válaszadásban...nevezhetjük elég sok mindennek az Atlast , túlárazottnak , nagynak , feleslegesnek de azért azt hogy szar pont nem vágnám oda...
Ha annyira hibátlan és tökéletes gép az A400M, akkor milyen "problémákat kell megoldania" az új Airbus vezérnek? - Marketinges barátod talán segít a válaszadásban...
https://airportal.hu/atvette-az-airbus-vezeteset-guillaume-faury/
Nem mondtam hogy tökéletes gép , ellenkezőleg , olvasd már vissza amit írtamHa annyira hibátlan és tökéletes gép az A400M, akkor milyen "problémákat kell megoldania" az új Airbus vezérnek? - Marketinges barátod talán segít a válaszadásban...
https://airportal.hu/atvette-az-airbus-vezeteset-guillaume-faury/
tudom hogy nagyon sok gond van vele , le is írtam hogy miért , csak azt mondtam hogy szarnak nevezni az Atlast kicsit erős . EnnyiJol van na! Egy Hillary szavazonak picit nehezebben hiszunk.![]()
remélem nem azok miatt járnak oda , más is van ám ott
Erről jut eszembe.... a Honvédség utasszállító gépei hetente járnak Krakkóba, ahol a lengyelek C-295 bázisa van.


A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..