Lényegtelen, arra céloztam hogy minimális erőbefektetéssel meg lehet oldani a felmerült problémát.
Lehetne.Elég csak a déli szomszédunkat megnézni,hogy a szerbek mennyi mindent hoznak ki a 40évvel ezelötti Mercédes és Deutz technológiábol.A minőségi gondokkal még lehet mit kezdeni kisebb erőfeszítéssel, de egy teljes motorcsere a jelenlegi flottán és átállni az új motorra azért nem 2 forint. Az akkori döntéshozók spórolni akartak vele de a kősbbiek meg úgy voltak vele, hogy szarni rá ha eddig jó volt.



Érdekesek a sorozatvetőkön a ponyvataró ivek,amik menethelyzetben lévő csőktegek fölé motorikussan ponyvát húz ki,igy a vonuló sorozatvető sima ponyvás teherautónak látszik-némi maszkirovka.
Csakhogy ez nem technikai kérdés,hanem becsületbeli(erklcsi).Nameg ellenörzés és számonkérés kérdése.Nem technikai kérdés,csak sima korrupció.Rába tudna versenyhelyzetben olcsóbban,jobbat is kinálni.Nem önállóan,de kooperációban mindenképp.És ebböl a szempontbol mi sokkal jobb helyzetben vagyunk,mint pl a szerbek(egyenlőre).Volt példul olyan Mreci ajánlat,hogy ha Zetros családot rendszeresiti az MH,a Rába lehet a tipus összeszerelője/gyártó.Nemcsak nekünk,mindenkinek.
De ne legyünk naivak.Amig lehet büntetlenül lopni,addig lopni is fognak.
Éshát a kölcségcsökkentő megoldások egy járműben,amiért az adófizetők többet fizetnek,mintha a legjobb német vagy svéd járgányt vettük volna,az szerintem sima lopás.Most még,békeidőben.Mert ezért a lopásért háborúban a katonák vérrel fognak fizetni