AL-41F-1Sz van benne, de elhagyták a vektorálós AN-100 fúvócsövet, viszont az AL-31F csövét a variálható keresztmetszetű (így pontos a megfogalmazás) GSF-el szerelték rá.
Ha nem fogja ez a drón igénybe venni a repülése során az utánégetést, akkor kb 8600kp tolóerőig gazdálkodhat.
Ez egyben az én olvasatomban azt is jelent(het)i, hogy az NPO Szaturn és a gyára, az UMPO üzem már az Ohotnyik drónba is inkább a Szu-35Sz és Szu-57-es hajtóművét adta és nem a Szu-30SzM és külföldi MKI/A/M gépek AL-31FP erőforrását.
Vagyis lehet, hogy küszöbön áll egy esetleges hajtómű bulletin, egy remotorizáció ezeken a típusokon, lévén, hogy már akkor inkább csak az AL-41F-1-esek gyártására állnának rá.
Hanem, az orosz fórumokon már a 30-as hajtómű esetleges jövőbeni installálását is spekulálják egyesek, ami kb 10-11 tonna forszázsnélküli tolóerőt ígér.
Ha nem fogja ez a drón igénybe venni a repülése során az utánégetést, akkor kb 8600kp tolóerőig gazdálkodhat.
Ez egyben az én olvasatomban azt is jelent(het)i, hogy az NPO Szaturn és a gyára, az UMPO üzem már az Ohotnyik drónba is inkább a Szu-35Sz és Szu-57-es hajtóművét adta és nem a Szu-30SzM és külföldi MKI/A/M gépek AL-31FP erőforrását.
Vagyis lehet, hogy küszöbön áll egy esetleges hajtómű bulletin, egy remotorizáció ezeken a típusokon, lévén, hogy már akkor inkább csak az AL-41F-1-esek gyártására állnának rá.
Hanem, az orosz fórumokon már a 30-as hajtómű esetleges jövőbeni installálását is spekulálják egyesek, ami kb 10-11 tonna forszázsnélküli tolóerőt ígér.