Sz-70 Ohotnyik / S-70 Okhotnik , Hunter (Szuhoj, Oroszország)

AL-41F-1Sz van benne, de elhagyták a vektorálós AN-100 fúvócsövet, viszont az AL-31F csövét a variálható keresztmetszetű (így pontos a megfogalmazás) GSF-el szerelték rá.
Ha nem fogja ez a drón igénybe venni a repülése során az utánégetést, akkor kb 8600kp tolóerőig gazdálkodhat.
Ez egyben az én olvasatomban azt is jelent(het)i, hogy az NPO Szaturn és a gyára, az UMPO üzem már az Ohotnyik drónba is inkább a Szu-35Sz és Szu-57-es hajtóművét adta és nem a Szu-30SzM és külföldi MKI/A/M gépek AL-31FP erőforrását.
Vagyis lehet, hogy küszöbön áll egy esetleges hajtómű bulletin, egy remotorizáció ezeken a típusokon, lévén, hogy már akkor inkább csak az AL-41F-1-esek gyártására állnának rá.

Hanem, az orosz fórumokon már a 30-as hajtómű esetleges jövőbeni installálását is spekulálják egyesek, ami kb 10-11 tonna forszázsnélküli tolóerőt ígér.
 
???
Kialakítani a formát, szilárdságilag ellenőrizni, aerodinamikailag optimaliztálni, RCS éretéket csökkenteni, kormányfelületeket, nyílásokat, bombatereket kialakítani, - és ez csak a forma...
Belül megoldani a vezérlés, kábelezés, üzemanyag/hidrauilka elvezetését/ellátását, beépíteni az elektronikát, hogy az ne zavarja, ne gyújtsa fel egymást, meg egy ember is élni tudjon benne 10 km fölött...
Nagyon nem. Egy hőerőgép és egy komplex sárkány/elektronika összessége között én utóbbit tartom komplexebbnek, és itt nem csak az alkatrészek számáról és a tervezési résztudományokról van szó.

Igen ez mind gyerekjáték egy modern hajtómű megalkotásához képest lasd kínaiak...
 
:eek::eek: Az az orr amit szemből nem láttunk
bla-po-teme-ohotnik-1549180758.t.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
S70 Okhotnik B a vártnál veszélyesebb.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
Nagy előrelépés ez! De kétlem hogy 2025 előtt szolgálatba állna
A hajtómű végleges?