Gondolom felmérték a piaci igényeket...és kijött, hogy megéri "K" mentes változatot épiteni és piacra dobni.Akkor jól értem, hogy kihoztak belőle egy "gazdaságos" verziót?
Gondolom felmérték a piaci igényeket...és kijött, hogy megéri "K" mentes változatot épiteni és piacra dobni.Akkor jól értem, hogy kihoztak belőle egy "gazdaságos" verziót?
Semmi értelme lenne egy ilyen változatnak...Gondolom felmérték a piaci igényeket...és kijött, hogy megéri "K" mentes változatot épiteni és piacra dobni.
Mondjuk az "építeni" azért elég erős kifejezés.Gondolom felmérték a piaci igényeket...és kijött, hogy megéri "K" mentes változatot épiteni és piacra dobni.

Csak a USMC valami 70db géppel rendelkezik. Ennek minimum a fele nagyon rövidesen cserélendő. Ha csak a 2-3M USD megtakarítással számolsz, akkor az is 80-100M USD összesen. Azért meg már még az USA-ban is lehajolnak. Különösen, hogy náluk inkább specializált a gépválasztás.Semmi értelme lenne egy ilyen változatnak...
A "légi utántöltèsi képsesség" elhagyása annyit jelent hogy összeszereléskor nem építenek be némi extra csövezést meg néhány szivattyút.
Minimális amit ezzel spórolni lehet. Gépenként max $ 2 - 3 millió.
Egy közel $100 milliós gépnél ez nem tétel...
Semmi értelme lenne egy ilyen változatnak...
Feltételezem, hogy az Embraer-nél ill. most már a Boeing-nél tudják, hogy mit csinálnak... egy arasznyival ugyan4-5 csövet levesznek a tervrajról, meg esetleg 2 üzemanyag elosztó szivattyút kisebbre méreteznek oszt csá.
, de jobban értenek ehhez, mint mi 
Bizonyára, viszont szerintem ez az átnevezés csak marketing fogás.Feltételezem, hogy az Embraer-nél ill. most már a Boeing-nél tudják, hogy mit csinálnak...
Először talán az a leg fontosabb hogy az EU Bizottság jóváhagyja e az Embraer Boeing általi felvásárlását, és ha igen (előbb-utóbb azért valószínű..) , akkor meddig húzzák az eljárást?A mi szempontunkból szerintem az számít, hogy vajon olcsóbb vagy drágább lenne (vételára, üzemben tartás) a gép, ha a Boeing összeolvadna az Embraerrel. Illetve vállaljuk e az esetleges USA felé történő elköteleződést ezúttal közepes szállító vonalon. Miközben az eddigi gépvásárlásaink az EU-hoz köthetőek.
Bizonyára, viszont szerintem ez az átnevezés csak marketing fogás.
Fizikailag semmi nem fog változni a gépen.
(Es a gep ára is 100 millio USD korul van mar). A Boeing marketingesei is megkezdtek a munkatÉrtelme van, mert egyes vásárlóknál még az a pár milla is számíthat.Semmi értelme lenne egy ilyen változatnak...
A "légi utántöltèsi képsesség" elhagyása annyit jelent hogy összeszereléskor nem építenek be némi extra csövezést meg néhány szivattyút.
Minimális amit ezzel spórolni lehet. Gépenként max $ 2 - 3 millió.
Egy közel $100 milliós gépnél ez nem tétel...


Azért ez még messze nem konkrét üzlet...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..