Na ezt magyarázd el kérlek.Én ebben nem vagyok biztos. Csak nem hülyeség, ha hátulról se lát a radar.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Na ezt magyarázd el kérlek.Én ebben nem vagyok biztos. Csak nem hülyeség, ha hátulról se lát a radar.
Szerintem ezt a képességet egyszerűen feladták az olcsóbb gyárthatóság miatt. Nincs itt kérem semmi meghaladás, vagy elavulás, csak kevés pénz. A kocka fúvócső most is jobb, és a jövőben is jobb lessz, mert a fizika nem változik.Na ezt magyarázd el kérlek.
Szerintem ezt a képességet egyszerűen feladták az olcsóbb gyárthatóság miatt. Nincs itt kérem semmi meghaladás, vagy elavulás, csak kevés pénz. A kocka fúvócső most is jobb, és a jövőben is jobb lessz, mert a fizika nem változik.
Akár igazak is lehetnek. Szerintem viszont nem lényegesek.Mi a véleményed arról,hogy a kerek fúvócsövek is csökkentett RCS-jűek?Esetleg arról,hogy a hátsó reflexió döntő részét nem a gázsebességfokozó adja hanem a hajtómű lapátjai meg lángstabilizátorok?
Akár igazak is lehetnek. Szerintem viszont nem lényegesek.
Na most fizikailag jobb a kerek fúvócső/GSF, mert gázdinamikailag jobb, hőterhelés/eloszlás szempontjából is jobb, áramlástanilag is jobb, élettartam/üzemeltethetőség miatt is jobb. Max gyárthatóság miatt lehet olcsóbb a szögletes, de ebben se vagyok biztos.Szerintem ezt a képességet egyszerűen feladták az olcsóbb gyárthatóság miatt. Nincs itt kérem semmi meghaladás, vagy elavulás, csak kevés pénz. A kocka fúvócső most is jobb, és a jövőben is jobb lessz, mert a fizika nem változik.
Nana, ha én az atlétikai VB-n maratoni versenyen fél nappal később futok be ugyanabba a célba mint a győztes, akkor mitől dolgoztam volna le a hátrányomat?!!Pont te mondtad az előbb: "Most lett 4. gen hajtóművük amit rendszerbeállítottak ez az oroszoknak a 80-as évek elején az amiknak meg a 70-es évek elején közepén már meg volt."
Szóval akkor ledolgozták ezt a hátrányt és lett nekik is 4 gen. hajtóművük.
Na most fizikailag jobb a kerek fúvócső/GSF, mert gázdinamikailag jobb, hőterhelés/eloszlás szempontjából is jobb, áramlástanilag is jobb, élettartam/üzemeltethetőség miatt is jobb. Max gyárthatóság miatt lehet olcsóbb a szögletes, de ebben se vagyok biztos.
Inkább azt sorold, hogy ezekből mi lett rendszeresítve.Soroljam vagy te is meg tudod nézni,hogy milyen hajtóműprojektjeik vannak azóta?
Inkább azt sorold, hogy ezekből mi lett rendszeresítve.
Még mindíg 5 generációs hajtóművekről beszélünk?Mind,többek közt a kínaiaknál is...
Még mindíg 5 generációs hajtóművekről beszélünk?
Ok és ott lett kínai is. Ok, hogy lemaradással, de most van. Tehát elmondhatjuk, hogy ezt a lemaradást jól-rosszúl de ledolgozták. Kb. 2008 óta rendszerben van a kéthajtóműves vadászaikon és a fejlesztés nem szünetel.Eddig is 4.gen hajtóművekről beszéltünk...
Ok és ott lett kínai is. Ok, hogy lemaradással, de most van. Tehát elmondhatjuk, hogy ezt a lemaradást jól-rosszúl de ledolgozták. Kb. 2008 óta rendszerben van a kéthajtóműves vadászaikon és a fejlesztés nem szünetel.
???
Ez már szőrszálhasogatás, de legyen. Ha néhány év múlva belerakják akkor elkönyvelhetjük, hogy ledolgozták. Nekem így is megfelel.Pont ezt mondjuk,az nem ledolgozás,hogy 30-40 évvel később lett valamilyen(mert olyan jól sikerült,hogy a J20-ba nem merték berakni...)
Off, de Szu-35ösök mennyit repülnek? Valamiért nincs tele a net képekkel.
Azért én arra nem esküdnék meg, hogy ha a kínaiak megkapnák a "harmincast" nem lenne meg azonnal hozzá az összes tervdokumentáció. Valamelyik "hüvely" szerver pdfben töltené le nekik!
Off, de Szu-35ösök mennyit repülnek? Valamiért nincs tele a net képekkel.
A csájníz Szu-35ösökről volna szó.Sokat repülnek a Szu-35 gépek. Tele a net a képekkel. Ladoga-2019 gyakorlatok. Aviadarts 2019 selejtezők a katonai körzetekben.
Rossz oldalakat nézel.