Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

"The Russian Ministry of Defence (MoD) announced on 27 June that it had signed contracts for the acquisition of defence equipment worth over RUB1 trillion (USD15.8 billion).

Sukhoi, a subsidiary of United Aircraft Corporation, will deliver 76 Sukhoi Su-57 fifth-generation multirole combat aircraft armed with advanced internally mounted air-to-air and air-to-surface missiles acquired from the Tactical Missiles Corporation (KTRV) under new contracts signed at the 2019 Army defence exhibition, which was held in Kubinka near Moscow from 25 to 30 June.

The MoD also ordered 98 Mil Mi-28NM combat helicopters to be delivered through 2028 and 10 Mil Mi-8AMTSh-VN special utility rotorcraft to be delivered in 2021–22."
https://www.janes.com/article/89608/army-2019-russian-mod-places-orders-worth-over-usd15-billion
 
"The Russian Ministry of Defence (MoD) announced on 27 June that it had signed contracts for the acquisition of defence equipment worth over RUB1 trillion (USD15.8 billion).

Sukhoi, a subsidiary of United Aircraft Corporation, will deliver 76 Sukhoi Su-57 fifth-generation multirole combat aircraft armed with advanced internally mounted air-to-air and air-to-surface missiles acquired from the Tactical Missiles Corporation (KTRV) under new contracts signed at the 2019 Army defence exhibition, which was held in Kubinka near Moscow from 25 to 30 June.

The MoD also ordered 98 Mil Mi-28NM combat helicopters to be delivered through 2028 and 10 Mil Mi-8AMTSh-VN special utility rotorcraft to be delivered in 2021–22."
https://www.janes.com/article/89608/army-2019-russian-mod-places-orders-worth-over-usd15-billion
 
Legújabb kép a 30-as hajtómű repülő próbapadjáról, a 052-es Szu-57-esről.
Ahogy már az Aktyubinszki Putyin-vizit hatgépes kötelékénél is látszott, ez a példány már jóideje nem tesztel semmit.
117-es hajtómű van mindkét oldalon, így valószínű más feladatot kapott, a 30-as projekt meg eszerint megállt.

251964.jpg
 
Legújabb kép a 30-as hajtómű repülő próbapadjáról, a 052-es Szu-57-esről.
Ahogy már az Aktyubinszki Putyin-vizit hatgépes kötelékénél is látszott, ez a példány már jóideje nem tesztel semmit.
117-es hajtómű van mindkét oldalon, így valószínű más feladatot kapott, a 30-as projekt meg eszerint megállt.

251964.jpg

Vagy reszelnek rajta.
 
Ez a másik opció, de akkor minek reptetik a teszt platformot üresben?
.
.
Egyaltalan nem biztos, hogy a gep csak hajtomuvet tud tesztelni es anelkul nem jo semmire. Siman el tudom kepzelni, hogy valami uj belsö reszegyseget, vagy eppen ujabb verzioju software-t tesztelnek rajta igy is. Ma mar a software adja az orosz gepeknel is a munka nem kis reszet.
.
A 30-as hajtomuvet pedig valoszinuleg eppen kenytelenek attervezni, modositani a tapasztalatok alapjan. Az, hogy eppen rendeltek 76 darabot a gepböl, pont nem arrol szol, hogy a hajtomuproject kifulladt, leallt volna!
 
.
.
Egyaltalan nem biztos, hogy a gep csak hajtomuvet tud tesztelni es anelkul nem jo semmire. Siman el tudom kepzelni, hogy valami uj belsö reszegyseget, vagy eppen ujabb verzioju software-t tesztelnek rajta igy is. Ma mar a software adja az orosz gepeknel is a munka nem kis reszet.
.
A 30-as hajtomuvet pedig valoszinuleg eppen kenytelenek attervezni, modositani a tapasztalatok alapjan. Az, hogy eppen rendeltek 76 darabot a gepböl, pont nem arrol szol, hogy a hajtomuproject kifulladt, leallt volna!
Olyan biztos, hogy a 30-as hajtóművel lesznek leszállítva?
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
.
.
Egyaltalan nem biztos, hogy a gep csak hajtomuvet tud tesztelni es anelkul nem jo semmire. Siman el tudom kepzelni, hogy valami uj belsö reszegyseget, vagy eppen ujabb verzioju software-t tesztelnek rajta igy is. Ma mar a software adja az orosz gepeknel is a munka nem kis reszet.
.
A 30-as hajtomuvet pedig valoszinuleg eppen kenytelenek attervezni, modositani a tapasztalatok alapjan. Az, hogy eppen rendeltek 76 darabot a gepböl, pont nem arrol szol, hogy a hajtomuproject kifulladt, leallt volna!

Azért a tesztgép státusz eléggé eltérő tartalmat, jelent - a külső ugyan az csak, mert az aerodinamikai forma az adott.
Annyira nem egyszerű egy adott feladatra épített testbed-et másra használni - mondjuk egy statikus tesztre szánt gép teljesen más, mint az, amit a belső berendezések interferencia tesztjeire meg más műszerek paramétereinek vizsgálatára használnak. Ezekbe a testekbe csak az erre szánt részeket építik be, hogy ne legyen drága.

A magam részéről kevés értelmét látom ilyen készültségi fázisban (már ha ott tartanak, ahol állítják) nem végleges hajtóművel repülni.

Olyan biztos, hogy a 30-as hajtóművel lesznek leszállítva?

Kérdés: a gép képes értékelhető IOC-ra vagy kiképzésre az új hajtómű nélkül? (persze ez függ attól, hogy a hajtómű-e az egyetlen shortage, amit kétlek, mivel modern eszközöknél 90% inkább software a késés oka...)
 
Azért a tesztgép státusz eléggé eltérő tartalmat, jelent - a külső ugyan az csak, mert az aerodinamikai forma az adott.
Annyira nem egyszerű egy adott feladatra épített testbed-et másra használni - mondjuk egy statikus tesztre szánt gép teljesen más, mint az, amit a belső berendezések interferencia tesztjeire meg más műszerek paramétereinek vizsgálatára használnak. Ezekbe a testekbe csak az erre szánt részeket építik be, hogy ne legyen drága.

A magam részéről kevés értelmét látom ilyen készültségi fázisban (már ha ott tartanak, ahol állítják) nem végleges hajtóművel repülni.



Kérdés: a gép képes értékelhető IOC-ra vagy kiképzésre az új hajtómű nélkül? (persze ez függ attól, hogy a hajtómű-e az egyetlen shortage, amit kétlek, mivel modern eszközöknél 90% inkább software a késés oka...)

Nem készült el a 30-as időre,valamit bele kellett rakni.
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
Olyan biztos, hogy a 30-as hajtóművel lesznek leszállítva?
.
.
Visszakerdezek. :) Mi szol ellene? Az, hogy kiszedtek a tesztelesre hasznalt gepböl? Ez meg azt sem igazolja garantaltan, hogy gond van vele, lehet, csak a teszteles adott szakasza befejezödött.
.
Mondjuk szerintem is inkabb valami gond van vele, de az, hogy rendeltek 76 gepet es minimum egy evtizedre elöre alairtak a tipus jövöjet, szerintem nem törtent volna meg sulyos es megoldhatatlan hajtomugond mellett, akkor inkabb vartak volna meg, vagy csak valami kis mennyiseget rendelnek most, mint a Mig-35-böl is eleg szimbolikus lett a beszerzes.
 
Legújabb kép a 30-as hajtómű repülő próbapadjáról, a 052-es Szu-57-esről.
Ahogy már az Aktyubinszki Putyin-vizit hatgépes kötelékénél is látszott, ez a példány már jóideje nem tesztel semmit.
117-es hajtómű van mindkét oldalon, így valószínű más feladatot kapott, a 30-as projekt meg eszerint megállt.

251964.jpg

Nem lehet hogy a tesztek után a gépből kivették a 30-ast és apró darabokra szedték?
Ellenőrizni hogy minden úgy működött és viselte a terhelést ahogy kell?

Nem értek hozzá ez még mennyire szokás, de ha tutira akarnak menni akkor kinézem a történetből.

Onnan meg akár a módosítások, esetleg javított alkatrészek gyártása, előzetes tesztelése mielőtt ismét a repülő próbapadra kerül.
Ez azért már elég jelentős időnek tűnhet az én agyamban ahhoz, hogy egy gépet ezen idő alatt is reptessék akár a régi hajtóművel is.
 
Nem lehet hogy a tesztek után a gépből kivették a 30-ast és apró darabokra szedték?
Ellenőrizni hogy minden úgy működött és viselte a terhelést ahogy kell?

Nem értek hozzá ez még mennyire szokás, de ha tutira akarnak menni akkor kinézem a történetből.

Onnan meg akár a módosítások, esetleg javított alkatrészek gyártása, előzetes tesztelése mielőtt ismét a repülő próbapadra kerül.
Ez azért már elég jelentős időnek tűnhet az én agyamban ahhoz, hogy egy gépet ezen idő alatt is reptessék akár a régi hajtóművel is.
Dehogynem, ráadásul ez még mindig így megy.
Csak azt nem értettem, hogy addig miért reptetik 117-esekkel a gépet.
Biztos megvan az oka.
 
Dehogynem, ráadásul ez még mindig így megy.
Csak azt nem értettem, hogy addig miért reptetik 117-esekkel a gépet.
Biztos megvan az oka.
.
.
Mennyi lehet eddig a teljes Szu-57 tesztflotta repult oraszama? Feltehetöleg nem tul sok a feladat nagysagahoz merten, kellhet nekik a repult oraszam. En azt tippelnem, hogy software tesztelesre pl minden tovabbi nelkul hasznalhatjak, vagy akar a fentebb targyalt uj, egykepernyös muszerfal tesztelesere is minden tovabbi nelkul jo lehet ez a gep.
Szerintem itt mar reg nem az van, mint 30-40-x eve, hogy a repulö döntöen csak aerodinamika volt, meg egy nagy hajtomu, es ha igy epitettek a vasat, akkor az csak erre vagy arra volt jo.
 
Dicséretes, hogy követed az oldalt. :)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
A célzókonténer miatt gondoltam érdekes lehet a kép, ami amúgy jól sikerült.
Természetesen minden nap ránézek a russianplanes.net-re :hadonaszos:
 
Dicséretes, hogy követed az oldalt. :)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
.
.
Ennek a kontenernek a tartalmat miert nem a gep belsejebe terveztek? Ekkora celzokontenerrel a "stealth" kifejezes eleve eselytelen
 
  • Tetszik
Reactions: borisz