• Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

Loken

Well-Known Member
2016. november 24.
2 192
3 480
113
A Foxhole - al tolja valaki? Jó? Most 12 ojró gondolkozom rajta, de fázom az early acesstől.
Nekem nagyon bejön...már évek óta megvan. Az egyik kedvenc játékom. Van benne vagy 800 órám...Rendkívül jó ww feeling...nincs hasonló sem a piacon. Sokkal több mint akármelyik real-time lövöldözős játék. Van minden a mi kell...két ellenséges oldal, történelmi múlt. Összetett logisztika, épület, védelmi rendszer és technológia fejlesztés. Egyedi grafikájú, felülnézetes játék, nincsenek kasztok mindenki azt csinál amit akar. Harcolhatsz a frontvonalon, teherautóval szállíthatsz utánpótlást, építheted a különböző védelmi építményeket akár a fronton akár a hátországban, vagy bányászoda nyersanyagot (ez utóbb szerncsére kezd automatizálódni). Realisztikus háborús pillanatok, egy két golyó, (vagy egy közeli gránát) és már csupa vér vagy halott vagy (persze van first aid lehetőség sőt egy rövid ideig a trauma kittel még a kidőlt katona is talpra állítható). Elhalálozás esetén a legközelebbi spawn point (város vagy előretolt bázis) jelensz meg. Az adminok folyamatosan jelen vannak. Elég gyorsan bekorlátozzák, vagy bannolják az idiótákat.
Tankok (ezeket és néhány egyéb járművet több főből álló legénység is kezelheti pl. könnyű tank 1 sofőr, 1 lövegkezelő, 1 parancsnok), tüzérség (távolság és beesési szög alapján lőhet be területet) gyalogság (mindenféle fegyver és kütyü hozzá) partraszálló eszközök, kisebb hajók...Elfoglalható települések, elpusztítható épületek. Interaktív, állandóan frissülő nagy térképek és több átjárható területből álló permanens világ. Jól optimalizált játék élmény (nem kell hozzá nagy vas), minden katona játékos. A taktika és stratégia folyamatosan változik a hadjárat során a kifejlesztésre kerülő újabb dolgok és építhető, fejleszthető védelmi rendszerek miatt. Van közösségi élet és klán tevékenység, de ad-hoch jellegű szakasz alapú szerveződés is támogatott. Szofisztikált chat és voip + Discord támogatás. Folyamatosan fejlődő tartalom, odafigyelnek a játékosok kívánalmaira...azonban nem moddolható. Ja és van ultimate weapon is...várospusztító ballisztikus rakéta (végjátékban). Természetesen nem ez dönti el a háborút. Nem kell kiegészítőket vásárolni hozzá. Most jött ki a relics of war fejlesztés...azaz a régi háború bizonyos járműveit is lehet használni már a játék elején ( a modernebb komolyabb járműveket ugyanis csak a mid game-late game tájékán lehet kifejleszteni).
Érdemes kipróbálni mert teljesen eltérő játékélményt kapsz mint egy ww FPS-ben mégis a multiplayer és a játék intenzitása miatt hozza azt az élményt mintha valóban ott lennél. Csak úgy repül az idő... Van ugyan szintje a karaktereknek és rangod is nő ahogy egyre többet játszol, de ez csak azt mutatja mennyire tapasztalt játékos vagy. Nincs nyomás rajtad, hogy ha nem játszol vele lemaradsz a többiekhez képest. Ráadásul még mindig van sok dolog amit bele tudnak pakolni. 2017. július 27-én megjelent hivatalosan is, régen kinőtte már a gyerekcipőt...Ja és gyakorolhatod az angolt mert mindenféle népség van fent;-) Persze azért sok magyar is játszik...
Úgy tudom jön majd páncéltörő ágyú és valami szuper harckocsi is (valami wh40k szerű relic monstrumra kell gondolni).
 
M

molnibalage

Guest
Én is nézegettem, Panzer General 3D reboot! :D:D
Igazából számomra az nem világos, hogy ez miben lesz lényegesen több az első részénél. Ok, a videón látszik parancsnoki előny és hátrány is, de ha nem választasz ki hátrányt, akkor kb. olyan, mintha ott sem lenne.
A buta MI ellen játszani meg...
Online csatateres változatának lenne még értelme. De ilyet úgy látom nem terveznek. Sale-n jó lehet.
 

leplezo

Well-Known Member
2017. február 3.
2 640
5 491
113
Igazából számomra az nem világos, hogy ez miben lesz lényegesen több az első részénél. Ok, a videón látszik parancsnoki előny és hátrány is, de ha nem választasz ki hátrányt, akkor kb. olyan, mintha ott sem lenne.
A buta MI ellen játszani meg...
Online csatateres változatának lenne még értelme. De ilyet úgy látom nem terveznek. Sale-n jó lehet.

Az a baj ezekkel, hogy komplex műveletekre abszolút alkalmatlanok. Egy 6 fős csapatokkal lehetne valamit csinálni, ahol 1 parancsnok és a többiek egy láncolatot alkotnának, és online, mindenki bizonyos egységeket irányítana, (páncélos, tüzérség, felderítés, gyalogság) és így kisebb összecsapásokat lehetne reálisabban eljátszani. az ellenfél szintén 6 fős csapata ellen.
De jelenleg ilyen játék nincs. (Persze kellene némi időkorlát, meg kicsit gyorsabban kéne mozogniuk az egységeknek mint a valóságban, mert senki nem lenne hajlandó 2-3 napig 1 csatát játszani.)
 
M

molnibalage

Guest
Az a baj ezekkel, hogy komplex műveletekre abszolút alkalmatlanok. Egy 6 fős csapatokkal lehetne valamit csinálni, ahol 1 parancsnok és a többiek egy láncolatot alkotnának, és online, mindenki bizonyos egységeket irányítana, (páncélos, tüzérség, felderítés, gyalogság) és így kisebb összecsapásokat lehetne reálisabban eljátszani. az ellenfél szintén 6 fős csapata ellen.
De jelenleg ilyen játék nincs. (Persze kellene némi időkorlát, meg kicsit gyorsabban kéne mozogniuk az egységeknek mint a valóságban, mert senki nem lenne hajlandó 2-3 napig 1 csatát játszani.)
Wargame RD low cost tactival game az pont ilyen...
Olyan kevés forrásod van, hogy alig pár egységet mikromenedzselsz. 10 v 10.
 

leplezo

Well-Known Member
2017. február 3.
2 640
5 491
113
Wargame RD low cost tactival game az pont ilyen...
Olyan kevés forrásod van, hogy alig pár egységet mikromenedzselsz. 10 v 10.

De nincs benne egyértelmű parancsnoki láncolatod. 6 játékos közül lenne egy főnök meg beosztottak, de lehetne akár 3 lépcsős is (1+5fő; 1+2+3fő). És a beosztott játékosok vezethetnek akár egy zászlóaljat is, vagy a profibbak hadosztályt is, csak mindenkinek meglenne a maga csapata. Lényegében egy 6 fős vezérkart alakítanátok az adott csatában. Az hogy hány pixelkatonát vezetsz részletkérdés. És nem word of taks féle katyvasz, meg gyalogság nélküli tankos bohóckodás lenne, hanem a valódi háborúhoz közeli imitáció. Ha kell beáshatod magad. Kapnál egy alap területet alap védelmi felszereltséggel, és lenne egy rövidebb időd támadást tervezni, meg védelmet feljavítani majd a gép összeengedi a 2 felet.
 
M

molnibalage

Guest
De nincs benne egyértelmű parancsnoki láncolatod. 6 játékos közül lenne egy főnök meg beosztottak, de lehetne akár 3 lépcsős is (1+5fő; 1+2+3fő). És a beosztott játékosok vezethetnek akár egy zászlóaljat is, vagy a profibbak hadosztályt is, csak mindenkinek meglenne a maga csapata. Lényegében egy 6 fős vezérkart alakítanátok az adott csatában. Az hogy hány pixelkatonát vezetsz részletkérdés. És nem word of taks féle katyvasz, meg gyalogság nélküli tankos bohóckodás lenne, hanem a valódi háborúhoz közeli imitáció. Ha kell beáshatod magad. Kapnál egy alap területet alap védelmi felszereltséggel, és lenne egy rövidebb időd támadást tervezni, meg védelmet feljavítani majd a gép összeengedi a 2 felet.
Túlzóak az elvárásaid. Ilyen játék soha nem volt és nem is lesz. Mert JÁTÉKról van szó.
 

leplezo

Well-Known Member
2017. február 3.
2 640
5 491
113
Túlzóak az elvárásaid. Ilyen játék soha nem volt és nem is lesz. Mert JÁTÉKról van szó.

Szerintem pedig fasza kis játékot lehetne összehozni így. Mondjuk kérdéses mennyire lenne közönsége. Mert ugye baromi drága egy AAA játék és meg kell térüljön gazdaságilag. Az meg ugye a 60$-os eladásokból van. Már ha nem akarjuk elkúrni és telecseszni microtranzakciókkal.
 
M

molnibalage

Guest
Szerintem pedig fasza kis játékot lehetne összehozni így. Mondjuk kérdéses mennyire lenne közönsége. Mert ugye baromi drága egy AAA játék és meg kell térüljön gazdaságilag. Az meg ugye a 60$-os eladásokból van. Már ha nem akarjuk elkúrni és telecseszni microtranzakciókkal.
Ehhez legközelebb talán ez állhat. Totálisan rétegjáték. Ha van benne egyáltalán ilyen szintű multi. Teljesen irreálisak az elvárásaid. Gyakorlatilag szabadidő nincs ennek összehozásához. Ha létezne ilyen szoftver, akkor sem tudnád használni idő és partner híják. Kb. a WG és ez amit kaphatsz a pénzedért.
 
M

molnibalage

Guest
.
Két scenario van.
1 Összeszokott fegyelmezetten játszó csapat vagytok ezért felmossátok mindenkivel a padlót.
Vagy még ez sem. WG:RD már a vége szenvedésnél.
Ha kb. 4 random, de nem hülye játszott egy spíler és 3 kretén és ragequitter ellen, akkor elég egyértelmű volt a vége.
Ha meg tényleg tapasztalt és együtt is tolják, akkor kb. értelmetlen nekik menni. Csak ezt mezei játékosként nem látod, hogy ki kicsoda...
Bár én soha nem értettem azon játékosok lelkivilágát, akik olyan játékot kerestek, ahol levernek minden hülyét. Abban mi az élvezet...?

Én a WG világát ALB-vel hagytam el. Kevés lobby volt már, de többnyire mégis kiegyensúlyozott volt. 2017 végén toltam még kicsit aktívabban. Akkor kb. képtelen voltam veszteni ALB-vel. Volt, hogy egy nap 4 játékból 4 élmény volt és nem azért, mert mindig győztes csapatban voltam. Hihetetlen fordulatos meccsek voltak, ahol sokszor én voltam mérleg nyelve. Az RD-t előtte feltettem...

... 4 meccsből 2 ragequit, 1 simán szar és 1 volt élvezhető.
Ekkor hagytam el a WG:RD-t. Örökre. Az ALB a StDv 2 óta lényegében halottam. Felmentem utoljára két random nap és 30 perc alatt nem indult el egy lobby sem...

De lesz ilyen.



Egy fórum komment a készítőktől Steam-en.

We are a small studio, but our team leaders have good experience in development of IL-2, ROF, DCS, etc. Now we are focused on creating a game that should help to make the next step in developing the genre and bring good emotional renewal to the community. Our game goes into early access to continue further development in close cooperation with all of you.

Cold War Game – is our vision of next generation games of the wargame genre. We thoroughly kept all traditional elements of the genre. Historically accurate representation of machinery and equipment appearance are key to Cold War Game experience. Our damage multifactor model describes results of every shot with precision. Damage caused to the units depends on distance, speed, exact hit point and the angle of the hit, the type of shell used and vehicle’s armor.
Some game mechanics are implemented in a completely new way.

This historical period is a unique time-point in world evolution of armory and war-tech and we could not allow ourselves not to use it as a base for our game plot. We plan to add more recent NATO weapons as soon as we get more resources to develop the game.

Ez alapján, ha lesz rá elég pénz, akkor ez nem csak egy egyszerű WG másolat lesz. Annak minden hibáját megpróbálják elkerülni és a videókon nem látható fejlesztéseket, a játékmechanikát még nem mutatták be.
Szóval nagy hirtelen kíváncsi lettem erre, mert ebben lehet potenciál. Mindazok, akik csalódtak a RD féle irányváltásban, azok most megkaphatják, amire vágytak. Itt nem lesz fantasy és unicorn egység, nem mennek túl 80-as éveken és úgy tűnik, hogy a közösség kéréseire már most figyelnek.
 
  • Tetszik
Reactions: fedett_mókus
M

molnibalage

Guest
Vagy még ez sem. WG:RD már a vége szenvedésnél.
Ha kb. 4 random, de nem hülye játszott egy spíler és 3 kretén és ragequitter ellen, akkor elég egyértelmű volt a vége.
Ha meg tényleg tapasztalt és együtt is tolják, akkor kb. értelmetlen nekik menni. Csak ezt mezei játékosként nem látod, hogy ki kicsoda...
Bár én soha nem értettem azon játékosok lelkivilágát, akik olyan játékot kerestek, ahol levernek minden hülyét. Abban mi az élvezet...?

Én a WG világát ALB-vel hagytam el. Kevés lobby volt már, de többnyire mégis kiegyensúlyozott volt. 2017 végén toltam még kicsit aktívabban. Akkor kb. képtelen voltam veszteni ALB-vel. Volt, hogy egy nap 4 játékból 4 élmény volt és nem azért, mert mindig győztes csapatban voltam. Hihetetlen fordulatos meccsek voltak, ahol sokszor én voltam mérleg nyelve. Az RD-t előtte feltettem...

... 4 meccsből 2 ragequit, 1 simán szar és 1 volt élvezhető.
Ekkor hagytam el a WG:RD-t. Örökre. Az ALB a StDv 2 óta lényegében halottam. Felmentem utoljára két random nap és 30 perc alatt nem indult el egy lobby sem...

De lesz ilyen.



Egy fórum komment a készítőktől Steam-en.

We are a small studio, but our team leaders have good experience in development of IL-2, ROF, DCS, etc. Now we are focused on creating a game that should help to make the next step in developing the genre and bring good emotional renewal to the community. Our game goes into early access to continue further development in close cooperation with all of you.

Cold War Game – is our vision of next generation games of the wargame genre. We thoroughly kept all traditional elements of the genre. Historically accurate representation of machinery and equipment appearance are key to Cold War Game experience. Our damage multifactor model describes results of every shot with precision. Damage caused to the units depends on distance, speed, exact hit point and the angle of the hit, the type of shell used and vehicle’s armor.
Some game mechanics are implemented in a completely new way.

This historical period is a unique time-point in world evolution of armory and war-tech and we could not allow ourselves not to use it as a base for our game plot. We plan to add more recent NATO weapons as soon as we get more resources to develop the game.

Ez alapján, ha lesz rá elég pénz, akkor ez nem csak egy egyszerű WG másolat lesz. Annak minden hibáját megpróbálják elkerülni és a videókon nem látható fejlesztéseket, a játékmechanikát még nem mutatták be.
Szóval nagy hirtelen kíváncsi lettem erre, mert ebben lehet potenciál. Mindazok, akik csalódtak a RD féle irányváltásban, azok most megkaphatják, amire vágytak. Itt nem lesz fantasy és unicorn egység, nem mennek túl 80-as éveken és úgy tűnik, hogy a közösség kéréseire már most figyelnek.
Zárt béta, ha valaki akar.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeFzeWI8vM_lNXxDQ1JEyf0mGkVhKYbqhaW1XRn9dtnSJSBOw/viewform
 
M

molnibalage

Guest
Field Of Glory II vagy az Order of Battle WW2 játszotta itt már valaki?
Vagy a Field Of Glory Empirest?
A Civ VI kiegekkel esetleg valaki? A Warmongeringet javították már, ami miatt az alapjáték egy játszhatatlan fos volt?
 

Pocok75

Well-Known Member
2010. április 19.
2 816
2 512
113
Field Of Glory II vagy az Order of Battle WW2 játszotta itt már valaki?
Vagy a Field Of Glory Empirest?
A Civ VI kiegekkel esetleg valaki? A Warmongeringet javították már, ami miatt az alapjáték egy játszhatatlan fos volt?
Order of Battle meg volt, de sokkal nem több mint a Panzer General vagy Panzer Corps.
 
  • Tetszik
Reactions: molnibalage

Ooorky

Well-Known Member
2016. szeptember 1.
9 779
44 960
113
Béfejeztem első és utolsó Új-Zélandi végigjátszásomat, azon kívül, hogy 1940-ben átforgattam kommunistába 44-ben függetlenné tettem más érdemleges nem történt :)
Ja, de, az elbaszott kémmechanikát kihasználva tönkretettem előbb a japánokat, majd a németeket, teljesen lebénítva a hátországot. Amikor csak lehetséges volt fekete vagy indiai kémeket toborozva, hogy ne tűnjenek ki a tömegből.
Közben meg dübörgött a BOB SEMPLE gyártósor.

0AW6tmH.png


RfuiDRg.png