a régiós ábra a kedvencem![]()
Miért? Magabiztosságot mutat. Míg a többiek félelmükben elkezdtek veszettül költekezni addig mi elvagyunk a magunk 1 milliárdjával.

a régiós ábra a kedvencem![]()

Ez egy rohadt jó cikk! Nagyjából 95%-ban egyetértek vele. A benne linkelt Political Capital-é viszont egy mérhetetlen marhaság.
A gazdasági erejükön felül költ Ukrajna és Románia. Hosszú távon meg is lesz ennek a böjtje nekik.a régiós ábra a kedvencem![]()
Amíg hitelezik őket nincs gond. Hitelt meg addig kapnak amíg fentről leszólnak, hogy milyen besorolásuk legyen és mennyit kaphatnak .... és mire.A gazdasági erejükön felül költ Ukrajna és Románia. Hosszú távon meg is lesz ennek a böjtje nekik.
Nálunk ezzel egyenesen arányosan növeljük az ilyen kiadásokat.
Amíg hitelezik őket nincs gond. Hitelt meg addig kapnak amíg fentről leszólnak, hogy milyen besorolásuk legyen és mennyit kaphatnak .... és mire.
Egyik sem fog összeomlani. Max eladnak mindent....már ha még maradt valami.
Már amelyik, mert a Li-2 pl. Teve volt, az Il-10 meg Párduc.De, Rákosiék még csinálták, a repülők típusai japtak madárneveket.
Szóljatok a cseheknek, hogy nem éri meghttps://www.novinky.cz/domaci/50329...-ceskou-armadu-muze-zastavit-uz-jen-cena.html
- 12.5 milliárd korona áll rendelkzésre - kb 550 millió USD
- csak az amerikai féllel tárgyalnak
- ha nem lesz túl drága akkor vagy Blackhawkot vagy Venomot vesznek
- ha túl drága lenne akor lehet talián lesz a vége
- 17 MI-24-ből 10-et felújítanak

Nekik meg fogja erni mert...Szóljatok a cseheknek, hogy nem éri meg![]()
/legalabbis biztos lessz valaki aki a mi felujitasunkra fujjogot a cseh felujitast nem tartja majd rossz otletnek./Szóljatok a cseheknek, hogy nem éri meg![]()

A cseh Mi-24 ek vajon milyen állapotban vannak? Milyen változataik vannak?Nekik meg fogja erni mert.../legalabbis biztos lessz valaki aki a mi felujitasunkra fujjogot a cseh felujitast nem tartja majd rossz otletnek./
A cseh Mi-24 ek vajon milyen állapotban vannak? Milyen változataik vannak?
Na aki szidja a jó öreg mihukat annak ajánlom a következőket. Eddig a Mi-24 ek valamiért nem akarják elengedni a felsorolt országok:
Lengyelek, most már a Csehek is. Bulgárok v ha ide értjük Szerbia. De az inkább mégse lenne reális ha ide értjük.
Nos a v4 ek közül még 3 nál marad egy jó ideig. Kb 8-10 évig kettőnél. Remélem nálunk is elgondolkodnak egy majd lehetséges üzemidő hosszabításon. Még pár évig.
És Bulgária. Igaz ott mát csak 4 db al számolnak. Sajnos szerintem pénzügyei okai lehetnek ott. Meg háttér lehetséges mint másik ok.
Lehetséges e hogy ezzen országok a harci helikopter képességet azért tartanák fent hogy későbbiekben ha váltanak modern harci helikopterekre?? Cseh, lengyeleket ide értve. Akkor a megszerzet képességeket, hátteret (logisztikát) ne építsék le. Magyaran ne a 0 ról kezdjenek.
Politikai döntés. Ahogy nálunk, úgy náluk is elvárt az amerikai oldalról a fegyverbeszerzés. Mivel az utóbbi években semmit nem vettek tőlük, így várható volt.Csehek miért nem szállnak be a mi airbusos projektünkbe? Simán tudnánk olcsósítani a vásárlást
Azt hiszem, nem fogtad fel, hogy sok oldallal korábban miről beszéltünk.A cseh Mi-24 ek vajon milyen állapotban vannak? Milyen változataik vannak?
Na aki szidja a jó öreg mihukat annak ajánlom a következőket.
A cseh Mi-24 ek vajon milyen állapotban vannak? Milyen változataik vannak?
Na aki szidja a jó öreg mihukat annak ajánlom a következőket. Eddig a Mi-24 ek valamiért nem akarják elengedni a felsorolt országok:
Lengyelek, most már a Csehek is. Bulgárok v ha ide értjük Szerbia. De az inkább mégse lenne reális ha ide értjük.
Nos a v4 ek közül még 3 nál marad egy jó ideig. Kb 8-10 évig kettőnél. Remélem nálunk is elgondolkodnak egy majd lehetséges üzemidő hosszabításon. Még pár évig.
És Bulgária. Igaz ott mát csak 4 db al számolnak. Sajnos szerintem pénzügyei okai lehetnek ott. Meg háttér lehetséges mint másik ok.
Lehetséges e hogy ezzen országok a harci helikopter képességet azért tartanák fent hogy későbbiekben ha váltanak modern harci helikopterekre?? Cseh, lengyeleket ide értve. Akkor a megszerzet képességeket, hátteret (logisztikát) ne építsék le. Magyaran ne a 0 ról kezdjenek.
És ez hogy menne? Most szólnánk, a szerződés aláírása után, hogy "Srácok! Hozzácsapnánk még 20 H225M-et! Lehet olcsóbb? Hja de azokat egy másik nagy vidéki magyar városba kellene szállítani. Pontosan? Prágába. De oda külön szerviz képességet kellene kiépíteni, mer' túl messze van Szolnoktól"Csehek miért nem szállnak be a mi airbusos projektünkbe? Simán tudnánk olcsósítani a vásárlást





A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..